ING
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: ING
Is dat wel zo? ING wijzigt eenzijdig de voorwaarden van de zichtrekening. Is dat geen reden om de zichtrekening bij hun stop te zetten, ondanks dat je je hypothecaire lening bij hun hebt?
Morgen eens uitzoeken of ik mijn effectenrekening daar kan houden zonder zicht of spaarrekening.
De aanvraag naar Keytrade voor een VISA ter vervanging van ING is al onderweg.
De aanvraag naar Keytrade voor een VISA ter vervanging van ING is al onderweg.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Ik ga er mijn rekeningen allemaal afsluiten. Maar vermoedelijk moeten we ook naar het kantoor. Ik moet het online nog even bekijken, maar openen gaan als niks, sluiten maken ze altijd moeilijker.
ik heb via de app de aanvraag kunnen doen om mijn lion account en spaarekening af te sluiten (in de self service).
Meerdere pogingen waren nodig, het gaf af en toe een error
Maar ik heb voor elke aflsuiting een automatisch mailtje ontvangen dat ze het nodige gaan doen.
Of dat nu echt in orde gaat komen is nog even afwachten
update: ik zie dat de spaarrekening reeds weg is. En het kleine saldo op mijn zichtrekening hebben ze reeds overgeschreven naar de tegenrekening. Tgaat dus vooruit!
Meerdere pogingen waren nodig, het gaf af en toe een error

Of dat nu echt in orde gaat komen is nog even afwachten

update: ik zie dat de spaarrekening reeds weg is. En het kleine saldo op mijn zichtrekening hebben ze reeds overgeschreven naar de tegenrekening. Tgaat dus vooruit!
Laatst gewijzigd door Jamesken op 22 april 2021, 07:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dat moet inderdaad kunne
Laat het ons weten hoe het verloopt, RGiskard. Zowel re visa als effectenrekening 

Zal ik doen!
Met een 1250 zou ik al blij zijn, maar liever de Gold, voor de 2 jaar extra garantie.
Qua inkomen en vermogen zou dat wel moeten lukken, bij ING heb ik er een van 5000. De vraag is of ze gaan willen. Ik ga natuurlijk ook wel een aardig bedrag op de keytrade spaarrekening zetten, mss helpt dat wat bij hun besluitvorming.
Met een 1250 zou ik al blij zijn, maar liever de Gold, voor de 2 jaar extra garantie.
Qua inkomen en vermogen zou dat wel moeten lukken, bij ING heb ik er een van 5000. De vraag is of ze gaan willen. Ik ga natuurlijk ook wel een aardig bedrag op de keytrade spaarrekening zetten, mss helpt dat wat bij hun besluitvorming.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Keytrade is niet soepel voor een niet actieve klant.
Je kan beter eerst een tijd actieve klant zijn en het daarna vragen.
Je kan beter eerst een tijd actieve klant zijn en het daarna vragen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Kan je bij ING verzekeringen hebben, zonder een zichtrekening?
"stond onmiddellijk op mijn argentarekening en direct doorgesluisd naar een spaarrekening met hogere getrouwheidsrente!"
welke banken hebben een hogere getrouwheidspremie?
welke banken hebben een hogere getrouwheidspremie?
@ janu
Zie de rubriek "sparen" op de website van spaargids "vergelijk spaarrekeningen".
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
Zie de rubriek "sparen" op de website van spaargids "vergelijk spaarrekeningen".
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
Dat ga ik u weten te vertellen. We hebben onze familiale en brandverzekering daar , en nu zonder lion account.kecihil461 schreef: ↑22 april 2021, 09:16 Kan je bij ING verzekeringen hebben, zonder een zichtrekening?

Je moet precies wel een homebank account hebben om zo een verzekering te kunnen aanvragen