KBC Ifima 5/5/5 / KBC Groep 5/5/5
TIP
Re: KBC Ifima 5/5/5 / KBC Groep 5/5/5
voorstel had van kbc het geld op een termijnrekening plaatsen looptijd 4jaar intrest 3,20 % bruto
dit is enkel voor gedupeerden beweren ze
sultan
sultan
-
- Newbie
- Contacteer:
voor een klare, duidelijke, betrouwbare, volledige , niet achterhaalde en begrijpbare uitleg
over griekse staatsobligaties
surf naar
http://www.youtube.com/watch?v=3sXmTS3UnxE" onclick="window.open(this.href);return false;
Nota: het surfadres werd door iets of iemand verwiderd, maar gelukkig is de verwijzing terug te vinden op Youtiube met de zoekterm "rasgue suas contas"
over griekse staatsobligaties
surf naar
http://www.youtube.com/watch?v=3sXmTS3UnxE" onclick="window.open(this.href);return false;
Nota: het surfadres werd door iets of iemand verwiderd, maar gelukkig is de verwijzing terug te vinden op Youtiube met de zoekterm "rasgue suas contas"
Laatst gewijzigd door krommenaas op 15 april 2012, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet voor allemaal, blijkbaar. Een collega is enkel de "3J6M stepup" aangeboden, 2,859% bruto gemiddeld ...sultan schreef:voorstel had van kbc het geld op een termijnrekening plaatsen looptijd 4jaar intrest 3,20 % bruto
Ook nog "KBC-Life MI Best Of - 13" en nog een paar, maar die zie ik niet zo direct terug in "Ons aanbod in de kijker" en de juiste benamingen herinner ik me ook niet meer;
Hij ging er nog eens over nadenken

KBC verkoopt dit product met "100% kapitaalgarantie". De KBC-Life MI producten bieden nochtans geen formele kapitaalgarantie. In het beheersreglement lezen we immers:J Lawieck schreef:Een collega is enkel de "3J6M stepup" aangeboden, 2,859% bruto gemiddeld ...
Ook nog "KBC-Life MI Best Of - 13" en nog een paar
De beleggingsdoelstellingen van het beleggingsfonds zijn op de Einddatum, enerzijds het behoud van de initiële inventariswaarde... De verzekeraar verleent geen garantie omtrent het bereiken van de beleggingsdoelstellingen en is niet verantwoordelijk voor het falen van de ondernemingen waarbij zij zich met het oog op het bereiken van de beleggingsdoelstellingen heeft ingedekt.
Een ezel stoot zich ...
@ robokat
Je schrijft: Een ezel .......
Dat geloof je toch zelf niet ? De meeste mensen lezen de kleine letterjes niet, begrijpen niets van beleggen, uit desintersse of domheid, en volgen hun adiviseur beleggingen wat die hun ook probeert aan te smeren !
Je schrijft: Een ezel .......
Dat geloof je toch zelf niet ? De meeste mensen lezen de kleine letterjes niet, begrijpen niets van beleggen, uit desintersse of domheid, en volgen hun adiviseur beleggingen wat die hun ook probeert aan te smeren !
Termijnrekening “4jaar intrest 3,20 %” d.i. netto 2,53% , dan nog enkel voor goede klanten !
De aangeboden Stepup “3Jaar en 6maand 2,859% bruto gemiddeld “ d.i. netto 2,26 %
. . . . . .
Dergelijke brol hebben ze mij ook voorgesteld !
Een boekje op één jaar brengt gemakkelijk 2,3 % á 2,5 % netto op , maar NIET bij KBC daar is het slechts 1,5% .
Ze repliceerden . . . ja maar als de basisinterest daalt . . . . .maar meneer hoe kan deze nog veel dalen dit is reeds de grens waarbij spaarders nog enige moeite willen doen om de inflatie te compenseren én terwijl ook de staatskas te vullen 21% !
. . . .en als de regering de roerende voorheffing zou verhogen naar 21% op de boekjes of de vrijgestelde interest afschaft , . . . . . . .maar meneer toch de politieker of de partij die vraagt om nog meer belasting te betalen op iets wat de inflatie nog niet kan compenseren , die vraagt toch om politiek gelyncht te worden !
De aangeboden Stepup “3Jaar en 6maand 2,859% bruto gemiddeld “ d.i. netto 2,26 %
. . . . . .
Dergelijke brol hebben ze mij ook voorgesteld !
Een boekje op één jaar brengt gemakkelijk 2,3 % á 2,5 % netto op , maar NIET bij KBC daar is het slechts 1,5% .
Ze repliceerden . . . ja maar als de basisinterest daalt . . . . .maar meneer hoe kan deze nog veel dalen dit is reeds de grens waarbij spaarders nog enige moeite willen doen om de inflatie te compenseren én terwijl ook de staatskas te vullen 21% !
. . . .en als de regering de roerende voorheffing zou verhogen naar 21% op de boekjes of de vrijgestelde interest afschaft , . . . . . . .maar meneer toch de politieker of de partij die vraagt om nog meer belasting te betalen op iets wat de inflatie nog niet kan compenseren , die vraagt toch om politiek gelyncht te worden !
3,20% bruto op 4 jaar is niet zo slecht als je vergelijkt met andere banken (gedeelde 5e plaats met Europabank). Maar blijkbaar is het niet voor alle KBC-klanten ... behoort mijn collega niet tot de 'goede klanten', of denkt men dat hij wel zal toehappen op die 3J6M, of .. ??
Dat de basisintrest gaat dalen, zou best mogelijk zijn.
Kijk maar eens op https://www.spaargids.be/sparen/nieuws-over-sparen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat de basisintrest gaat dalen, zou best mogelijk zijn.
Kijk maar eens op https://www.spaargids.be/sparen/nieuws-over-sparen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallooo. . . citaat “ 3,20% bruto op 4 jaar is niet zo slecht . . . !“
Beste J.Lawieck heeft u soms aandelen van KBC of bent u er werknemer ?
Dit is slechts 2,53% netto en het ligt vast voor 4jaar ! Men vindt gemakkelijk een aanbod 15 spaarrekeningen die méér op brengen in één jaar . Zie https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb alle moeite gedaan om in het product gamma van KBC iets te vinden dat mij echt als belegger bekoort. .
In spaarboekjes is men blijkbaar niet geïnteresseerd omdat volgens KBC dergelijk aangetrokken kapitaal niet bruikbaar is voor termijn financieringen . Vandaar slechts de 1,5%.
Citaat “ Dat de basisintrest gaat dalen, zou best mogelijk zijn” . . . . dan verhoogt men toch op een wettelijke manier de getrouwheidspremie !
Het zelfde voor de voorheffing en vrijstelling op boekjes . Een politieker, partij of regering zou het wél eens durven vragen om meer belasting te betalen op de boekjes, zonder politiek zelfmoord te plegen, . . . . . . . maar dit pas van zodra de opbrengst van een boekje de jaarinflatie ruimschoots overstijgt, maaa. ..r rr daar zijn we nú nog wel jaren niet aan toe .
Ik denk dat KBC het zich nú kan veroorloven zijn beste klanten/KBC Ifima gedupeerden het kots beu te maken want ze hebben nu toch vijf miljard van hun nieuwste klant (de ECB) binnen gehaald .
Waar gaan we naar toe . . . de ECB belet dat de banken crashen en de banken slachten de gouden kippen en delen bonussen uit aan de slachters,. . . . . als dat allemaal nog maar goed komt ?
Beste J.Lawieck heeft u soms aandelen van KBC of bent u er werknemer ?
Dit is slechts 2,53% netto en het ligt vast voor 4jaar ! Men vindt gemakkelijk een aanbod 15 spaarrekeningen die méér op brengen in één jaar . Zie https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb alle moeite gedaan om in het product gamma van KBC iets te vinden dat mij echt als belegger bekoort. .
In spaarboekjes is men blijkbaar niet geïnteresseerd omdat volgens KBC dergelijk aangetrokken kapitaal niet bruikbaar is voor termijn financieringen . Vandaar slechts de 1,5%.
Citaat “ Dat de basisintrest gaat dalen, zou best mogelijk zijn” . . . . dan verhoogt men toch op een wettelijke manier de getrouwheidspremie !
Het zelfde voor de voorheffing en vrijstelling op boekjes . Een politieker, partij of regering zou het wél eens durven vragen om meer belasting te betalen op de boekjes, zonder politiek zelfmoord te plegen, . . . . . . . maar dit pas van zodra de opbrengst van een boekje de jaarinflatie ruimschoots overstijgt, maaa. ..r rr daar zijn we nú nog wel jaren niet aan toe .
Ik denk dat KBC het zich nú kan veroorloven zijn beste klanten/KBC Ifima gedupeerden het kots beu te maken want ze hebben nu toch vijf miljard van hun nieuwste klant (de ECB) binnen gehaald .
Waar gaan we naar toe . . . de ECB belet dat de banken crashen en de banken slachten de gouden kippen en delen bonussen uit aan de slachters,. . . . . als dat allemaal nog maar goed komt ?
Als je quote moet je wel alles quoten. "als je vergelijkt met andere banken (gedeelde 5e plaats met Europabank)"raafje schreef:Hallooo. . . citaat “ 3,20% bruto op 4 jaar is niet zo slecht . . . !“
https://www.spaargids.be/sparen/termijn ... termijn=48" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarmee bedoel ik niet dat 3,20% bruto op 4 jaar fantastisch is, enkel dat je elders niet zoveel beter kan krijgen op een termijnrekening.
Heb je mijn eerdere berichten in deze draad wel gelezen ?Beste J.Lawieck heeft u soms aandelen van KBC of bent u er werknemer ?
Kan je dit even uitleggen ? Waarom zou de getrouwheidspremie moeten verhogen als de basisrente daalt ?Citaat “ Dat de basisintrest gaat dalen, zou best mogelijk zijn”
. . . . dan verhoogt men toch op een wettelijke manier de getrouwheidspremie !
Op het gedeelte voorheffing/vrijstelling heb ik helemaal niet gereageerd. Maw, daar was ik het met jou eens ... of beter gezegd, laat ik hopen dat je gelijk hebt ...
Beste Yaris , eerst en vooral proficiat , VIP menber ZES sterren Waauuu. . . www , ik sta nog nergens.
Test gedaan : In mijn omgeving weet praktisch iedere spaarder dat het verleden jaar ongeveer 3% was. Een niet spaarder is hierin natuurlijk niet geïnteresseerd maar weet gewoonlijk wél hoeveel index aanpassingen hij heeft gekregen op zijn loon- , pensioen- of zelfs RVA briefje .
Ik weet niet in welke omgeving u zit maar ter info op twee seconden kan iedereen dit terug vinden op het internet.
b.v. zie : http://nl.inflation.eu/inflatiecijfers/ ... -2011.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
PS : u zoekt de beste combinatie van veiligheid en rendement ?
Binnen de drie dagen uw geld terug ( i.c.o. bank run of wijziging fiscaliteit door partij of regering die hun zeteltjes toch zouden beu zijn) en een netto rendement tot 2,7 á 3% ( per volledig jaar) en ook nog theoretisch gedekt door de Bankcommissie tot 100.000,-eu per individu , weet u iets beter in deze onvoorspelbare crisis tijden laat het dan weten ?
Test gedaan : In mijn omgeving weet praktisch iedere spaarder dat het verleden jaar ongeveer 3% was. Een niet spaarder is hierin natuurlijk niet geïnteresseerd maar weet gewoonlijk wél hoeveel index aanpassingen hij heeft gekregen op zijn loon- , pensioen- of zelfs RVA briefje .
Ik weet niet in welke omgeving u zit maar ter info op twee seconden kan iedereen dit terug vinden op het internet.
b.v. zie : http://nl.inflation.eu/inflatiecijfers/ ... -2011.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
PS : u zoekt de beste combinatie van veiligheid en rendement ?
Binnen de drie dagen uw geld terug ( i.c.o. bank run of wijziging fiscaliteit door partij of regering die hun zeteltjes toch zouden beu zijn) en een netto rendement tot 2,7 á 3% ( per volledig jaar) en ook nog theoretisch gedekt door de Bankcommissie tot 100.000,-eu per individu , weet u iets beter in deze onvoorspelbare crisis tijden laat het dan weten ?
Ja, laten we al beginnen met niet in spaarboekjes te 'beleggen' ;-)raafje schreef:weet u iets beter in deze onvoorspelbare crisis tijden laat het dan weten ?
Komaan zeg,KBC heeft wel geld genoeg om in het Gentse de hoogste toren neer te zetten met alles erop en eraan.Ze zijn er nog volop aan bezig.Verder zijn ze ook één van de hoofdsponsors van de ronde van Vlaanderen.In de vip-tent zaten er heel wat "genodigden" van KBC.Op wiens kosten denk je? Laten we nu vooral gezamenlijk maken dat we ons kapitaal van deze belegging terug krijgen.Het geld is er wel,maar wordt nu blijkbaar voor andere doeleinden gebruikt.We kunnen alleen iets bereiken door samen actie te ondernemen.Want ze hebben ons wel serieus bedrogen!
Ik heb juist gelezen op de site Investor Protction Europe dat ze een gemeenschappelijke actie aan het voorbereiden zijn
Ik heb alvast een mail verstuurt voor meer informatie
sultan
Ik heb alvast een mail verstuurt voor meer informatie
sultan
Via dit forum wil ik mij graag aansluiten bij de groep gedupeerden.
Een klachtenmail naar de ombudsdienst van de KBC is reeds verstuurd.
Ook ik vroeg vandaag meer info op de site van Investor Protection.
Ingeval jullie gemeenschappelijk actie zouden ondernemen, graag even verwittigen a.u.b.
En alle info is welkom.
Jelena
Een klachtenmail naar de ombudsdienst van de KBC is reeds verstuurd.
Ook ik vroeg vandaag meer info op de site van Investor Protection.
Ingeval jullie gemeenschappelijk actie zouden ondernemen, graag even verwittigen a.u.b.
En alle info is welkom.
Jelena
Met de vijf miljard (2011)van hun nieuwste nep klant de ECB , de 3,5 miljard (2009) sponsoring door de Vlaamse default redders en de 3 miljard (2008) sponsoring van het FPIM kun je al aardig wat torentjes bouwen en happenings voor eigen- en politieke -VIP´s organiseren.malewi schreef:Komaan zeg,KBC heeft wel geld genoeg om in het Gentse de hoogste toren neer te zetten met alles erop en eraan.Ze zijn er nog volop aan bezig.Verder zijn ze ook één van de hoofdsponsors van de ronde van Vlaanderen.In de vip-tent zaten er heel wat "genodigden" van KBC. !
Zo te zien op de beurs zal het voor de financiële aandelen toch nog een tijde duren alvorens het enige zin heeft om er nog van bij te drukken !
Het wordt nu stilaan tijd om ons tijdens de goede week te bezinnen over de sponsoring van Investor Protction Europe .