Jardine
TIP
Re: Jardine
Aan hoeveel heb je kunnen intekenen voor het keuzedividend?
Ik had die mogelijkheid niet anders had ik het wellicht ook gedaan.
Ik had die mogelijkheid niet anders had ik het wellicht ook gedaan.
@laeka: per bestaande coupon; 0.00645325 nieuwe aandelen. Gezien de coupon een waarde had van $0.20, betaal ik per nieuw aandeel dus $30.99. Lijkt vrij duur nu, maar het aandeel stond toen ~$31.90
Uitbetaling in principe op 11 mei. Maar gezien de beurs (SGX) zal het wel enkele dagen later zijn.
Uitbetaling in principe op 11 mei. Maar gezien de beurs (SGX) zal het wel enkele dagen later zijn.
UIt een recente link die laeka onlangs postte in Holdings (6 mei)
Hun NAV moet dan onvermijdelijk mee omhoog gaan en gezien de recente koersdaling van JS moet de onderwaardereing nog toegenomen zijn.
Dit betekent dan ook goed nieuws voor de Jardines en hun dochters (meer specifiek Dairy Farm en Jardine Cycle & Carriage)...The change in NAV and NAV per share was predominantly due to a strengthening of the Thai baht (2.5%), Singapore dollar (4.9%) and Malaysian ringgit (9.2%) during the quarter
Hun NAV moet dan onvermijdelijk mee omhoog gaan en gezien de recente koersdaling van JS moet de onderwaardereing nog toegenomen zijn.
Aandelen staan op rekening (13 mei) . Afrekening RV nog niet .Belca2 schreef:...Uitbetaling in principe op 11 mei...
Sinds een aantal dagen raak ik niet meer op de site van www.jardines.com. Iemand nog dat probleem?
Daarnet (< 1 min geleden) geprobeerd en het werkt. Wel trage antwoordtijd - is normaal. Maar het is wel zo dat de site 'en andere Aziatische) soms onbereikbaar is tijdens de nachturen alginds!
Ondertussen ook afrekening RV reeds gekregen: goed nieuws: geen RV op SGX (wel Belgische natuurlijk)
Wat en wanneer ik ook probeer ik geraak sinds ik diene nieuwe windows heb geïnstalleerd niet meer op de website van Jardines. Was altijd handig want onderaan kon je zien wat de bedrijven in portefeuille aan het doen waren.laeka schreef:Sinds een aantal dagen raak ik niet meer op de site van http://www.jardines.com. Iemand nog dat probleem?
Bedoelt u Win10? Ik heb hiermee geen probleem om op hun website te geraken. Ook daarnet niet. Welke browser gebruikt u? Ik gebruik IE en Chrome. Gebruikt u soms EDGE, heftig gepromoot door MSoft? Die heb ik laten vallen (wel omwille van de niet-ondersteuning van eID)laeka schreef:...diene nieuwe windows ...
Ik ken zeer weinig van computers maar heb diene EDGE in mijn lijstje zien staan. Dat zal wel de reden zijn.Belca2 schreef:Bedoelt u Win10? Ik heb hiermee geen probleem om op hun website te geraken. Ook daarnet niet. Welke browser gebruikt u? Ik gebruik IE en Chrome. Gebruikt u soms EDGE, heftig gepromoot door MSoft? Die heb ik laten vallen (wel omwille van de niet-ondersteuning van eID)laeka schreef:...diene nieuwe windows ...
Het ziet er naar uit dat de koers zal ondersteund worden door de meerwaarden op de eigendommen van HKL en de betere resultaten van Dairy Farm. De hotelbusiness (Mandarin) krijgt klappen.
De koers voor Strategic op dit ogenblik +0.40% (SGX) - Heeft het meoilijk om de $30 te doorbreken.
De koers voor Strategic op dit ogenblik +0.40% (SGX) - Heeft het meoilijk om de $30 te doorbreken.
Kijk nu eens....Belca2 schreef:Het ziet er naar uit dat de koers zal ondersteund worden door de meerwaarden op de eigendommen van HKL en de betere resultaten van Dairy Farm. De hotelbusiness (Mandarin) krijgt klappen.
http://www.bloomberg.com/quote/JS:SP
Moge het blijven duren ...