kasbon belfius
TIP
kasbon belfius
Bij Belfius is de rente op hun kasbon op 6 jaar tijdelijk verhoogd naar 3%. Volgens mij een goede zaak in deze barre tijden. Maar wat denken jullie? Beter wachten op bedrijfsobligatie(s) of iets anders. Graag jullie mening omtrent deze actie.
Re: kasbon belfius
Is dus 2.37 netto
Neen dank u, en zeker niet bij belfius.
Geef mij maar de spaarrekening waar je ieder jaar zelf kan beslissen .
Neen dank u, en zeker niet bij belfius.
Geef mij maar de spaarrekening waar je ieder jaar zelf kan beslissen .
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij Record Bank ook 3% maar op 5 jaar.
Daar ben ik (nog) geen klant. Vermoedelijk zullen de kosten voor deze kasbon dus hoger oplopen (effectendossier, zicht/spaarrekening) dan het verschil in tijd. Eerlijk gezegd ben ik er trouwens nog niet 100% zeker van of dit nu een voor of een nadeel is;
In elk geval bedankt voor de reactie!
In elk geval bedankt voor de reactie!
@jupi
Bij Record Bank is alles gratis, ben er zelf klant sinds 1 jaar en tot nu toe heel tevreden.
Bij Record Bank is alles gratis, ben er zelf klant sinds 1 jaar en tot nu toe heel tevreden.
Er is beter op de markt te krijgen, als je klant bent bij Belfius en daar wil blijven kun je het overwegen !
NIBC: 3,65 voor 6 jaar. Waarom dan Belfius?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Inderdaad, als je uitkijkt naar kasbons kan je maar best kopen bij de hoogst biedende.Lukske schreef:NIBC: 3,65 voor 6 jaar. Waarom dan Belfius?
Een kasbon is een veilige belegging en je hebt overal staatswaarborg tot 100 000.
Bij NIBC heb je nog 2,88 % netto. Alle andere banken geven niet veel meer of minder dan
hoogrentende spaarrekening.
Verplaatst naar "Kasbons en termijnrekeningen".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
jupi werkt misschien bij belfius, zou kunnen he 

Blijkbaar niet echt een spectaculaire actie. Bedankt voor de reacties.
Belfius gaat opnieuw kasbons verkopen. BNP Paribas Fortis waarschijnlijk ook. Van KBC en ING is het nog niet geweten. Argenta voorlopig niet. Belfius verkoopt ze vanaf woensdag. Dan wordt ook de rente bekendgemaakt. De minimuminvestering is 250 euro en spaarders kunnen hun inleg spreiden over meerdere looptijden. In tegenstelling tot termijnrekeningen zal de rente op kasbons wel worden gepubliceerd en voor iedereen dezelfde zijn. Bij termijnrekeningen krijgen vermogende klanten meer dan kleine spaarders.
Goed om weten en nu afwachten of het loont!
Volgens wat ik heb vernomen, kasbon op 1 jaar 3%, 2 jaar 2,6% en die op 3 jaar 2,5%.
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 40365.htmlBelfius heeft de voorwaarden bekendgemaakt van de kasbons die vanaf woensdag verkrijgbaar zijn. De bank biedt een brutorente van 3 procent op de kasbon met een looptijd van één jaar. De brutorente daalt naar 2,6 procent voor de kasbon op twee jaar, 2,5 procent voor de kasbon op drie jaar, 2,4 procent voor de kasbons op vier tot zes jaar en 2,3 procent voor de kasbons met looptijden van zeven tot tien jaar.
Ik vind het nogal laag. De OLO-rente is toch voor de meeste looptijden minstens 0,50 procentpunt hoger. De rente voor de kasbons op vier tot zes jaar is wel competitiever.