Izola
TIP
Re: Izola
Ter info: hun vanaf 1 februari is misleidend en in de realiteit vanaf 30 januari.
Vorige week mijn eerste rente van mijn termijnrekening op 7 jaar gekregen. Moet ik nu zelf het initiatief nemen om de roerende voorheffing onmiddellijk te betalen (ik lees iets over 15 dagen op https://financien.belgium.be/nl/onderne ... oorheffing) of is dat iets voor mijn belastingsbrief van volgend jaar?
Aangeven aan het CAP en het bedrag aan interesten in je belastingaangifte van dit jaar invullen (inkomen 2020)
- Superspaarder
- Sr. Member
- Contacteer:
Jaarlike belastingaangifte : OK
Maar inkomenjaar 2021 (aanslagjaar 2022) omdat rente vorige week gekregen.
Maar inkomenjaar 2021 (aanslagjaar 2022) omdat rente vorige week gekregen.
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Iemand al kunnen inloggen met de vernieuwde app?

Ik herinner mij geen initiële pincode?de initiële 6-cijferige pincode kreeg u per SMS

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Heb je die toen niet moeten veranderen naar een eigen pincode?
Yep, vandaag gelukt.
Een week of 2 geleden een brief met aankondiging app (Izola Saver Mobile App) en vernieuwde Izola Saver Online Banking Platform.
Deze ochtend SMS ontvangen met 6-cijferige initiële pincode.
Plus een mail met activeringscode.
App geïnstalleerd via PlayStore. Alle vragen beantwoord en aanloggen in app werkte zonder problemen.
Ik geraak nog niet op in Online Banking Platform via website. Oude link geeft foutmelding Error 520.
Wanneer de hittegolf voorbij zal ik nog eens proberen en zien wat er aan de hand is.
Tot dan bevind ik me aan, op en in mijn nickname
Een week of 2 geleden een brief met aankondiging app (Izola Saver Mobile App) en vernieuwde Izola Saver Online Banking Platform.
Deze ochtend SMS ontvangen met 6-cijferige initiële pincode.
Plus een mail met activeringscode.
App geïnstalleerd via PlayStore. Alle vragen beantwoord en aanloggen in app werkte zonder problemen.
Ik geraak nog niet op in Online Banking Platform via website. Oude link geeft foutmelding Error 520.
Wanneer de hittegolf voorbij zal ik nog eens proberen en zien wat er aan de hand is.
Tot dan bevind ik me aan, op en in mijn nickname

