ing kaart icm niet ing-kaartlezer
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
ing kaart icm niet ing-kaartlezer
iemand die weet of je op de ing klantenzone met je ing bankkaart kan aanmelden met een niet-ing kaartlezer? De batterij van de kaartlezer is leeg en ik heb hier nog wel kaartlezers van argenta, fortis en Belfius liggen?
oh ja itsme is niet geactiveerd bij ing voor mij. Ik ben geen actieve klant meer maar wil mijn vroegere verrichtingen in excel formaat of csv nog eens opnieuw downloaden
oh ja itsme is niet geactiveerd bij ing voor mij. Ik ben geen actieve klant meer maar wil mijn vroegere verrichtingen in excel formaat of csv nog eens opnieuw downloaden
Re: ing kaart icm niet ing-kaartlezer
Technologie is identiek hetzelfde, dus gaat perfect.
Ik dacht bij ING dat je altijd M2 moest gebruiken op de modelletjes die M1 en M2 knoppen hebben. Bij aanmelden neem je gewoon M2 maar voer je niets in.
ING en Belfius hebben andere kaartlezers geproduceerd om meer te kunnen accentueren dat je zal tekenen. Met die M1 / M2 kaartlezers is M2 altijd tekenen, maar veel veel gebruikers is dit niet duidelijk genoeg.
Ik dacht bij ING dat je altijd M2 moest gebruiken op de modelletjes die M1 en M2 knoppen hebben. Bij aanmelden neem je gewoon M2 maar voer je niets in.
ING en Belfius hebben andere kaartlezers geproduceerd om meer te kunnen accentueren dat je zal tekenen. Met die M1 / M2 kaartlezers is M2 altijd tekenen, maar veel veel gebruikers is dit niet duidelijk genoeg.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
lukt nietSMGGM schreef: ↑24 mei 2022, 13:19 Technologie is identiek hetzelfde, dus gaat perfect.
ik doe M2 er komt secure code en kort daarna PIN? Ik geef pincode in en er verschijnt PIN OK gevolgd door DATA OR OK? ik druk OK er verschijnt Response maar hetgeen ik dan ingeef op de webite krijg ik "Het aanmelden is mislukt"
Inloggen op ING met bv BNP kaartlezer is met M1, kaartlezer vraagt dan een challenge, niks invullen en OK drukken...
Iets tekenen of een overschrijving bevestigen is met M2
Dan was het Belfius dat altijd M2 is
Maar Belfius heeft tekenen niet meer mogelijk gemaakt met die M1 / M2 kaartlezers vanwege hun extra beveiliging (waar je die hele reeks van cijfertje moet invoeren die identificeren welke actie je moet doen). Althans volgens mijn laatste poging.
Geen ING klant meer (vanwege het schrappen van hun gratis Lion account) dus was het gokken
Maar Belfius heeft tekenen niet meer mogelijk gemaakt met die M1 / M2 kaartlezers vanwege hun extra beveiliging (waar je die hele reeks van cijfertje moet invoeren die identificeren welke actie je moet doen). Althans volgens mijn laatste poging.
Geen ING klant meer (vanwege het schrappen van hun gratis Lion account) dus was het gokken
net geprobeerd met de bnp kaartlezer zoals je voorschrijft, maar nog steeds wordt de response code niet als geldig aanzien
Je kan ook met itsme inloggen bij ING.
Geen last dan van kaart en/of kaartlezer die niet beschikbaar is ;-)
Geen last dan van kaart en/of kaartlezer die niet beschikbaar is ;-)
Juist nog getest en werkt perfekt...
Om in te loggen bij ING met kaartlezer van Argenta - KBC - Fortis enz.
M1, en de challenge leeg laten + ok drukken + pincode ingeven en dan respons code intikken in je online bank.
Om te signeren : M2 , pincode ingeven + ok. +.Data ok. Respons intikken in je online bank.
Om in te loggen bij ING met kaartlezer van Argenta - KBC - Fortis enz.
M1, en de challenge leeg laten + ok drukken + pincode ingeven en dan respons code intikken in je online bank.
Om te signeren : M2 , pincode ingeven + ok. +.Data ok. Respons intikken in je online bank.