Inloggen op My Ethias
Inloggen op My Ethias
Momenteel is inloggen op My Ethias nogal omslachtig.
Ik heb daarvoor reeds naar het Callcenter in Hasselt gebeld.
Men is van het probleem op de hoogte en het zal zo vlug mogelijk opgelost worden.
Men is van het probleem op de hoogte en het zal zo vlug mogelijk opgelost worden.
Re: Inloggen op My Ethias
Wat is juist het probleem?Tope schreef: Momenteel is inloggen op My Ethias nogal omslachtig.
Bij mij werkt alles normaal.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dan heb jij geluk, want naar het schijnt ben ik niet de enigste met dit probleem.
Beetje ingewikkeld om uit te leggen wat er gebeurt, maar zal het proberen.
Toen ik vanmorgen in My Ethias wilde gaan, moest ik ipv mijn loginggegevens eerst mijn naam en e-mailadres invullen en dan valideren.
Via e-mail kreeg ik een URL die mij zou doorverwijzen naar mijn persoonlijke Ethias website.
Dat gebeurt niet, want dat nieuwe 'welkomstscherm' verdwijnt niet en zo geraak ik niet in My Ethias.
Het zou om een bug gaan.
Beetje ingewikkeld om uit te leggen wat er gebeurt, maar zal het proberen.
Toen ik vanmorgen in My Ethias wilde gaan, moest ik ipv mijn loginggegevens eerst mijn naam en e-mailadres invullen en dan valideren.
Via e-mail kreeg ik een URL die mij zou doorverwijzen naar mijn persoonlijke Ethias website.
Dat gebeurt niet, want dat nieuwe 'welkomstscherm' verdwijnt niet en zo geraak ik niet in My Ethias.
Het zou om een bug gaan.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
zelfde probleem gehad. Denk dat die validatie enkel voor nieuwe klanten is. Nu werkt alles weer zoals het hoort