Iemand ervaring met lyca mobile ?
Internationale asia bundel voor 10 euro, 1000 minuten die ook naar België vast en mobiel bruikbaar zijn. Sms niet inbegrepen, kost 15 cent, niet in bundel apart verkrijgbaar.
Wel zelfs 1 GB data incl voor die prijs.
Base netwerk.. is niet half zo slecht meer als vele jaren geleden (?)
Re: Iemand ervaring met lyca mobile ?
Ervaring met Lyca; Ja. In België: nee. Dus wellicht zijt ge niets met mijn review?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Altijd fijn om te lezen toch waarschijnlijk. Misschien leerrijk ? Iets afwijkends ondervonden ?
Nee, ik was er eigenlijk vreed content van (Spanje). Altijd goede dekking gehad, naar mijn ondervinding zelfs beter dan andere MVNO's zoals een Llamaya die ik vroeger gebruikte. Enige nadeel was dat bij slecht weer de verbindingen wat 'wankel' werden, maar dat ligt uiteraard aan het netwerk en niet aan Lyca.
Door de bank genomen, ik was er enorm tevreden van. Goede 4G ook. En dan te zeggen dat ik er eerst wantrouwig tegenover stond door hun reclame in luchthavens edm. 'iets dat zich profileert als wegwerpsimkaart, hoe betrouwbaar kan dat zijn als leverancier?'. Aangenaam verrast.
Door de bank genomen, ik was er enorm tevreden van. Goede 4G ook. En dan te zeggen dat ik er eerst wantrouwig tegenover stond door hun reclame in luchthavens edm. 'iets dat zich profileert als wegwerpsimkaart, hoe betrouwbaar kan dat zijn als leverancier?'. Aangenaam verrast.
Als ik hun prijzen zie denk ik dat ze iets meer de kaart trekken van eigen verbindingen over ip.
Op zich niets mis mee want het merendeel van de verbindingen is van dergelijke aard, al is er kwaliteitsverschil. Voor nationaal bellen is het nog de vraag of er veel verschil in de routering is.
Netwerk : hier in huis doet geen enkele operator het echt goed. Het maakt niet veel uit welk netwerk ik neem.
In de 10 euro bundel zit zo te zien geen gratis EU roaming. Je kan je daar vragen bij stellen..
Op zich niets mis mee want het merendeel van de verbindingen is van dergelijke aard, al is er kwaliteitsverschil. Voor nationaal bellen is het nog de vraag of er veel verschil in de routering is.
Netwerk : hier in huis doet geen enkele operator het echt goed. Het maakt niet veel uit welk netwerk ik neem.
In de 10 euro bundel zit zo te zien geen gratis EU roaming. Je kan je daar vragen bij stellen..
Ik dacht dat Lycamobile ergens zijn verbinding via een proxy van UK stuurt.
Wel zeer interessante tarieven
Wel zeer interessante tarieven
Dat is zeer goed mogelijk, want toen ik Google Flights opende op een verbinding via Lyca, kwam ik als 'thuisluchthaven' uit op een Britse luchthaven ipv een Spaanse
haelewyn schreef: ↑30 oktober 2017, 22:59 Internationale asia bundel voor 10 euro, 1000 minuten die ook naar België vast en mobiel bruikbaar zijn. Sms niet inbegrepen, kost 15 cent, niet in bundel apart verkrijgbaar.
Thetering dat gaat niet lukken phone als hotspot instellen voor tablet , laptop.
Dan het verhaal van de minuten dat is iets dat u alleen kunt uitmaken. ( elke maand wel 10 €)
Dat internet is er snel door en slechts 1 maand geldig.
Nu met bvb overal wifi of hotspot ?
Alternatief kan dommel mobile zijn.
Maar de data en werkelijke minuten gaan dit bepalen.
Estate Guru believer.
Van 1 GB doe ik nu de helft niet eens op. Mede omdat ik de wifi inschakel waar mogelijk.
Met 600 minuten minstens (als ik een andere formule zou nemen dan mijn huidige) komt Dommel voor bellen alleen al op 30 euro. Daar nog sms bij en data ... Gaat duur worden.
De formule van 10 euro bij Lyca is ook niets voor mij op dit moment want =/- 600 sms per maand aan 15 cent per stuk is ook 90 euro per maand. OF ik zou 2 simkaarten moeten gaan gebruiken. Een andere (nationale) bundel zou ook wel ok zijn.
Het was maar een denkoefening. Voorlopig past geen enkele andere provider met zijn abonnement perfect in mijn gebruiksprofiel. Scarlet aan 28 euro is ook geen vooruitgang. Ik hou het dus nog even op de combinatie van Scarlet Red en Skype bundel nationaal.
Met 600 minuten minstens (als ik een andere formule zou nemen dan mijn huidige) komt Dommel voor bellen alleen al op 30 euro. Daar nog sms bij en data ... Gaat duur worden.
De formule van 10 euro bij Lyca is ook niets voor mij op dit moment want =/- 600 sms per maand aan 15 cent per stuk is ook 90 euro per maand. OF ik zou 2 simkaarten moeten gaan gebruiken. Een andere (nationale) bundel zou ook wel ok zijn.
Het was maar een denkoefening. Voorlopig past geen enkele andere provider met zijn abonnement perfect in mijn gebruiksprofiel. Scarlet aan 28 euro is ook geen vooruitgang. Ik hou het dus nog even op de combinatie van Scarlet Red en Skype bundel nationaal.
- Vincent2018
- Full Member
up
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"