Kan je iShares Core S&P 500 UCITS ETF - IE00B5BMR087 (aka CSPX/SXR8) kopen met EUR ?
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Kan je iShares Core S&P 500 UCITS ETF - IE00B5BMR087 (aka CSPX/SXR8) kopen met EUR ?
Ver moesten we dan toch niet zoeken ...lop schreef: ↑3 februari 2024, 04:53 En ja in zeer zeldzame gevallen zal de basisvaluta niet gelijk zijn aan de onderliggende maar je zal moeten ver zoeken hiervoor het is
meer een uitzondering dan de regel .
Trouwens IWDA heeft ook maar voor 70 % de basisvaluta USD maar jij ziet het in € die nog geen 10 % is ?
En nee, ik "zie het" niet "in € die nog geen 10 % is".
Het enige wat ik zeg is dat je IWDA kan (ver)kopen in/met €.
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Kan je iShares Core S&P 500 UCITS ETF - IE00B5BMR087 (aka CSPX/SXR8) kopen met EUR ?
Ook gebannenEarthNvstr1 schreef: ↑3 februari 2024, 11:44Ver moesten we dan toch niet zoeken ...lop schreef: ↑3 februari 2024, 04:53 En ja in zeer zeldzame gevallen zal de basisvaluta niet gelijk zijn aan de onderliggende maar je zal moeten ver zoeken hiervoor het is
meer een uitzondering dan de regel .
Trouwens IWDA heeft ook maar voor 70 % de basisvaluta USD maar jij ziet het in € die nog geen 10 % is ?
Lop heeft het voorspeld: wie met lop discussieert, wordt gebannen
Zie je dat ik gelijk hadhuisjetuintjefiets schreef: ↑3 februari 2024, 12:07Ook gebannenEarthNvstr1 schreef: ↑3 februari 2024, 11:44
Ver moesten we dan toch niet zoeken ...
Lop heeft het voorspeld: wie met lop discussieert, wordt gebannen
Earth is een stoker altijd en overal en steekt anderen aan .
En al vinden er hier veel dat deze discussie zinloos is toch vind ik van niet .
Je hebt mij getoond hoe een ETF belegger naar zijn beleggingen kijkt .
En ja voor onderlinge waarderingen te bepalen van aandelen is jullie kijk volledig nutteloos maar voor een ETF
speelt dit geen enkele rol .
Het is onbegonnen werk om dit te doen voor een ETF en je kan er trouwens toch niks aan veranderen .
En dit ben ik niet gewend om de controle los te laten .