Inlogproblemen Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
hardkey is idd. niet te doen, maar bij mij als backup enkel.
Via softkey vind ik handiger zelfs dan Belfius banking. Daar moet ge uw kaart telkens bij U hebben. Een smartphone heb ik altijd en overal bij me. Een kaart moet je dan gaan uithalen uit portefeuille, terugstoppen (en dan vergeet je dat).
Natuurlijk als ze de 5 cent/verrichting gaan afschaffen,....gaan sommigen waarschijnlijk vertrekken....
en gezien alle banken hun kosten voor zichtrekeningen verhogen....
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161122_02585393
Via softkey vind ik handiger zelfs dan Belfius banking. Daar moet ge uw kaart telkens bij U hebben. Een smartphone heb ik altijd en overal bij me. Een kaart moet je dan gaan uithalen uit portefeuille, terugstoppen (en dan vergeet je dat).
Natuurlijk als ze de 5 cent/verrichting gaan afschaffen,....gaan sommigen waarschijnlijk vertrekken....
en gezien alle banken hun kosten voor zichtrekeningen verhogen....
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161122_02585393
Wil je zeggen dat die hardkey niet werkt of wat is daarmee aan de hand? Als ik het goed versta is het een digipass zoals bij de meeste banken dus wat is het probleem behalve dat je mss iets meer moet ingeven?satsurfer schreef:hardkey is idd. niet te doen, maar bij mij als backup enkel.
werkt, maar is zeer omslachtig en tijdrovend om in te loggen/overschrijving te doen. Piepklein, dus met mijn vingers vind ik dat niet zo makkelijk in gebruik.
Heb je pm ontvangen maar zie dat je hier ook gepost heb dus zal hier reageren. Wil je dus zeggen dat die hardkey niet werkt of wat is daarmee aan de hand? Als ik het goed versta is het een digipass zoals bij de meeste banken dus wat is het probleem behalve dat je mss iets meer moet ingeven?nico131 schreef:BLIJF van die nieuwe hardkey weg als u kunt, gebruik zo lang als u kunt de oude ID key.
Die nieuwe is één brok misserie.
dat is inderdaad het probleem, het bakje is allesbehalve gebruiksvriendelijk en er is duidelijk door de invoerder van dit systeem niet deftig nagedacht over het gebruik.omega6 schreef:.... wat is het probleem behalve dat je mss iets meer moet ingeven?
hier al 1000x aangekaart, waarom quote je een VOLLEDIGE bovenstaande post???? [LOUDLY CRYING FACE]
Wat die hardkey betreft, heb je die ook nodig als je een order bevestigt en hoeveel stappen zijn het dan?
Met de oude key die ik nog heb moet je alleen je bevestigingscode ingeven.
Met de oude key die ik nog heb moet je alleen je bevestigingscode ingeven.
Bij zowat alles wat u nu wil veranderen heb u de key nodig
De truc die ik hier heb gelezen, van uw overschrijving in mult-overschrijvingen te zetten zodat u maar 8 cijfers moet ingeven om te ondertekenen, werk soms en dan weer niet, begrijp er geen ballen van.
In elk geval eenvoudig is iets anders
De truc die ik hier heb gelezen, van uw overschrijving in mult-overschrijvingen te zetten zodat u maar 8 cijfers moet ingeven om te ondertekenen, werk soms en dan weer niet, begrijp er geen ballen van.
In elk geval eenvoudig is iets anders
Ik doe bij Keytrade heel weinig externe overschrijvingen, dus heb ik minder last.
Iemand die aub kan zeggen wat de verschillende stappen zijn om met die hardkey om een beursorder te bevestigen?
Met de oude key moet je alleen je bevestigingscode ingeven wat dus eenvoudig is.
Met de oude key moet je alleen je bevestigingscode ingeven wat dus eenvoudig is.
Omega6, wordt dat niet aangegeven wat u moet doen ??
Zoals gezegd heb ik nu nog de oude key waarbij je alleen bevestigingscode moet ingeven dus eenvoudig. Ik wou alleen al eens weten als ik ooit moet overschakelen naar die hardkey wat dan de stappen zijn als je een beursorder moet bevestigen.evita schreef:Omega6, wordt dat niet aangegeven wat u moet doen ??
Dat zal je dan wel zien hé? U moet niet op voorhand panikeren.omega6 schreef:Zoals gezegd heb ik nu nog de oude key waarbij je alleen bevestigingscode moet ingeven dus eenvoudig. Ik wou alleen al eens weten als ik ooit moet overschakelen naar die hardkey wat dan de stappen zijn als je een beursorder moet bevestigen.evita schreef:Omega6, wordt dat niet aangegeven wat u moet doen ??
Ik panikeer niet. Wou gewoon weten waarom sommigen daarover klagen.evita schreef:Dat zal je dan wel zien hé? U moet niet op voorhand panikeren.omega6 schreef: Zoals gezegd heb ik nu nog de oude key waarbij je alleen bevestigingscode moet ingeven dus eenvoudig. Ik wou alleen al eens weten als ik ooit moet overschakelen naar die hardkey wat dan de stappen zijn als je een beursorder moet bevestigen.
Heb het zonet uitgeprobeerd. Bij een order onder 2500 euro, na bekijken van transactie gewoon op bevestigen drukken.omega6 schreef:Ik panikeer niet. Wou gewoon weten waarom sommigen daarover klagen.evita schreef: Dat zal je dan wel zien hé? U moet niet op voorhand panikeren.