ING / ARGENTA of AXA? Welke verkiezen jullie en waarom?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
ING / ARGENTA of AXA? Welke verkiezen jullie en waarom?
Wie heeft ervaringen met ING en/of Argenta en/of AXA?
Kan iemand mij de voor-en nadelen opsommen?
Ik wil mijn geld beter gaan spreiden over verschillende banken, dus ben op zoek naar een nieuwe bank...
Ik hoop op ervaringen van andere spaarders...
Welke bank is het veiligste en het beste?
Kan iemand mij de voor-en nadelen opsommen?
Ik wil mijn geld beter gaan spreiden over verschillende banken, dus ben op zoek naar een nieuwe bank...
Ik hoop op ervaringen van andere spaarders...
Welke bank is het veiligste en het beste?
Laatst gewijzigd door MeOnline op 15 oktober 2008, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ING - Argenta
Ofschoon Rabobank nog steeds mijn vertrouwen heeft, overweeg ik eveneens en om te spreiden deze 2 banken (Argenta en ING).
Heeft iemand ervaring met de ING Lion Deposit waar ze op deze site veel reclame om maken?
Heeft iemand ervaring met de ING Lion Deposit waar ze op deze site veel reclame om maken?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb een ING Lion Deposit (basisrente = 4,25% vanaf de eerste euro) en ik heb geen enkel probleem gehad tot nu toe.
Wat is nu het veiligste?
ING
ARGENTA
AXA
Wat zijn de ratings? Risico's?
Hoop een snel antwoord, wil vrijdag nog een rek. openen bij 1 van deze banken
ING
ARGENTA
AXA
Wat zijn de ratings? Risico's?
Hoop een snel antwoord, wil vrijdag nog een rek. openen bij 1 van deze banken
Laatst gewijzigd door MeOnline op 15 oktober 2008, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ING / ARGENTA of AXA? Welke verkiezen jullie en waarom?
Als de keuze tussen deze 3 is zou ik voor Argenta gaan.
Argenta is 100% Belgisch. Hoewel ING en Axa Belgische banken zijn zitten ze in een bankverzekeringsgroep die respectivelijk Frans & Nederlands is.
Argenta is 100% Belgisch. Hoewel ING en Axa Belgische banken zijn zitten ze in een bankverzekeringsgroep die respectivelijk Frans & Nederlands is.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
mja, heb al rabobank, dexia, fortis, kbc, schiet er niet veel meer over he...
vandaar mijn keuzemogelijkheden...
vandaar mijn keuzemogelijkheden...
Vergeet U ook niet de Azur spaarrekening van Keytrade - een kleine maar heel sterke (en Belgische) bank. Ze zijn lid van de machtige Franse groep "Crédit Agricole" (het Belgische Landbouwkrediet is ook lid van de groep).
Hier is een artikel van La Libre Belgique (3/10/2008) : "Keytrade, un poids plume de la banque, mais UN BILAN EN BETON"
http://www.keytrade.be/images/press/03_ ... 8.pdf
Hier is een artikel van La Libre Belgique (3/10/2008) : "Keytrade, un poids plume de la banque, mais UN BILAN EN BETON"
http://www.keytrade.be/images/press/03_ ... 8.pdf
wil het eigenlijk liever bij de bekendere banken houden....
kwestie van toch wat zeker te zijn..
kwestie van toch wat zeker te zijn..
Ben al tientallen jaren klant van ING en SUPERcontent ! ... maar niet van de intresten !! Ik heb twee Lion Deposits en krijg momenteel 4.25%. Ik spaar daar enkel maandelijks. Voor het echte sparen shop(te) ik, ook oa. bij Kaupthing Edge. 
Voor de rest : TOP en een hele gemakkelijke ebanking module.
Ik heb ook een gratis zichtrekening erbij geopend (levenslang gratis)

Voor de rest : TOP en een hele gemakkelijke ebanking module.
Ik heb ook een gratis zichtrekening erbij geopend (levenslang gratis)
ING zit ook bij de kanshebbers van mij om een online spaarrekening te openen. Nu, ik heb gezien dat je géén zichtrekening moet nemen. Ik veronderstel dat je dan een externe rekening moet opgeven waar je dan later terug op kunt overschrijven?
Nu lees ik hier dat de online zichtrekening ook gratis is. Bevat deze ook een betaalkaart? En is deze dan ook gratis of niet? Kan je deze zichtrekening ook nemen zonder bankkaart?
Nu lees ik hier dat de online zichtrekening ook gratis is. Bevat deze ook een betaalkaart? En is deze dan ook gratis of niet? Kan je deze zichtrekening ook nemen zonder bankkaart?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
ING zwaar onderuit vandaag, geruchten over kapitaalsverhoging en afschrijvingen, ook hier niks nieuws met een leverage van 48 

Laatst gewijzigd door pm68 op 18 oktober 2008, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
https://promo.ing.be/lionaccount/LionAc ... RCE=INGBENVaganzza schreef: ING zit ook bij de kanshebbers van mij om een online spaarrekening te openen. Nu, ik heb gezien dat je géén zichtrekening moet nemen. Ik veronderstel dat je dan een externe rekening moet opgeven waar je dan later terug op kunt overschrijven?
gisteren geen geld nodig, vandaag ineens welpm68 schreef: ING zwaar onderuit vandaag, geruchten over kapitaalsverhoging en afschrijvingen, ook hier niks nieuws met een leverage van 48

Het Nederlandse bank- en verzekeringsconcern ing wil miljarden ophalen om het bufferkapitaal te versterken. Dit zegt ING-bestuurder Koos Timmermans in een reactie op de scherpe koersdaling van vrijdag. Het aandeel ing verloor ruim 27% en sloot op euro 7,34. Dit is het laagste niveau sinds 1995.
Argenta, daar een zichtrekening + e-spaar rekening is absoluut aan te raden. Alles gratis zelfs visa.
En een reserve spaarrekening bij vb rabobank is zeker geen slecht idee
En een reserve spaarrekening bij vb rabobank is zeker geen slecht idee

Ik heb vorige week een golden en een e-spaarrekening bij Argenta geopend.
Volgende week ga ik een topspaarrekening openen bij Record bank

Volgende week ga ik een topspaarrekening openen bij Record bank