Instantbetalingen verplicht 4/1/'25 voor gans SEPA zone
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Instantbetalingen verplicht 4/1/'25 voor gans SEPA zone
Update: Belfius naar Me Direct instant werkt ook, dus probleem bij Crelan dan toch ... (@Crelan, hello??)Philantropie schreef: ↑Gisteren 08:48Interessant, dat heb ik inderdaad gemist. Crelan - Me Direct werkt niet instant. Dus probleem bij Crelan?johann schreef: ↑13 januari 2025, 14:27 Zoals eerder al gemeld: MeDirect voldoet aan de regels. Inkomende flitsoverschrijvingen worden geaccepteerd. Uitgaande niet. Als de 'sturende' bank geen correcte lijst heeft van deelnemende banken gaat het feestje natuurlijk niet door. BNP > MeDirect werkt in ieder geval perfect.
-
- Newbie
- Contacteer:
Idd, ik postte het al een dag eerder mét een screenshot
DonQuichot schreef: ↑10 januari 2025, 18:07 https://techpulse.be/nieuws/475130/inst ... he-banken/
je moet telkens aanvinken. (Belfius) Soit, al blij dat ik 1 bank heb die het kan. KT nog altijd niet.
Belfius dan geen google pay
en KT payconiq problemen instant.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
ING tot de dag dat ze jou aan de deur zetten en vragen jouw spaarcenten te versluizen.Vincent2018 schreef: ↑12 januari 2025, 19:17 beste bank in België is nog altijd ING.... zonder problemen instantbetalingen van 100 k en meer naar Duitsland, Litouwen,Nederland ... ( naar bv. Revolut, Trade Republic, Degriro, Bunq ) nooit geen miserie mee gehad en dat is lang zo. Zeker niet zoals die zeveraars Belfius, KBC, Keytrade, Hellobank,BNP ..... waar je geen baas over eigen centen bent.
-
- Newbie
- Contacteer:
Bij BNP Paribas Fortis zijn instant overschrijvingen enkel via hun app banking (EBA) mogelijk en niet via via web banking (EBW) dus wie enkel een computer heeft maar geen tablet en ook geen smartphone heeft kan dus geen instant overschrijvingen doen.
Bovendien zijn instant overschrijvingen beperkt tot 5000 EUR per overschrijving en per dag.
Bovendien zijn instant overschrijvingen beperkt tot 5000 EUR per overschrijving en per dag.