Iemand ervaring met Soli-Safe?
TIP
Iemand ervaring met Soli-Safe?
Ik zag onlangs een advertentie van Soli-Safe. Ze hebben een automatisch systeem die je waarschuwt wanneer je fondsen of aandelen zou moeten kopen of verkopen.
Kent iemand dat bedrijf of heeft iemand daar ervaring mee? Ik overweeg namelijk om een abonnement te nemen.
Blijkbaar was de vraag hier al eens gesteld in 2019, maar ondertussen zijn we toch al 4 jaar verder
Kent iemand dat bedrijf of heeft iemand daar ervaring mee? Ik overweeg namelijk om een abonnement te nemen.
Blijkbaar was de vraag hier al eens gesteld in 2019, maar ondertussen zijn we toch al 4 jaar verder
Re: Iemand ervaring met Soli-Safe?
Nee, maar waarom zou je dat doen?
Geen enkel systeem is in staat automatisch te handelen met eeuwig rendement, herinner je je de kredietcrisis nog?
Toen begonnen zulke systemen automatisch te handelen, tegen gezond verstand in.
Er bestaat geen wondermiddel.
Zelf doen of je bankier het laten doen (vermogensbeheer) of ETF's kopen en die fondsen het laten doen.
Gewoonlijk geeft zelf doen en spreiden het hoogste rendement, maar kost wel wat tijd om je te verdiepen.
Als je het zelf niet kent, ga eens met je bank praten, is een veel beter idee.
Ik ken persoonlijk niemand die een computer laat beleggen, ken wel vele voorbeelden waar het compleet fout gaat.
De bekenste is de krediet-crisis
Geen enkel systeem is in staat automatisch te handelen met eeuwig rendement, herinner je je de kredietcrisis nog?
Toen begonnen zulke systemen automatisch te handelen, tegen gezond verstand in.
Er bestaat geen wondermiddel.
Zelf doen of je bankier het laten doen (vermogensbeheer) of ETF's kopen en die fondsen het laten doen.
Gewoonlijk geeft zelf doen en spreiden het hoogste rendement, maar kost wel wat tijd om je te verdiepen.
Als je het zelf niet kent, ga eens met je bank praten, is een veel beter idee.
Ik ken persoonlijk niemand die een computer laat beleggen, ken wel vele voorbeelden waar het compleet fout gaat.
De bekenste is de krediet-crisis
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Iemand ervaring met Soli-Safe?
Ik ken het niet maar ik geloof niet in dergelijke programma's. Moest het echt goed werken, zouden ze het alleen voor hun zelf houden en zo vlug gigantische winsten maken. Zo lang anderen de geheime graal niet kennen, kan het maar moeilijk gekopieerd worden en kun je rustig en gemakkelijk miljardair worden. Ik kan niet vatten dat men dan dit programma dan ook nog zou verkopen aan kleine particulieren voor een klein winstje via een abonnement.
Moest het echt werken, zat de meerderheid van de markt er al in.
Moest het echt werken, zat de meerderheid van de markt er al in.