kasbon fortis recurrente productkosten
TIP
kasbon fortis recurrente productkosten
Hallo,
Fortis geeft een kasbon uit aan hoge rente op 1, 2 of 3 jaar, bij het intekenen daarop is er een vermelding van 1,25% recurrente productkosten max, inbegrepen in de uitgifteprijs.
Bij telefonisch contact kan niemand mij daar uitleggen wat deze kost is, betaal ik deze en zo ja hoe? Bij het intekenen of gaat deze kost van mijn jaarlijkse rente af?
Fortis geeft een kasbon uit aan hoge rente op 1, 2 of 3 jaar, bij het intekenen daarop is er een vermelding van 1,25% recurrente productkosten max, inbegrepen in de uitgifteprijs.
Bij telefonisch contact kan niemand mij daar uitleggen wat deze kost is, betaal ik deze en zo ja hoe? Bij het intekenen of gaat deze kost van mijn jaarlijkse rente af?
Re: kasbon fortis recurrente productkosten
Fortis heeft ook een termijn rekening op 1, 2 of 3 jaar aan 3,1% bruto of wel 2,17% netto.goossens schreef: ↑4 september 2024, 10:35 Hallo,
De is een stuk hoger dan de rente op de korte termijn 3 mnd 2,48 bruto ( netto 1,736) en 6 mnd 2,4 bruto ( netto 1,68).
Dat geeft me toch wel wat te denken, n.l. zij doen niet mee aan die staatsbon gekte maar verwachten toch weer een wat hogere rente in de komende tijd n.m.m.
Voor wat het waard is uiteraard.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: kasbon fortis recurrente productkosten
Een termijnrekening bij Fortis aan dezelfde rentevoet als de kasbons? Niet te vinden in hun productinformatie?