Inlogproblemen Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Inderdaad, ik vrees dat ze hun eigen graf aan het graven zijn. Ze zijn totaal onbereikbaar.waterboy schreef:Daarnet proberen te bellen naar Keytradebank omdat ik niet meer kan inloggen.Na 30 min. werd de verbinding verbroken
Wat een achteruitgang.
Ik heb de hardkey geactiveerd voor op de PC, blijkt dat ik nu ook op mijn smartphone moet aanloggen met dat ding, te gek voor woorden.
Ik heb 1. de mail niet gekregen om een keuze te maken (update: op 28/11 ontvangen!) 2. heb nu vorige week gekozen voor softkey, en krijg nu brief in de bus dat ik een HARDKey zal krijgen.
Laatst gewijzigd door gast9876 op 30 november 2016, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is geen keuze voor hard of softkey te maken, die vraag wordt je ook niet gesteld.
Iedere klant krijgt sowieso een hardkey ter vervanging van de Keytrade ID.
Wie dat wil kan ook softkeys activeren op smartphone en tablet, maar het hoeft niet. De hardkey heb je nog altijd nodig, bv. indien je smartphone het begeeft en je een nieuwe smartkey moet activeren op een nieuwe smartphone.
Wie dat wil kan ook softkeys activeren op smartphone en tablet, maar het hoeft niet. De hardkey heb je nog altijd nodig, bv. indien je smartphone het begeeft en je een nieuwe smartkey moet activeren op een nieuwe smartphone.
Ik heb nog geen mail gekregen, nocht post in de brievenbus. Mijn KeytradeID werkt verder nog perfect.
Voor de laptop koos ik voor de Hardkey, met als gevolg dat ik op de smartphone GEEN keuze meer krijg, ik MOET aanloggen met de hardkey. Voorlopig mijn vrouw (gisteren ook haar hardkey ontvangen) haar toegang op dezelfde rekening via softkey aangemeld. Het is toch te gek voor woorden dat je voor die smartphone overal dat bakje zou moeten gaan meesleuren.robokat schreef:Er is geen keuze voor hard of softkey te maken, die vraag wordt je ook niet gesteld.
Maar het is wraakroepend dat je Keytrade op geen enkele manier nog kan contacteren, enfin, je kan wel proberen maar het lukt dus nooit.
Heb je zelf geprobeerd om een softkey bij te maken en te activeren binnen de smartphone app? Daarvoor moet je het oude profiel op de smartphone app weg gooien en een nieuw profiel maken met een softkey. Zo krijg je ook toegang tot de app via zijn eigen softkey en een pincode.
Het wijst zichzelf uit als je eerst inlogt via de pc en onder voorkeuren->tokens->een softkey bijvoegen.
Het wijst zichzelf uit als je eerst inlogt via de pc en onder voorkeuren->tokens->een softkey bijvoegen.
vandaag 2 vragen via FB Messenger gesteld, 2 X beantwoord binnen de 2 u. Probeer dat eens bij een grootbank of bij de beste bank Argenta door velen hier genomineerdNete schreef:Maar het is wraakroepend dat je Keytrade op geen enkele manier nog kan contacteren, enfin, je kan wel proberen maar het lukt dus nooit.
Keytrade loopt altijd voorop in hun interface zo klantvriendelijk mogelijk te maken (en altijd mee met de laatste zaken).
Dat was Keytradebank, tot ze overgenomen werden door een Franse rommelbank die er nu de scepter zwaait.satsurfer schreef:vandaag 2 vragen via FB Messenger gesteld, 2 X beantwoord binnen de 2 u. Probeer dat eens bij een grootbank of bij de beste bank Argenta door velen hier genomineerdNete schreef:Maar het is wraakroepend dat je Keytrade op geen enkele manier nog kan contacteren, enfin, je kan wel proberen maar het lukt dus nooit.
Keytrade loopt altijd voorop in hun interface zo klantvriendelijk mogelijk te maken (en altijd mee met de laatste zaken).
1. waarom moet je een bovenstaand antwoord VOLLEDIG quoten?
Maakt het niet echt overzichtelijk
2. VANDAAG heb ik 2 antwoorden gekregen van Keytrade, dus NA de overname van de Franse rommelbank.
Maakt het niet echt overzichtelijk
2. VANDAAG heb ik 2 antwoorden gekregen van Keytrade, dus NA de overname van de Franse rommelbank.
-
- Full Member
- Contacteer:
En dus.. de rest zit hier te liegen, of wat is uw boodschap?satsurfer schreef: 2. VANDAAG heb ik 2 antwoorden gekregen van Keytrade, dus NA de overname van de Franse rommelbank.
oei, kort lontje?radixconvertor schreef:En dus.. de rest zit hier te liegen, of wat is uw boodschap?
Als mensen zo roepen en zaken zwart/wit stellen, neem ik dit met een korreltje zout .... NOOIT kunnen contacteren? Toevallig doe ik 2 aanvragen gisteren en krijg ik 2X netjes antwoord. Moet ik screenshots van FB hier zetten misschien? Misschien moet Nete ook eens via FB proberen?
En als ze niet tevreden zijn na de overname van de 'rommelbank', staat het iedereen toch vrij om gezamenlijk naar Argenta te verkassen (de favoriete bank hier bij velen) Kan je gewoon langslopen bij de kantoorhouder en daar gaan zagen dat ze nog altijd geen Zoomit/Doccle aanbieden via hun vooruitstrevende 'internet'bankieren. Soit, volledig off-topic.
Nete schreef:Maar het is wraakroepend dat je Keytrade op geen enkele manier nog kan contacteren, enfin, je kan wel proberen maar het lukt dus nooit.
Satsurfer, ik heb een paar dagen geleden al wat gepost op FB (o.a.het probleem dat ik nergens vind hoe ik de app op mijn smartphone via een softkey zou kunnen installeren om niet overal de "hardkey" te moeten meesleuren.)
Geen enkele reactie...
Maar als Facebook het ENIGE kanaal is geworden hoe je een bank kan bereiken dan zegt dat veel over de evolutie van die bank...
Geen enkele reactie...
Maar als Facebook het ENIGE kanaal is geworden hoe je een bank kan bereiken dan zegt dat veel over de evolutie van die bank...
Gelukt, Thx voor de info.robokat schreef:Heb je zelf geprobeerd om een softkey bij te maken en te activeren binnen de smartphone app? Daarvoor moet je het oude profiel op de smartphone app weg gooien en een nieuw profiel maken met een softkey. Zo krijg je ook toegang tot de app via zijn eigen softkey en een pincode.
Ik ben wel ongeveer van mijn stoel gevallen bij het plaatsen van een overschrijving op de laptop met de hardkey: je moet op dat piepkleine toestelletje zo ongeveer de volledige overschrijving opnieuw invoeren, duurt een veelvoud in tijd t.o.v.van vroeger.
Je kan ook extra softkeys toevoegen via 'Uw Voorkeuren', 'Authentificatie'
1. alles staat toch stap/stap uitgelegd wat je moet doen? Ik was eerste maal ook te snel (screenshots gepost), en toen hebben ze me -via FB- op de goede weg gezet. Ik kan veronderstellen dat ze moeilijk een cursus 'werken met pc' kunnen geven in hun antwoord, zeker als het zo mooi uitgelegd staat. Gaan de grootbanken ook niet doen hoor (ken zo een gepensioneerde die denkt met een computer te kunnen werken, maar het helaas niet kan, tot ergernis van zijn bankkantoor)Nete schreef:Satsurfer, ik heb een paar dagen geleden al wat gepost op FB (o.a.het probleem dat ik nergens vind hoe ik de app op mijn smartphone via een softkey zou kunnen installeren om niet overal de "hardkey" te moeten meesleuren.)
Geen enkele reactie...
+ 32 (0) 2 679 90 00Nete schreef:Maar het is wraakroepend dat je Keytrade op geen enkele manier nog kan contacteren, enfin, je kan wel proberen maar het lukt dus nooit.
info@keytradebank.com
Skype ID: keytradebank.com
Tja, ik heb een FB account hier 1.5 jaar terug voor aangemaakt, toen ik merkte dat bedrijven via andere kanalen niet snel reageerden of je uren aan de lijn hing, zonder geholpen te worden. Nee, niet om mijn leven op te zetten. Je kan daar je been stijf houden en principieel NJET zeggen en je telkens kwaad maken-zoals vele spaargidsers hier kennende zullen doen- of je kan meegaan met die 'vooruitgang' en goed en snel geholpen worden. Je kan van een zuivere internetbank ook maar verwachten dat ze het snelst werken via social media. Of ben ik verkeerd?Nete schreef:Maar als Facebook het ENIGE kanaal is geworden hoe je een bank kan bereiken dan zegt dat veel over de evolutie van die bank...