Inloggen bij MeDirect onveilig?
Re: Inloggen bij MeDirect onveilig?
LOL, krijg zopas twee SMS codes, zit precies wat vertraging op
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
volledig mee eens.evita schreef: ↑30 april 2018, 11:02Inderdaad, de site werkt uitermate traag. Eigenlijk niet om doen !!CarpeNoctem schreef: ↑30 april 2018, 10:43 Ik heb ook 2 pogingen nodig gehad om de SMS-code te ontvangen.
Volgens mij is hun site nog traaaaaaaaaaaaaaaaaaager dan vroeger, en dat wil wat zeggen![]()
MD is er bij enkel om eens een fondske bij te kopen, voor meer gebruik ik het niet, al chance
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Vandaag de SMS code gekregen en de nieuwe gebruikersnaam.
Helaas het werkt niet. Het zit blijkbaar in een lus: nieuwe code ingeven vraagt oude code, oude code ingeven vraagt nieuwe... Gevolg : ik kan niet meer inloggen?
Helaas het werkt niet. Het zit blijkbaar in een lus: nieuwe code ingeven vraagt oude code, oude code ingeven vraagt nieuwe... Gevolg : ik kan niet meer inloggen?
Bij mij ging het dus vrij vlot, heb deze voormiddag de nieuwe inlogprocedure aangevraagd, SMS geen probleem en bij het afronden van de procedure kreeg ik een SMS met mijn nieuwe inlognummer. Voor mij is de nieuwe procedure alvast een stuk gebruiksvriendelijker, niet iedereen heet 'Sas' of heeft een 'Fiat'.
Zonet, nog eens ingelogd met de nieuwe procedure en vond de site wel vrij vlot inladen, in ieder geval niet zo traag als vroeger al is 'snel' duidelijk niet het handelsmerk van Mederict, eerder 'doenbaar'.
Zonet, nog eens ingelogd met de nieuwe procedure en vond de site wel vrij vlot inladen, in ieder geval niet zo traag als vroeger al is 'snel' duidelijk niet het handelsmerk van Mederict, eerder 'doenbaar'.
het gras is altijd groener aan de overkant
Na een kwartier opnieuw proberen bij Me en alles lukt nu prima.
Blijkbaar was er tijdelijk een probleem. En inderdaad de nieuwe inlogprocedure is eenvoudig en duidelijk.
Blijkbaar was er tijdelijk een probleem. En inderdaad de nieuwe inlogprocedure is eenvoudig en duidelijk.
Nieuwe inlog vlot verlopen.
wat wel een probleem deze morgen extern in de tijd overschrijven.
Nu geen probleem meer extern overschrijven.
sms ging soms snel, soms traag.
Wat wel een probleem 2 inlog , eerst andere browser gebruikt.
wat wel een probleem deze morgen extern in de tijd overschrijven.
Nu geen probleem meer extern overschrijven.
sms ging soms snel, soms traag.
Wat wel een probleem 2 inlog , eerst andere browser gebruikt.
Laatst gewijzigd door platin op 30 april 2018, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Estate Guru believer.
Vroeger moest je je gebruikersnaam (zelf te kiezen), familienaam, paswoord (zelf te kiezen), een beveiligingsvraag (zelf te kiezen) en pincode (zelf te kiezen) opgeven.
Nu moet je inloggen met je klantennummer, paswoord (zelf te kiezen) en een code die je via SMS krijgt.
En dat klantennummer is niet zo eenvoudig te onthouden...
Nu moet je inloggen met je klantennummer, paswoord (zelf te kiezen) en een code die je via SMS krijgt.
Mijn 'Opgeslagen portefeuilles' zoals Mixer en Flexer komen niet te voorschijn ??
Is er hier nog iemand met dat probleem ?
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Is er hier nog iemand met dat probleem ?
Opgeslagen of effectieve ?
De effectieve is geen probleem hier. ( wel nieuwe lay out )
Estate Guru believer.
Beste, onze nieuwe beveiligde website en loginprocedure werd vanochtend succesvol gelanceerd. Er was echter heel even een probleem met het afleveren van de SMS. Dit is opgelost. Als u even opnieuw probeert en uw nummer is correct, dan zult u de SMS nu wel ontvangen.
Beste, bij de lancering vanochtend werkte de website bij momenten trager omwille van de vele klanten die zich aanmelden. Dit is sinds deze middag opgelost, maar we blijven dit monitoren.
Ik werk als enige op mijn tablet gebruikersnaam en wachtwoord staan reeds vast ingevuld, moet enkel nog de code per sms ingeven, vrij makkelijk.annetje schreef: Vroeger moest je je gebruikersnaam (zelf te kiezen), familienaam, paswoord (zelf te kiezen), een beveiligingsvraag (zelf te kiezen) en pincode (zelf te kiezen) opgeven.
valt toch mee, 9 cijfers maar waarvan de 5 eerste nullen, bij mij toch, een stuk eenvoudiger dan mijn familienaam ...
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
(om in te tikken bedoel ik dan, niet om te onhouden, ken mijn naam wel)
het gras is altijd groener aan de overkant
Als je geld wil overschrijven naar een andere niet ME direct rekening moet je 2 begunstigden ingeven !!!. Probeer het eens ....
Dat kan toch niet !!!
Dat kan toch niet !!!