intrest Certiflex
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: intrest Certiflex
Hier ook nog niets ontvangen.
Eind januari of begin februari heb ik dat van First pensioensparen gekregen. Doordat er al een deel ingehouden werd, kreeg ik nog maar een habbekrats. Viel serieus tegen.
Eind januari of begin februari heb ik dat van First pensioensparen gekregen. Doordat er al een deel ingehouden werd, kreeg ik nog maar een habbekrats. Viel serieus tegen.
reactie gehad van Ethias, de fiscale attesten worden in de loop van de maand mei opgestuurd, had voor mij ook wel wat sneller gemogen 

het gras is altijd groener aan de overkant
Tot hiertoe heb ik nog niets ontvangen. Ook niet het attest voor mijn belastingen...
zit ook te wachten op dat attest om mijn tax-on-web te kunnen doorsturen, de maand mei is nog niet halfweg maar echt professioneel vind ik dat toch niet van Ethias
2 juni en hier nog altijd geen attest, nog iemand ...?
Hier ook niet. Begin mei kreeg ik de garantie dat het er zeker voor juni zou zijn. Niet dus.
Mijn belastingsbrief is gisteren ingediend, en blijkbaar stond het er inderdaad al in vermeld. Bedankt voor de tip !
Mijn belastingsbrief is gisteren ingediend, en blijkbaar stond het er inderdaad al in vermeld. Bedankt voor de tip !
-
- Newbie
- Contacteer:
Hier ook nog niks ontvangen, ondanks de belofte van Ethias dat ik het attest in de loop van de maand Mei zou ontvangen
zonet reactie gehad van Ethias, worden vandaag verzonden, en de winstdeelname vorig jaar is nu ook goedgekeurd ...
We hebben nog maar zopas de goedkeuring gekregen van de Nationale Bank wat
de winstdeelname van vorig jaar betreft. We kunnen u dan ook meedelen dat
deze 2,43% zal bedragen
De uittreksels en de fiscale attesten kunnen bijgevolg vandaag verstuurd
worden
'k Vraag me af waarom het altijd zo lang moet duren... Maar soit, met wat geluk vallen ze volgende week in de bus. 

Blijkbaar wachten ze op de goedkeuring van de winstdeelname door de nationale bank maar dat heeft volgens mij niets te maken met zo'n fiscaal attest. Wellicht willen ze dat attest samen opsturen met het rekeningoverzicht wat uiteraard goedkoper zal uitvallen voor Ethias.