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jawel, maar ze vragen expliciet naar die initiële pincode die per SMS werd opgestuurd...
Ah, ok. Ik zal dan maar nog wat geduld hebben zeker...
Die heb ik dan weer wel gehad.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Als die per sms opgestuurd is, wie zal zich die dan nog herinneren? Kun je geen nieuwe aanvragen?CarpeNoctem schreef: ↑8 augustus 2022, 20:32Jawel, maar ze vragen expliciet naar die initiële pincode die per SMS werd opgestuurd...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb ondertussen een mail gestuurd naar de helpdesk. Nu wat geduld hebben ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Probleem is opgelost. De SMS kwam niet aan, ze hebben die code dan maar gemaild.
Ondertussen heb ik eens rondgeneusd op de site, en het ziet er toch heel wat professioneler uit.
Ondertussen heb ik eens rondgeneusd op de site, en het ziet er toch heel wat professioneler uit.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Net mijn ongewenst email verwijderd, maar zag nog in een oogopslag dat er iets van rentewijziging was? Iemand die de mail toevallig nog heeft en even hier kan kopiëren?
Zie tarieven in bijlage, ik krijg ze niet in reactie geplakt.
Beste klant,
Als gewaardeerde klant van Izola Bank streven we ernaar u voortdurend aantrekkelijke tarieven te bieden op onze spaar- en termijnrekeningen. In dit kader willen wij u graag op de hoogte stellen van een aankomende tariefwijziging.
In deze e-mail kunt u onze meest recente tarieven bekijken. Deze nieuwe tarieven, worden van kracht op woensdag 6 september 2023.
Wij begrijpen dat u uw spaargeld misschien niet voor een lange periode wilt vastzetten. Daarom stellen wij een zeer aantrekkelijk tarief voor van 3,35% bruto (2,34% netto) voor ons 1-jarig termijndeposito in euro. Daarnaast bieden wij ook termijndeposito's met looptijden variërend van 3 maanden tot 10 jaar.
Vergeet niet dat u al termijndeposito's kunt openen vanaf €500, rechtstreeks vanuit uw Izola Saver Mobile App of uw online bankingplatform. Er is geen beperking op het aantal termijndeposito’s dat u kunt openen.
Nogmaals bedankt dat u Izola Bank koos als uw spaarpartner. We kijken ernaar uit om een duurzame relatie met u op te bouwen en u te helpen bij uw spaardoelen.
Bedankt
Izola Support Team
Beste klant,
Als gewaardeerde klant van Izola Bank streven we ernaar u voortdurend aantrekkelijke tarieven te bieden op onze spaar- en termijnrekeningen. In dit kader willen wij u graag op de hoogte stellen van een aankomende tariefwijziging.
In deze e-mail kunt u onze meest recente tarieven bekijken. Deze nieuwe tarieven, worden van kracht op woensdag 6 september 2023.
Wij begrijpen dat u uw spaargeld misschien niet voor een lange periode wilt vastzetten. Daarom stellen wij een zeer aantrekkelijk tarief voor van 3,35% bruto (2,34% netto) voor ons 1-jarig termijndeposito in euro. Daarnaast bieden wij ook termijndeposito's met looptijden variërend van 3 maanden tot 10 jaar.
Vergeet niet dat u al termijndeposito's kunt openen vanaf €500, rechtstreeks vanuit uw Izola Saver Mobile App of uw online bankingplatform. Er is geen beperking op het aantal termijndeposito’s dat u kunt openen.
Nogmaals bedankt dat u Izola Bank koos als uw spaarpartner. We kijken ernaar uit om een duurzame relatie met u op te bouwen en u te helpen bij uw spaardoelen.
Bedankt
Izola Support Team
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Bedankt!
Ze zijn niet meegegaan in de 'staatsbon-gekte', maar in de plaats gaan ze opnieuw voor prijsbreker in de 'aftermath'-periode. Af te wachten of het goede zet is of niet (er is al veel miljard weggestroomd dus verwacht nu niet veel nieuwe instroom op hun termijnrekeningen), maar tegelijkertijd is het wellicht een financieel veel gezondere situatie dan hun "concurrenten" die extra veel geld hebben zien binnenkomen maar over een jaar nog een harde confrontatie zullen moeten maken.
Izola blijft bij mij alleszins de bank waar ik - met een lopende netto rente van 1,57% - het liefst mijn geld deponeer dat ik binnen het jaar nodig heb
Ze zijn niet meegegaan in de 'staatsbon-gekte', maar in de plaats gaan ze opnieuw voor prijsbreker in de 'aftermath'-periode. Af te wachten of het goede zet is of niet (er is al veel miljard weggestroomd dus verwacht nu niet veel nieuwe instroom op hun termijnrekeningen), maar tegelijkertijd is het wellicht een financieel veel gezondere situatie dan hun "concurrenten" die extra veel geld hebben zien binnenkomen maar over een jaar nog een harde confrontatie zullen moeten maken.
Izola blijft bij mij alleszins de bank waar ik - met een lopende netto rente van 1,57% - het liefst mijn geld deponeer dat ik binnen het jaar nodig heb
Ze houden blijkbaar de RV niet in. En dan moet je dat later in belastingaangifte invullen. Is dat niet ingewikkeld?killerfreak schreef: ↑2 september 2023, 12:06 Bedankt!