Integrale in de problemen?
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Re: Integrale in de problemen?
Superspaarder schreef: ↑17 september 2021, 05:26 Nog geen uittreksel 2020. Hebben jullie informatie daarover ?
September is nog niet voorbij, maar ik geef toe dat het allemaal niet plezant is.Brugse Leeuw schreef: ↑21 augustus 2021, 03:33 Tegen eind dit jaar zou alles in orde moeten zijn. (mail ontvangzn met info integrale)
Uittreksel 2020 mogen we in september verwachten.
-
- Full Member
- Contacteer:
Rekeninguittreksel volgt pas 'in de loop van de volgende weken'.
extra winstdeelname zal ik op mijn buik mogen schrijven tot mijn 99 jaar.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Ze zullen wachten tot na 1 oktober. Dan zakken ze nogmaals de gegarandeerde intrest.
https://www.integrale.be/assets/13f5594 ... ktobe.html
Wat zijn nu eigenlijk de beste langetermijnverzekeringen volgens test aankoop ?
https://www.integrale.be/assets/13f5594 ... ktobe.html
Wat zijn nu eigenlijk de beste langetermijnverzekeringen volgens test aankoop ?
-
- Newbie
- Contacteer:
Zijn er hier personen die dit jaar reeds gestort hebben in integrale 786 fiscaal? Alvast bedankt
-
- Full Member
- Contacteer:
en heeft er al iemand een rekeninguittreksel gekregen?
investorke schreef: ↑30 september 2021, 12:39 Zijn er hier personen die dit jaar reeds gestort hebben in integrale 786 fiscaal? Alvast bedankt
ja, maar nog geen rekeninguittreksel gekregen
Vanaf een bepaalde leeftijd kan je niet zonder fiscaal je broek te scheuren zomaar veranderen van verzekering , ik denk aan de 60 plussers en min 65 ers, en mensen die ze reeds fiscaal hebben aangeslagen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Hier ook nog geen rekeninguittreksel...fellowship schreef: ↑30 september 2021, 14:07 en heeft er al iemand een rekeninguittreksel gekregen?
Via mail hadden ze beloofd in de loop van september!!
Zopas een mail terug gestuurd want dit lijkt nergens op...binnenkort zijn we 2022 en hebben we nog niks van 2020...
Zojuist ontvangen.
Allen,
Wat denken jullie, is het nog raadzaam om volgend jaar 2022 te storten voor integrale 768 ?
Mvg
Eddy
Wat denken jullie, is het nog raadzaam om volgend jaar 2022 te storten voor integrale 768 ?
Mvg
Eddy
ik ben bijna 60 jaar en mijn toekomstige stortingen na 60 jaar worden niet meer belast - ik blijf verder storten - hopelijk aanvaardt de overnemer (monument) nieuwe stortingen, anders ben ik 'gesjost" ;-)
+ 1
( als ze het aanvaarden, moeten ze het voor IEDEREEN aanvaarden )
Als je plus 60 en juist min 65 bent, wordt het nog veel spannender, dan kan je bijna niet meer " op een ander " gaan
Wat wel mogelijk is, is in dergelijke situatie zelfs de dag NA je storting het geld gedeeltelijk op te vragen, zolang er maar 0,01 eurocent blijft staan.
"nog veel spannender" ;-) is voor de 65-plussers die een contrat hadden onderschreven tot 90 jaar bvb - die kunnen helemaal niet meer op een anderpaul schreef: ↑6 oktober 2021, 03:35+ 1
( als ze het aanvaarden, moeten ze het voor IEDEREEN aanvaarden )
Als je plus 60 en juist min 65 bent, wordt het nog veel spannender, dan kan je bijna niet meer " op een ander " gaan
Wat wel mogelijk is, is in dergelijke situatie zelfs de dag NA je storting het geld gedeeltelijk op te vragen, zolang er maar 0,01 eurocent blijft staan.
en als men met pensioen is, is het dan nog voordelig om ieder jaar te storten en het vrij snel terug opnemen ?
ik heb onlangs gelezen, als je pensioen bruto boven 1.300€ is dat je nog voordeel kan halen voor een belasting besparing, als je het bedrag neemt van 176,24 + 6%