Instapkosten KBC Pricos onderhandelbaar?
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Instapkosten KBC Pricos onderhandelbaar?
Dag Spaargids
Ik ben aan het kijken om een pensioenspaarfonds af te sluiten.
Bij KBC Pricos bedragen de instapkosten 2%.
Ik heb proberen te onderhandelen hierover maar volgens de medewerker is dit bij het product Pricos niet onderhandelbaar ...
Nu wil ik weten of dit wel degelijk zo is.
Zijn er hier mensen die een KBC Pricos hebben kunnen afsluiten aan 0% instapkosten?
Alvast bedankt!
Ik ben aan het kijken om een pensioenspaarfonds af te sluiten.
Bij KBC Pricos bedragen de instapkosten 2%.
Ik heb proberen te onderhandelen hierover maar volgens de medewerker is dit bij het product Pricos niet onderhandelbaar ...
Nu wil ik weten of dit wel degelijk zo is.
Zijn er hier mensen die een KBC Pricos hebben kunnen afsluiten aan 0% instapkosten?
Alvast bedankt!
Re: Instapkosten KBC Pricos onderhandelbaar?
neen, niet onderhandelbaar.
Voor fondsen wel.
Voor fondsen wel.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Ook al tevergeefs geprobeerd.....ook al voorgeteld als cera korting.
Noppes
PS sinds kort is er een sustainable versie.
Noppes
PS sinds kort is er een sustainable versie.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Om deze reden gratis overgestapt naar Argenta. 0%
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hallo. U heeft Pricos kunnen afsluiten aan 0% instapkosten?
Afsluiten aan 0% uitstapkosten wellicht 

inderdaad, waarom instap betalen als het gratis kan

Waarom?
1. Risico Spreiding
2. Als het rendement hoger ligt zal je de instapkosten na verloop van jaren terugverdienen
1. Risico Spreiding
2. Als het rendement hoger ligt zal je de instapkosten na verloop van jaren terugverdienen
Maar de pensioenfondsen beleggen heel gelijkaardig en de goede hebben dus gelijkaardige resultaten.als
Vergelijk het met een wedstrijd waar je meters achter de andere deelnemers moet beginnen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Het verschil in rendement tussen de verschillende aanbieders toont net dat het niet zo gelijkaardig is.
De 2 die eruit springen jaar na jaar nu zijn Argenta & BNP, de rest hinkt meestal ver achterop.
Daarom het woord "goede" in mijn post...
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
De beheerskosten bij Argenta zijn wel duurder dan deze van KBC.
Wat weegt het meeste door?
Een lagere instapkost of een lagere beheerskost?
Wat weegt het meeste door?
Een lagere instapkost of een lagere beheerskost?
De instapkost is 1malig, de beheerskost is recurrent (dus dagelijks betaal je van die beheerskost 1/365ste deel).
MAAR:
De beheerskost in reeds in de koers verwerkt.
Stel nu dat je 2 fondsen hebt:
Fonds1 heeft 3% instapkost en beheerskost van 1% en een jaarlijks renement van 4% (in deze 4% zit dus die beheerskost al verwerkt).
Fonds2 heeft ook 3% instapkost en beheerskost van 0.75% en een jaarlijks renement van 3% (in deze 3% zit dus die beheerskost ook al verwerkt).
Welk kies je? Ga je voor dat met lagere beheerskost?
MAAR:
Fonds1 heeft 3% instapkost en beheerskost van 1% en een jaarlijks renement van 4% (in deze 4% zit dus die beheerskost al verwerkt).
Fonds2 heeft ook 3% instapkost en beheerskost van 0.75% en een jaarlijks renement van 3% (in deze 3% zit dus die beheerskost ook al verwerkt).
Of de frank bij velen gaat vallen , denk van niet.anonymous schreef: ↑8 april 2020, 10:57 De instapkost is 1malig, de beheerskost is recurrent (dus dagelijks betaal je van die beheerskost 1/365ste deel).
MAAR:
Estate Guru believer.