Interessante termijnrekening
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Interessante termijnrekening
Hallo,
Ik ben op zoek naar een relatief veilige investering voor wat geld (alé, als getal op mijn zichtrekening hé).
Heeft er iemand toevallig weet van een interessante termijnrekening of zo ergens ?
Dank je.
Ik ben op zoek naar een relatief veilige investering voor wat geld (alé, als getal op mijn zichtrekening hé).
Heeft er iemand toevallig weet van een interessante termijnrekening of zo ergens ?
Dank je.
- Superspaarder
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Interessante termijnrekening
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Jazeker, kijk eens bij de callable obligaties van Fortis. Speciale promo van de maand.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum.
Ging dat er pakweg 20 jaar geleden ook zo aan toe ?
Wat een circus zeg.
Wat een circus zeg.
Gewoon een beetje met de tijd meegaan lijkt mij.EarthNvstr1 schreef: ↑5 september 2024, 19:31 Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum.
Wat een circus zeg.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zo een spam aan nieuwe topics over termijnrekeningen allerhande is "een beetje met de tijd meegaan" ?Finny10 schreef: ↑5 september 2024, 19:50Gewoon een beetje met de tijd meegaan lijkt mij.EarthNvstr1 schreef: ↑5 september 2024, 19:31 Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum.
Wat een circus zeg.
Mij overigens niet gelaten hoor ... ik stel me er gewoon vragen bij.
Je hebt meer dan 6000 posts gedaan dus je hebt wel wat op je teller. Anyway. Kijk eens bij Crelan. Geen voorwaarden en mooie intrestenEarthNvstr1 schreef: ↑5 september 2024, 19:31 Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum.
Wat een circus zeg.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Weet iemand of er banken zijn waar géén vers geld nodig is voor hun tijdelijke acties van termijnrekeningen?
Allemaal, behalve ING en KBC, dacht ik.PaperbackWriter schreef: ↑8 september 2024, 11:28 Weet iemand of er banken zijn waar géén vers geld nodig is voor hun tijdelijke acties van termijnrekeningen?