Is dit wel een spaarrekening Belfius
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Is dit wel een spaarrekening Belfius
Kijk Earth... Bij Belfius en bij BNP kan je op een spaarrekening een access kaart hebben.EarthNvstr1 schreef: ↑13 april 2021, 21:01 Een spaarrekening heeft geen "kaart" ...
Kent u niemand die u kan vertrouwen en assisteren bij deze dingen ?
Ik zou moeten zeggen : daar heeft de TS iets aan om dat te weten.
Misschien heeft die dus gewoon een access kaart.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ok, mooi.
En wat denk je van de rest van de originele post ?
Dat vind ik een beetje een warrig verhaal van iemand die een en ander niet goed snapt en ik ben hier ook nog met wat bezig
Kosten op briefwisseling bv kunnen ook op een spaarrekening aangerekend worden.
De rest,het warrige, heb ik bijgevolg redelijk schuin gelezen.
Er is inderdaad sprake van een comfort rekening en dat is een zichtrekening.
Klopt...
Mijn ervaring met Belfius is dat de mensen van de helpdesk de zaken goed kennen en uitleggen en zeker bekwaam zijn om de juiste oplossing te vinden voor deze klant.
Jouw advies inzake begeleiding : de telefonische helpdesk kan dat perfect en zal dat ook zo doen.
Dus, maak het niet moeilijker dan het is en bel hen op.
Vergeet het kantoor voor advies.
Uit eigen ervaring weet ik dat sommige medewerkers niet weten dat ze meer dan 1 kredietkaart aanbieden bij de bank.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Kosten op briefwisseling bv kunnen ook op een spaarrekening aangerekend worden.
De rest,het warrige, heb ik bijgevolg redelijk schuin gelezen.
Er is inderdaad sprake van een comfort rekening en dat is een zichtrekening.
Klopt...
Mijn ervaring met Belfius is dat de mensen van de helpdesk de zaken goed kennen en uitleggen en zeker bekwaam zijn om de juiste oplossing te vinden voor deze klant.
Jouw advies inzake begeleiding : de telefonische helpdesk kan dat perfect en zal dat ook zo doen.
Dus, maak het niet moeilijker dan het is en bel hen op.
Vergeet het kantoor voor advies.
Uit eigen ervaring weet ik dat sommige medewerkers niet weten dat ze meer dan 1 kredietkaart aanbieden bij de bank.
Ik heb normaal geen zichtrekening bij Belfius waar ik eerst geld van spaarrekening zou kunnen op overschrijven..
De kaart heeft zo geen gouden chip..
De kaart heeft zo geen gouden chip..
Als het om een accesskaart zou gaan (ik ben nog steeds in de war en niet-zeker) staat dat ook op de documenten die je kreeg van de bank.
Er zal een apart document afgegeven zijn voor die kaart ...
Heb je wel een zichtrekening erbij, dan zie je twee verschillende rekeningnummers.
De gouden chip hebben ze allemaal. Zelfs een tankkaart heeft dat.
Er zal een apart document afgegeven zijn voor die kaart ...
Heb je wel een zichtrekening erbij, dan zie je twee verschillende rekeningnummers.
De gouden chip hebben ze allemaal. Zelfs een tankkaart heeft dat.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 14 april 2021, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan heb je zoiets als een klantenkaart als er géén chip inzit.
Kan je dan ook niets mee doen, géén overschrijvingen of geldafhalingen enz. enz.
Is enkel een geheugensteuntje van je rekening.
De eigenlijke bankkaart met chip van je zichtrekening zul je dan vermoedelijk nog wel met de post krijgen alsook je geheime pincode..
Opgelost.betrof een vroegere spaarrekening met zichtrekening aan die opgezegd was..
Ivm de huidige..alleen spaarrekening, heeft de kaart dus geen gouden chip, wel zo een magneetstrookje aan achterkant.
Ivm de huidige..alleen spaarrekening, heeft de kaart dus geen gouden chip, wel zo een magneetstrookje aan achterkant.
Maar dan kan je nog geen geld afhalen of betalen met die kaart. Zonder zichtrekening kan dat niet. Die kaart kan je alleen gebruiken voor het uitprinten van de uittreksels in het kantoor.
Je kan zoals hierboven al vermeld nooit een spaarrekening gebruiken voor rechtstreekse betalingen.
Goedendag sorry voor late reactie, inmiddels nieuwe kaart met chip, alleen geld afhalen of op rekening zetten grtn