IMF overweegt spaargeld te belasten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: IMF overweegt spaargeld te belasten
Misschien zijn het 8 mensen die de weg nog niet gevonden hebben naar Spaargids om er met andere spaarders over te praten en over na te denken.webmaster schreef:dat staat dan toch in schril contrast met de drukte die spaargids meegemaakt heeft
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- VIP member
- Contacteer:
De mensen zijn gelaten. Bij de eerste bankencrisis kon je je geld nog verplaatsen van bv Fortis en Dexia naar Rabo en KBC.
Nu halen de mensen hun schouders op en wachten op het onvermijdelijke. Waar naar toe immers?
Nu halen de mensen hun schouders op en wachten op het onvermijdelijke. Waar naar toe immers?
Vertrouw nooit de overheid. De operatie Gutt werd door mijn grootvader steeds genoemd als een goed bewijs voor die stelling. Natuurlijk verloren zij die niets of niet veel hadden, niet veel bij die operatie. Wie veel vermogen had, was geschoren, zelfs al had dat helemaal niets te maken met collaboratie of zwart geld.
Persoonlijk zie ik het perfect mogelijk dat ze op Europese schaal ons een dergelijke loer draaien. Mijn kleinkinderen kunnen dan later zeggen dat ik de overheid en Europa heb gehaat. Maar dat zal niet meer dan een vaag verhaal zijn, net zoals Fortis een verhaal uit een ver verleden zal zijn.
Goede tips zijn altijd welkom!
Persoonlijk zie ik het perfect mogelijk dat ze op Europese schaal ons een dergelijke loer draaien. Mijn kleinkinderen kunnen dan later zeggen dat ik de overheid en Europa heb gehaat. Maar dat zal niet meer dan een vaag verhaal zijn, net zoals Fortis een verhaal uit een ver verleden zal zijn.
Goede tips zijn altijd welkom!
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
wel ik las een tijd geleden een artikel over "how to get your money out of the eurozone" op zerohedge maar kan het niet meer vinden.
Het was een praktijkgids over geld naar vb Singapore ofzo overmaken. Alles op een perfect legale manier dus geen witwaspraktijken ofzo.
Het was een praktijkgids over geld naar vb Singapore ofzo overmaken. Alles op een perfect legale manier dus geen witwaspraktijken ofzo.
ik heb een ander artikel ooit daarover gelezen in HLN..... het was correct qua inhoud, maar alleen kost het iets meer om het in realiteit om te zetten dan aangegeven. vraag even op de redactie van HLN ?
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Misschien ben je hier iets mee:
* Hong Kong
* Singapore
of was het ...six steps stash your cash offshore ?
* Hong Kong
* Singapore
of was het ...six steps stash your cash offshore ?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
ik ga me daar eens wat in verdiepen om te zien of het mogelijk is dit op een "legale" manier te doen.
Dank voor de links in ieder geval.
Zien jullie, buiten fysiek goud en vastgoed, nog alternatieven ? mn voornamelijk dan om een "deposit haircut" te vermijden ?
Dank voor de links in ieder geval.
Zien jullie, buiten fysiek goud en vastgoed, nog alternatieven ? mn voornamelijk dan om een "deposit haircut" te vermijden ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het zal roven én belasten zijn, in Frankrijk hebben ze de leermeester van onze "strik" als we dan over de grens gaan kijken zien we dat ze ook daar net hetzelfde doen als hier. (en vooral blijven lachen)
hoe rabobank erover denkt:
http://www.rabobank.be/nl/blog/blogpost ... m=LK_STEF_" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rabobank.be/nl/blog/blogpost ... m=LK_STEF_" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Volgens het IMF zijn uw spaarcentjes veilig... als de vos de passie preekt, boer ...
http://moneytalk.knack.be/economie/geld ... -RNBCASHNL" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij deze zijn we gewaarschuwd! Ons spaargeld is al belast geweest aan één van de hoogste loonkosten ter wereld en dan zouden ze dit er willen doorduwen. Echt een regelrechte schande,echte criminelen zijn het!! Hopelijk komt dit er nooit!
Bij deze zijn we gewaarschuwd! Ons spaargeld is al belast geweest aan één van de hoogste loonkosten ter wereld en dan zouden ze dit er willen doorduwen. Echt een regelrechte schande,echte criminelen zijn het!! Hopelijk komt dit er nooit!
Zever in pakskes. Waarop baseert de auteur van dat artikel zich? Ik kan ook wel zo een artikel schrijven waarin ik beweer dat aliens wel degelijk bestaan, zonder enige onderbouwing of bewijs.
sowieso, tot de europese verkiezingen van mei (niet alleen bij ons, maar in gans EU) zitten we wel veilig, maar daarna zij die zo onvoorzichtig zijn om gigantische bedragen op spaaarboekjes aan te houden, zouden het wel eens serieus kunnen voelen,
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zever in pakskes...? Zeker niet. Diverse overheidsinstanties hebben reeds tal van studies laten doen, maw: het leeft bij die instanties. En het is tevens niet de eerste keer. Als het geld bij het volk zit en de schulden bij de overheden wordt het gewoon uit de burger z'n handen gehaald. Altijd zo geweest ... zal altijd zo zijn. Denken dat het vanaf nu allemaal anders zal zijn is erg naïef.Yaris schreef:Zever in pakskes. Waarop baseert de auteur van dat artikel zich? Ik kan ook wel zo een artikel schrijven waarin ik beweer dat aliens wel degelijk bestaan, zonder enige onderbouwing of bewijs.
Europa is voor velen nog altijd wat Derde rijk was voor de Duitsers in de jaren 30.