Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
Voornaam? Allez allez. Ik heb trouwens 1000'en emailadressen op eigen domein.
Oei oei, nu zou ik al schrik hebben met iemand die duizenden e-mailadressen ….woodpeckerbird schreef: ↑27 september 2021, 10:27 Voornaam? Allez allez. Ik heb trouwens 1000'en emailadressen op eigen domein.
Veel succes met je referrals aan 50 EUR. Ik gun de ander een extraatje en ben zelf dik tevreden met 15 EUR. Daag.woodpeckerbird schreef: ↑27 september 2021, 08:43 Staan er ook bankrekeningen in het telefoonboek? Met daarnaast je naam en adres?
Bij mij een anonieme code, bij jou betaalt de nieuwe keytrade klant met zijn privé gegevens in ruil voor 35 eur.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Beste Coenen, je mag alle referrals hebben, veel plezier met je 15 euro!
-
- Newbie
- Contacteer:
Nog enkele dagen voor de rekening te openen. Iemand interesse in de code? Stuur me een bericht. 50 euro voor jou en 50 euro voor mij.
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Iemand die na het openen van een rekening bij Keytrade al iets ontvangen heeft?
Ik heb 2 weken geleden een rekening geopend en nog steeds niets ontvangen, geen mail, geen brief, geen digipas, geen kaart, ... nada.
Ik heb 2 weken geleden een rekening geopend en nog steeds niets ontvangen, geen mail, geen brief, geen digipas, geen kaart, ... nada.
Waarschijnlijk hebben ze nu wel een héle hoop aanvragen te verwerken, aangezien hier zo gretig met extra bonussen gesmeten werd... (PS: Ik wens deze 'gulle' mensen dan ook zéér veel plezier toe met hun boekhouding, succes om het uit te zoeken en op te volgen, aangezien je geen enkel aanknopingspunt hebt van welke inschrijvingen je nu al dan niet een premie ontvangen hebt - of wie maar wat extra geld bij je probeert los te peuteren zonder zich überhaupt in te schrijven).
Zelf heb ik als bestaande klant alleszins nog niets zien verschijnen van premies. Vermoedelijk zullen ze effectief wel meer aanvragen dan gewoonlijk te verwerken krijgen in periodes waarin zo'n MGM-acties lopen, en in principe gaan ze ook elke aanvraag afzonderlijk bekijken en moeten goedkeuren (het is dus niet gewoon enkele zaken opsturen eenmaal je zelf de aanvraag hebt voltooid).
Daarnaast hebben ze mogelijks nog een backlog aan andere dossiers te verwerken (denk aan woonkredieten, ik heb zelf een herfinanciering laten uitvoeren dit jaar en bemerkte toch dat de dienstverlening bij verscheidene banken plots zwaar te lijden had onder de toevloed van aanvragen, toch tot enkele maanden terug nog).
Zelf heb ik als bestaande klant alleszins nog niets zien verschijnen van premies. Vermoedelijk zullen ze effectief wel meer aanvragen dan gewoonlijk te verwerken krijgen in periodes waarin zo'n MGM-acties lopen, en in principe gaan ze ook elke aanvraag afzonderlijk bekijken en moeten goedkeuren (het is dus niet gewoon enkele zaken opsturen eenmaal je zelf de aanvraag hebt voltooid).
Daarnaast hebben ze mogelijks nog een backlog aan andere dossiers te verwerken (denk aan woonkredieten, ik heb zelf een herfinanciering laten uitvoeren dit jaar en bemerkte toch dat de dienstverlening bij verscheidene banken plots zwaar te lijden had onder de toevloed van aanvragen, toch tot enkele maanden terug nog).
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Een gewone bevestiging via mail in de vorm van:'wij hebben uw aanvraag goed ontvangen' lijkt mij toch een absoluut minimum te zijn wanneer je een aanvraag doet.
Zeker nadat je zo'n ellenlange vragenlijst hebt moeten invullen.
Geen idee hoe ze tegenwoordig werken bij KT voor nieuwe aanvragen, ik weet enkel uit ervaring dat er andere banken zijn die pas een bevestiging uitsturen nadat je door een eerste goedkeuring bent geraakt. Maar bon, ik laat bij deze het woord aan (toekomstige) nieuwe klanten om hun ervaringen neer te pennen.PotjeVickx schreef: ↑10 oktober 2021, 01:41 Een gewone bevestiging via mail in de vorm van:'wij hebben uw aanvraag goed ontvangen' lijkt mij toch een absoluut minimum te zijn wanneer je een aanvraag doet.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Groot gelijk Vortex!
Aan de anderen: probeer het eens te bekijken vanuit het standpunt van Keytrade.
Misschien proberen ze door die actie gewoon een lijst aan te leggen van personen die ze niet willen als klant
Aan de anderen: probeer het eens te bekijken vanuit het standpunt van Keytrade.
Misschien proberen ze door die actie gewoon een lijst aan te leggen van personen die ze niet willen als klant
Mijn zus heb ik de laatste week van de actie lid gemaakt en die heeft ondertussen alles ontvangen.PotjeVickx schreef: ↑9 oktober 2021, 23:39 Iemand die na het openen van een rekening bij Keytrade al iets ontvangen heeft?
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Misschien vlotter door ingave van bepaalde parameters die hen beter bevielen. (Saldo, aantal geldopnames, opname per maand, buitenlandse verrichtingen,...)
Het zou kunnen dat ze me eoa algoritme een aantal gegadigden automatisch verwerken en anderen door een screening moeten.
Het zou kunnen dat ze me eoa algoritme een aantal gegadigden automatisch verwerken en anderen door een screening moeten.
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Nog steeds niets ontvangen van Keytrade na het invullen van de gegevens.
Zijn er nog mensen die wachten op antwoord?
Een mailtje zou toch het MINIMUM moeten zijn dat je mag verwachten.
Zijn er nog mensen die wachten op antwoord?
Een mailtje zou toch het MINIMUM moeten zijn dat je mag verwachten.