Izola: tariefgarantie op termijnrekeningen vervalt
TIP
Izola: tariefgarantie op termijnrekeningen vervalt
Goedenavond, ik kreeg deze mail. Kan iemand uitleggen wat dit betekent aub? De klantendienst is niet bereikbaar nu. Betekent dit dat de rente op de bestaande termijnrekeningen niet meer gegarandeerd is?
mvg
Lila B
Beste Klant,
Wij informeren u dat onze Tariefgarantie vanaf 4 februari 2025 niet langer beschikbaar zal zijn voor nieuwe of verlengingen van bestaande termijndeposito's.
Wees gerust, wij blijven ons inzetten om aantrekkelijke rentetarieven aan te bieden, zoals we dat de afgelopen tien jaar hebben gedaan. We blijven de markt monitoren om ervoor te zorgen dat onze tarieven concurrerend blijven en uw financiële succes ondersteunen. Voor gedetailleerde informatie verwijzen wij u naar onze bijgewerkte Algemene Voorwaarden.
We blijven ons inzetten om uw financiële doelen te ondersteunen met Izola Saver.
mvg
Lila B
Beste Klant,
Wij informeren u dat onze Tariefgarantie vanaf 4 februari 2025 niet langer beschikbaar zal zijn voor nieuwe of verlengingen van bestaande termijndeposito's.
Wees gerust, wij blijven ons inzetten om aantrekkelijke rentetarieven aan te bieden, zoals we dat de afgelopen tien jaar hebben gedaan. We blijven de markt monitoren om ervoor te zorgen dat onze tarieven concurrerend blijven en uw financiële succes ondersteunen. Voor gedetailleerde informatie verwijzen wij u naar onze bijgewerkte Algemene Voorwaarden.
We blijven ons inzetten om uw financiële doelen te ondersteunen met Izola Saver.
Re: Izola: tariefgarantie op termijnrekeningen vervalt
Het is mij ook niet duidelijk, maar Izola had wel zoiets dat ze elk officieel bod van andere banken voor termijnrekeningen zouden matchen bij aanvraag door klant. Evenveel bieden dus. Misschien valt dat weg?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Izola: tariefgarantie op termijnrekeningen vervalt
Ah ok, dat zou kunnen. Ik ga straks eens bellen naar de klantendienst en houd jullie op de hoogte.