Kan geen overschrijving ingeven
-
- Newbie
- Contacteer:
Kan geen overschrijving ingeven
Ik probeer een overschrijving in te geven, maar zowel het veld 'van' als 'naar' blijven leeg.
Ik krijg geen dropdown om een rekening te selecteren en kan ook geen rekeningnummer ingeven.
De andere velden 'bedrag', 'datum' en 'mededeling' kan ik wel invoeren.
Ik heb dit geprobeerd op zowel Safari als Chrome om Mac OS.
Browsers en besturingssysteem zijn volledig up-to-date.
Ik krijg geen dropdown om een rekening te selecteren en kan ook geen rekeningnummer ingeven.
De andere velden 'bedrag', 'datum' en 'mededeling' kan ik wel invoeren.
Ik heb dit geprobeerd op zowel Safari als Chrome om Mac OS.
Browsers en besturingssysteem zijn volledig up-to-date.
Re: Kan geen overschrijving ingeven
misschien eerst je begunstigde als "bewaard" ingeven in het adressenbestand van je bankrekening
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Blijkbaar wordt bij 'van' enkel een geldrekening getoond wanneer er een bedrag op staat.
Als geen enkele is, blijft het veld leeg, maar komt er ook geen melding.
Ik heb nu eerst een interne overschrijving gedaan van spaar- naar geldrekening.
Nu krijg ik bij 'externe overschrijving' wel een keuze in zowel 'van' als 'naar'.
De interface mochten ze toch wel wat duidelijker maken!
Nu krijg ik bij 'externe overschrijving' wel een keuze in zowel 'van' als 'naar'.
Je bent niet alleen. Ook het verplicht invullen van de mededeling is een bizar iets.
Normaal zou je toch zelf op voorhand moeten weten of er geld op die rekening staat vanwaar je wil overschrijven... Als er geen geld opstaat, zal het inderdaad niet lukken,, nogal wiedespduchateau schreef: ↑4 januari 2020, 10:13 Blijkbaar wordt bij 'van' enkel een geldrekening getoond wanneer er een bedrag op staat.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, wie bedenkt nu zoiets?
Ik vind daar niets wiedes aan. Ik kan mij tal van scenario's voor de geest halen waarbij je al een overschrijving wil ingeven vooraleer er geld op je rekening staat.
Neen, voor dagdagelijks bankieren is MeDirect niet geschikt.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Misschien dat dat wel gaat,als je eerst een memo datum ingeeft anders eens uit proberen.CarpeNoctem schreef: ↑4 januari 2020, 10:39Inderdaad, wie bedenkt nu zoiets?Ik vind daar niets wiedes aan. Ik kan mij tal van scenario's voor de geest halen waarbij je al een overschrijving wil ingeven vooraleer er geld op je rekening staat.
Neen, voor dagdagelijks bankieren is MeDirect niet geschikt.
Alhoewel ik alle gegevens voor een overschrijving naar een externe rekening kon ingeven kreeg ik bij de validatie de melding "Interne fout. Contacteer de Helpdesk." Ik heb het probleem kunnen oplossen door de begunstigde te verwijderen en opnieuw te creëren.