Inloggen bij MeDirect onveilig?
Re: Inloggen bij MeDirect onveilig?
Ze kunnen een time-out instellen van 3 min. wat me wenselijk lijkt. Als je per ongeluk je browser sluit i.p.v. minimaliseert dan ben je ofwel uitgelogd of op de achtergrond nog actief, maar als het dat laatste is moet je wel zo terug in je portefeuille kunnen zonder inloggen want je bent ingelogd.
Probleem opgelost: hij heeft een tijd later opnieuw geprobeerd en het is direct gelukt.
Hij denkt dat het eigenlijk aan hemzelf lag: mogelijk had hij er geen rekening mee gehouden dat het nieuwe wachtwoord hoofdlettergevoelig is.
Ikzelf had trouwens deze namiddag ook geen inlogproblemen bij mijn eigen MeDirect rekening.
+1Kevva schreef: ↑14 mei 2018, 10:26Heb ik heel vaak.cleo schreef: ↑11 mei 2018, 16:57 Ook hier hetzelfde probleem zoals andere gebruikers gemeld hebben.
Ingelogd, hun systeem loopt vast tijdens een zoekopdracht. Je wordt er uitgegooid wegens zogezegde inactiviteit. Daarna kan je niet meer inloggen:
User already logged in. Duplicate login not allowed.
Mooie eerste indruk.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Overschrijvingen met memodatum werken nu wel zoals het hoort.
Wat ik wel vreemd vind is dat het nummer waarmee MeDirect SMS'jes stuurt blijkbaar ook reclame naar mij stuurt. Ik kreeg een SMS'je met een link voor "Kenzo Private Sale"?
Wat ik wel vreemd vind is dat het nummer waarmee MeDirect SMS'jes stuurt blijkbaar ook reclame naar mij stuurt. Ik kreeg een SMS'je met een link voor "Kenzo Private Sale"?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Zou dat niet eerder van inloggen op pc getraceerd worden.CarpeNoctem schreef: ↑14 mei 2018, 19:53 Overschrijvingen met memodatum werken nu wel zoals het hoort.
google , face , enz
Estate Guru believer.
Op mijn ouderwetse GSM (zonder internet) krijg ik geen reclame.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Tot hiertoe heb ik ook nog niets van reclame gekregen, maar heb ook een ouderwetse GSM.
Wat me wel opvalt, is dat dat hetzelfde nummer is als wat Binckbank gebruikt voor zijn SMS'en met login code.
Wat me wel opvalt, is dat dat hetzelfde nummer is als wat Binckbank gebruikt voor zijn SMS'en met login code.
- KapiteinHaak
- Newbie
- Contacteer:
Zo'n verkort nummer wordt vaak door meerdere diensten gebruikt.
Hoe het juist werkt weet ik ook niet, maar op 8850 krijg ik two step codes van vele diensten binnen. Plus meldingen van sommige banken als ik mijn kredietkaart gebruikt.
Medirecht berichten krijg ik dan weer van een ander verkort nummer.
Me direct kreeg er dus waarschijnlijk niets aan doen dat je via dat nummer ook reclame krijgt.
Hoe het juist werkt weet ik ook niet, maar op 8850 krijg ik two step codes van vele diensten binnen. Plus meldingen van sommige banken als ik mijn kredietkaart gebruikt.
Medirecht berichten krijg ik dan weer van een ander verkort nummer.
Me direct kreeg er dus waarschijnlijk niets aan doen dat je via dat nummer ook reclame krijgt.
inloggen werkt weeral niet, geen sms
-
- Newbie
- Contacteer:
Bij mij ook niet, en dat is niet meer de eerste keer.
Ik heb vanavond toevallig ontdekt dat wanneer je bij MeDirect klant wordt, je je kunt laten registreren via itsme. Waarom bieden ze itsme dan ook niet aan om bestaande klanten toegang tot hun site te verschaffen?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inloggen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: