KBC Basisrekening gratis !?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC Basisrekening gratis !?
Ja, zie onderaan op https://www.kbc.be/site/Particulieren/B ... in=BZQDHSQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is eigenlijk een aanvraag tot omzetting, ik geloof dat het dan in een kantoor manueel gebeurt. (omdat ze dan de opties bv. tweede bankkaart moeten aanrekenen etc?)
De mijne heet alleszins nog "Duo Compactrekening" in webbanking, na "omzetting" gisterenavond.
De mijne heet alleszins nog "Duo Compactrekening" in webbanking, na "omzetting" gisterenavond.
Stomme vraag.... Wat is een kredietkaart....een gewone bankkaart om in de winkel te betalen en of geld af te halen ?
-
anonymous
Bankkaart is de 'mistercash' kaart, waarmee je geld uit de muur kan halen, je pc banking doen, winkel betalen etc
Kredietkaart is VISA of Mastercard
Kredietkaart is VISA of Mastercard
merci anonymous.
Mijn vrouw en ik hebben beide een "bankkaart".....één zichtrekening....en één spaarrekening ....(zelfde rek nummers)
Een basisrekening dan ?
Een basisrekening dan ?
Er is maar één gratis bankkaart aan verbonden.
Denk dat je voor de tweede zal moeten bijbetalen of deze anders opzeggen.
Denk dat je voor de tweede zal moeten bijbetalen of deze anders opzeggen.
Rekening omgezet, gebruik de bankkaart enkel om te connecteren met kbconline, dus 24 EUR per jaar in the pocket, woonkrediet bij KBC lopen, nog 18 jaar, dus 18 maal 24 EUR (=432 EUR) bespaard.
Iemand antwoord op de vraag resterende maanden terugbetaald, anders kan men beter wachten tot het jaareinde, rekeninguittreksels printen aan de KBC automaat zou niet meer kunnen.molenveld schreef:Uit eigen ervaring: bij opzeggen van een (betalende) zichtrekening en ook bij omzetting van comfort naar compact, krijg je pro rata het aantal resterende (volledige) maanden terugbetaald. Dus ik neem aan dat het hier vergelijkbaar zal zijn.
Ik zie niet waarom dit anders zou zijn dan een andere product change, waarbij ik in het verleden dus al geld heb teruggekregen (zowel bij "downgrade" als opzeggen).
Ik heb gisteren mijn kredietkaart opgezegd maar kan nog steeds niet switchen. Ik zal er toch voor naar het bankkantoor moeten gaan.
Na aanvraag tot overzetting vorige woensdag, vandaag mail gekregen dat ik overeenkomst moet ondertekenen voor de omzetting, die werd per post opgestuurd. Het moest dus inderdaad nog manueel verwerkt worden.
Ik heb 19 juni de omwisseling naar basisrekening aangevraagd, en vandaag de brief gehad. Wel vreemd dat je de rekening volledig online kan openen, maar wisselen moet dan weer via brief.
-
quixoticme81
- Full Member

- Contacteer:
beste allen,
toen ik telefonisch contact had met KBC zei men dat ik met de basis kaart niet zou kunnen betalen in de winkel. ik kan er echter niets over terugvinden (zowel of het kan of niet kan). Weet iemand van jullie of deze informatie correct is. En indien dit toch mogelijk is, is dit dan gratis?
toen ik telefonisch contact had met KBC zei men dat ik met de basis kaart niet zou kunnen betalen in de winkel. ik kan er echter niets over terugvinden (zowel of het kan of niet kan). Weet iemand van jullie of deze informatie correct is. En indien dit toch mogelijk is, is dit dan gratis?
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
https://www.kbc.be/site/Particulieren/B ... in=BZQDHSQ" onclick="window.open(this.href);return false;
KBC-Basisrekening
Een gratis zichtrekening met bankkaart en online bankieren. Open nu online en u krijgt dadelijk uw rekeningnummer.
De KBC-Basisrekening is voor u de geschikte zichtrekening als u een gratis rekening zoekt voor uw basisverrichtingen. Met KBC-Online en KBC-Mobile Banking beheert u uw rekening gemakkelijk waar en wanneer u dat wilt.
Wat krijgt u voor 0 euro?
een zichtrekening
het beheer van uw zichtrekening
een KBC-Bankkaart waarmee u veilig en snel betaalt in heel Europa
online bankieren met de computer (KBC-Online) en smartphone of tablet (KBC-Mobile Banking)
geld opnemen en storten aan KBC-Matic-geldautomaten
KBC-Basisrekening
Een gratis zichtrekening met bankkaart en online bankieren. Open nu online en u krijgt dadelijk uw rekeningnummer.
De KBC-Basisrekening is voor u de geschikte zichtrekening als u een gratis rekening zoekt voor uw basisverrichtingen. Met KBC-Online en KBC-Mobile Banking beheert u uw rekening gemakkelijk waar en wanneer u dat wilt.
Wat krijgt u voor 0 euro?
een zichtrekening
het beheer van uw zichtrekening
een KBC-Bankkaart waarmee u veilig en snel betaalt in heel Europa
online bankieren met de computer (KBC-Online) en smartphone of tablet (KBC-Mobile Banking)
geld opnemen en storten aan KBC-Matic-geldautomaten