ING geeft 50 euro bij het openen van een Lion Account
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
Re: ING geeft 50 euro bij het openen van een Lion Account
*Aanbod geldig voor de opening van een ING Lion Account in de periode van 19/06/2017 tot en met 30/07/2017, mits de ING Home Bank- of ING Smart Banking-diensten in dezelfde periode geactiveerd worden voor gebruik op een smartphone of een tablet.
Ik kan maar zeggen wat ik in de algemene voorwaarden terugvind.
Ik kan maar zeggen wat ik in de algemene voorwaarden terugvind.
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg
Het lijkt erop dat de actie is verlengd.
*Bent u tussen 18 en 25 jaar? Dan hebben we een uitzonderlijk aanbod: u krijgt 50 euro als u voor 16 oktober 2017 deze rekening opent én onze app voor smartphone gebruikt.
*Bent u tussen 18 en 25 jaar? Dan hebben we een uitzonderlijk aanbod: u krijgt 50 euro als u voor 16 oktober 2017 deze rekening opent én onze app voor smartphone gebruikt.
Ik kan ondertussen bevestigen dat mijn vriendin en ik beiden €50 op onze rekening hebben ontvangen op 4 september (we hadden de rekening eind juli aangemaakt).
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hier ook Ok, zelfs met activering van online in augustus.
https://www.ing.be/nl/retail/daily-bank ... nt-accountrobinvandyck schreef: ↑23 juni 2017, 12:08 Interessant doch een addertje onder het gras zo blijkt na contactopname met het contactcenter. Gezien ik in het verleden al eens zo'n Lion account heb gehad, wilde ik weten of ik ook in aanmerking zou komen hiervoor. Dit blijkt niet zo te zijn gezien ik niet behoor tot de leeftijdscategorie 18 tot en met 25 jaar. Bizar want dit staat nergens in de voorwaarden, ook niet op de website van ING.BE. Gezien ik de persoon niet geloofde, heb ik opnieuw gebeld en een tweede persoon bevestigde dit. Toch eens even informeren bij een plaatselijk ING kantoor en daar bleek zelfs de zaakvoerder nog niet te weten van zo'n actie bij het openen van een Lion Account. ING is alvast goed bezig! MIsschien aan Spaargids om hen op de rooster te leggen.
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
kassa kassa 

"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg
Zijn er nog lopende acties bij Banken? Ik heb enkel weet van Keytrade momenteel/
- Vincent2018
- Full Member
Opnieuw 50 EURO te bekomen.... actie loopt ten einde op 11/11/2024
Open je eerste zichtrekening, zijnde een ING Do More pack, vóór 11/11/2024 en voer tegen 7/12/2024 minstens 10 verrichtingen uit met die rekening om er €50 bovenop te krijgen.
Hoeveel kost een ING Do More pack?
Normale prijs: 5€/maand
Verlaagd tarief: 1,9€/maand wanneer je salaris of min. 700€/maand van een externe bron rechtstreeks op je ING-zichtrekening wordt gestort¹.
De campagne is toegankelijk voor elke natuurlijke persoon van minstens 26 jaar die deelneemt in eigen naam, woonachtig is in België en nog geen houder of medehouder is van een zichtrekening bij ING op 30/09/2024.
Open je eerste zichtrekening, zijnde een ING Do More pack, vóór 11/11/2024 en voer tegen 7/12/2024 minstens 10 verrichtingen uit met die rekening om er €50 bovenop te krijgen.
Hoeveel kost een ING Do More pack?
Normale prijs: 5€/maand
Verlaagd tarief: 1,9€/maand wanneer je salaris of min. 700€/maand van een externe bron rechtstreeks op je ING-zichtrekening wordt gestort¹.
De campagne is toegankelijk voor elke natuurlijke persoon van minstens 26 jaar die deelneemt in eigen naam, woonachtig is in België en nog geen houder of medehouder is van een zichtrekening bij ING op 30/09/2024.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
-
- Full Member
- Contacteer:
Sinds de gratis lion account is afgeschaft is het toch maar wat aanmodderen vind ik.
Ze geven je een vinger en na een tijdje kunnen ze beginnen graaien.
Aan de huidige tarieven:
Normale prijs: 5€/maand -> na 10 maand hebben ze die 50 eur terug.
Verlaagd tarief mits voorwaarden: 1,9€/maand -> na +-26 maand
Een promo kan je dat toch niet noemen.
Doe er je voordeel mee als je kan, maar voor mij zit er niets in.
Ze geven je een vinger en na een tijdje kunnen ze beginnen graaien.
Aan de huidige tarieven:
Normale prijs: 5€/maand -> na 10 maand hebben ze die 50 eur terug.
Verlaagd tarief mits voorwaarden: 1,9€/maand -> na +-26 maand
Een promo kan je dat toch niet noemen.
Doe er je voordeel mee als je kan, maar voor mij zit er niets in.
De bankrovers graaien nu al bij de sukkelaars die er nog klant zijn.tuinder666 schreef: ↑9 oktober 2024, 11:44 ...Ze geven je een vinger en na een tijdje kunnen ze beginnen graaien. ...