Inlogproblemen Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Nog iemand problemen met de Android keytrade app om een overschrijving uit te voeren naar een derde? Alles gaat goed tem het invullen van de bevestigingscode en daarna blijft het radertje draaien en draaien minutenlang tot je op terug klikt. Na een tweede poging nog steeds hetzelfde, het lijkt of de internetverbinding uitligt (wat niet het geval is)
-
- Full Member
- Contacteer:
Tot nu toe had ik maar 1 bank met een schandalig slechte service: Fortuneo
Keytrade is zich snel de bedrijfscultuur eigen aan het maken.
Het tart alle verbeelding.
Keytrade is zich snel de bedrijfscultuur eigen aan het maken.
Het tart alle verbeelding.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Ik had expliciet de keuze. Uit de mail die ik ontving:robokat schreef:Er is geen keuze voor hard of softkey te maken, die vraag wordt je ook niet gesteld.
Wat moet u doen?
U moet binnen 10 kalenderdagen kiezen tussen de HardKey en de SoftKey.
Log in op http://www.keytradebank.be op uw vertrouwde manier en volg de instructies op het scherm.
heb op maandag 28 november ook een mailtje ontvangen met o.m.
in zelfde mail staat ook :
kan dus volgens deze mail beide manieren gebruiken.Als gewaardeerde cliënt van Keytrade Bank bieden wij u beide oplossingen kosteloos aan. Aan u om een van de twee opties te kiezen, of ze naast elkaar te gebruiken.
in zelfde mail staat ook :
zou die ondertussen al moeten ontvangen hebben maar nog niets gezien, iemand dat apparaatje al ontvangen die op maandag 28 november dezelfde mail heeft ontvangen ?HardKey: Uw nieuwe apparaatje is al verstuurd naar u. Activeer het binnen de 30 dagen.
het gras is altijd groener aan de overkant
ook 28/11 die mail ontvangen, 1 week na die van een kennis! Heb al 1 week 2 softkeys geregistreerd. Nog geen hardkey.
30/11 15:00 schreef Keytrade me via FB:
"U zal eind deze week of begin volgende week de Hardkey zelf ontvangen."
Ik kan mij het gevoel toch niet ontdoen dat keytrade hier (onterecht) in het slecht daglicht wordt geplaatst.
Tot nu toe heb ik geen problemen ondervonden. Moet wel toegeven dat ik nog niet heb moeten kiezen tussen hard-of sofkey. Mijn keytrade ID is nog goed tot 2019.
Ik blijf natuurlijk argwanend,fortuneo was niet een bank gekend voor goede klanten service. Ik wacht af hoe 2017 zich zal ontplooien.
Tot nu toe heb ik geen problemen ondervonden. Moet wel toegeven dat ik nog niet heb moeten kiezen tussen hard-of sofkey. Mijn keytrade ID is nog goed tot 2019.
Ik blijf natuurlijk argwanend,fortuneo was niet een bank gekend voor goede klanten service. Ik wacht af hoe 2017 zich zal ontplooien.
Laatst gewijzigd door Denfi op 2 december 2016, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Begrijp dus dat jij de hardkey ook nog niet ontvangen hebt en dat die dus wellicht later zijn verstuurd dan in die mailing van 28 november stond.satsurfer schreef:ook 28/11 die mail ontvangen, 1 week na die van een kennis! Heb al 1 week 2 softkeys geregistreerd. Nog geen hardkey.
Ben ook (nog) tevreden over Keytrade al vind ik de communicatie over hun nieuwe inlogprocedure alles behalve duidelijk, in ieder geval staat nergens duidelijk dat als je de hardkey verkiest dat je die ook nodig hebt voor de app op je smartphone, was tot hiertoe dus niet het geval. Klantvriendelijk is anders.Denfi schreef:Ik kan mij het gevoel toch niet het gevoel ontdoen dat keytrade hier (onterecht) in het slecht daglicht wordt geplaatst.
euhm, ik heb nog geen hardkey, maar heb toch al 2 softkeys geregistreerd (2 smartphones).kweeni schreef:in ieder geval staat nergens duidelijk dat als je de hardkey verkiest dat je die ook nodig hebt voor de app op je smartphone, was tot hiertoe dus niet het geval. Klantvriendelijk is anders.
![Shocked :o](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/shocked.gif)
okay, nog niet naar gekeken naar die softkey, ben pas terug uit een korte vakantie en omdat mijn brievenbus niet slotvast is had ik even de indruk dat die hardkey mogelijk kon verdwenen zijn, vandaar dus mijn vraag maar denk ook dat ik het wellicht bij die softkey zal houden, heb geen zin om zo'n hardkey mee te slepen als ik Keytrade wil gebruiken op mijn smartphone
Niet iedereen krijgt een hardkey of softkey. Veel gebruikers kunnen gewoon met hun KeytradeID blijven inloggen. Ik heb nog niets van Keytrade vernomen zelfs. Geen mail, geen post.
- 28/11 mail ontvangen: "...Als gewaardeerde cliënt van Keytrade Bank bieden wij u beide oplossingen kosteloos aan. Aan u om een van de twee opties te kiezen, of ze naast elkaar te gebruiken..."
- 29/11 brief ontvangen met de initiële pincode voor activatie.
- 01/12 brief ontvangen met de HardKey.
- 29/11 brief ontvangen met de initiële pincode voor activatie.
- 01/12 brief ontvangen met de HardKey.
eergisteren of dinsdag ook brief met pincode ontvangen, weet het niet meer.
Vandaag de Hardkey hardware in de bus. Piece of cake om te activeren. Deze zal aan mijn pc thuis liggen. Zal wss. niet veel gebruikt worden. Vroeger verhuisde dat nogal eens mee in de rugzak, en heb toch 1 of 2 keer een nieuwe mogen bestellen à 15 €/stuk. Dat zal nu niet meer voorvallen.
Blijft een vooruitstrevende bank, en voor gratis en geld toe, vind ik niet dat er moet geklaagd worden, er wordt niet ingeboet op mogelijkheden met grootbanken. Alléé, da's mijn visie.
Vandaag de Hardkey hardware in de bus. Piece of cake om te activeren. Deze zal aan mijn pc thuis liggen. Zal wss. niet veel gebruikt worden. Vroeger verhuisde dat nogal eens mee in de rugzak, en heb toch 1 of 2 keer een nieuwe mogen bestellen à 15 €/stuk. Dat zal nu niet meer voorvallen.
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Blijft een vooruitstrevende bank, en voor gratis en geld toe, vind ik niet dat er moet geklaagd worden, er wordt niet ingeboet op mogelijkheden met grootbanken. Alléé, da's mijn visie.
Heb dan toch een mailtje teruggekregen met wat info.
Blijft enkel nog het probleem dat ik ALTIJD de KEYTxxx moet intypen, ook al klik ik op gegevens beware.
Blijft enkel nog het probleem dat ik ALTIJD de KEYTxxx moet intypen, ook al klik ik op gegevens beware.
Als je je inlogt met de hardkey moet je bevestigingen van overschrijvingen ook doen met de hardkey. Als je inlogt met de softkey gebeuren de bevestigingen van overschrijvingen ook met de softkey. Je kan dus kiezen bv thuis alles doen met de hardkey en op de trein alles met de softkey. Wel gebruiksvriendelijk van Keytrade om zo twee volwaardige opties aan te bieden.