KBC Ifima 5/5/5 / KBC Groep 5/5/5
TIP
Re: KBC Ifima 5/5/5 / KBC Groep 5/5/5
heb brief ontvangen van onbudsdienst van kbc
ze vinden het een faire regeling en kunnen onmogelijk nog extra tussenkomst verantwoorden
schandalig is het!!!!!!!!!!!
sultan
ze vinden het een faire regeling en kunnen onmogelijk nog extra tussenkomst verantwoorden
schandalig is het!!!!!!!!!!!
sultan
Yep, hetzelfde antwoord als bij mij. Ze hebben dus een maand nodig voor een standaard afscheping. Hopelijk laat Investor Protection vlugger van zich horen. Mijn zegen hebben ze alvast om een gezamenlijke actie op te zetten.
Voor wie hierover niet op de hoogte is nog even de link:
http://www.investorprotection.be/NL/actions.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.investorprotection.be/NL/actions.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wou enkel weten als wij in zee gaan in die investor, en wij uiteraard moeten tussenkomen in de kosten,
of dit wel enig zin heeft ?
Ik wil echter niet nog meer geld verliezen,
hoe zien jullie dat allemaal ?
groetjes,
Nineke
of dit wel enig zin heeft ?
Ik wil echter niet nog meer geld verliezen,
hoe zien jullie dat allemaal ?
groetjes,
Nineke
Waarom reageerd er niemand ??
Ik denk dat het hoogtijd is als ik eventueel wil meedoen,
dus wil ik eerst een goede uitleg aub?
wie kan mij die geven ?
groetjes,
Nineke
Ik denk dat het hoogtijd is als ik eventueel wil meedoen,
dus wil ik eerst een goede uitleg aub?
wie kan mij die geven ?
groetjes,
Nineke
stebos schreef:Yep, hetzelfde antwoord als bij mij. Ze hebben dus een maand nodig voor een standaard afscheping. Hopelijk laat Investor Protection vlugger van zich horen. Mijn zegen hebben ze alvast om een gezamenlijke actie op te zetten.
Best een mailtje sturen naar Investor Protection om informatie. Ze zullen dan verwittigen als het tot een actie komt. Nu zijn ze bezig met de voorbereiding en het samenbrengen van gedupeerden. Ik vermoed dat zij dit niet gratis doen en dus een percentage van het eventueel gerecupereerde bedrag voor hen zullen houden. Voor mij geen probleem want nu hebben we niets. Kwestie van te recuperen wat er te recuperen valt.
Stebos,
Voor mij is dat ook geen probleem om hun een vergoeding te geven,
maar mijn vraag was of je ook moet betalen als ze ook niets kunnen terugvorderen van de kbc,,
groetjes,
Nineke
maar mijn vraag was of je ook moet betalen als ze ook niets kunnen terugvorderen van de kbc,,
groetjes,
Nineke
Op hun website kan je info vinden over lopende acties. Bijvoorbeeld voor een dossier bij ING vragen ze 195 euro's + 15 % van de verkregen schadevergoeding. Voor een ander dossier zijn de vaste kosten dan weer heel wat duurder. Voor KBC 5/5/5 is dit nog niet vermeld. Wat mij betreft zal een deelname ook afhangen van de vaste kost. Maar je kan volgens mij voorlopig niet veel verkeerd doen met het sturen van een mail om je eventuele interesse te laten blijken.nineke schreef:Stebos,
groetjes,
Nineke
Grs
Stebos
-
- Newbie
- Contacteer:
Vanaf dit weekend zullen alle nodige informatie en documenten voor een gezamenlijke actie beschikbaar zijn op http://www.investorprotection.be" onclick="window.open(this.href);return false; . Morgen wordt de actie aan de pers gepresenteerd . Dit bericht vandaag ontvangen .
Vandaag op VTM in 't Nieuws:
http://nieuws.vtm.be/binnenland/2012051 ... oPlay=true" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nieuws.vtm.be/binnenland/2012051 ... oPlay=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Goedemorgen iedereen,
ik ben zelf één van de slachtoffers van deze "misleidende" obligatie, ik vind het absoluut SCHANDALIG en zou graag willen weten of iemand weet naar wie of welke instantie men zich kan richten i.v.m. "de gezamelijke klacht" betreffende dit onderwerp aub?
Ik vind het absoluut niet kunnen dat KBC er te gemakkelijk vanaf zou komen en ben daarom bereid om mijn steentje bij te dragen....
Ik ben één van die klanten die ter goeder trouw op het voorstel ben ingegaan.... met alle gevolgen vandien!!!
Ik heb niet alleen véél geld verloren maar ook "alle" vertrouwen in deze bank!
Wat een happy end verhaal moest worden is helaas uitgedraaid op een echte nachtmerrie!
Als ik zie wat ik moet doen om vandaag de dag wat spaarcentjes opzij te kunnen zetten....en als ik dan zie en vooral besef wat KBC mij en al die anderen mensen heeft aangedaan, ja dan stel ik mij toch serieuze vragen hoor..... "praten helpt", of....."wij spreken uw taal"!!
Misschien zouden ze beter wat minder geld uitgeven aan die belachelijke en vooral "dure" reclamespots en hun klanten een beetje meer "au serieux" nemen, en misschien ook wat minder geld uitgeven aan "extra" premies aan al die verschillende directeurs en dergelijke dan hadden ze misschien wel het ganse bedrag kunnen terugbetalen!!!
Dus beste mensen laten we hopen dat we toch nog een positieve reactie krijgen....you never know
Fijne dag nog
ik ben zelf één van de slachtoffers van deze "misleidende" obligatie, ik vind het absoluut SCHANDALIG en zou graag willen weten of iemand weet naar wie of welke instantie men zich kan richten i.v.m. "de gezamelijke klacht" betreffende dit onderwerp aub?
Ik vind het absoluut niet kunnen dat KBC er te gemakkelijk vanaf zou komen en ben daarom bereid om mijn steentje bij te dragen....
Ik ben één van die klanten die ter goeder trouw op het voorstel ben ingegaan.... met alle gevolgen vandien!!!
Ik heb niet alleen véél geld verloren maar ook "alle" vertrouwen in deze bank!
Wat een happy end verhaal moest worden is helaas uitgedraaid op een echte nachtmerrie!
Als ik zie wat ik moet doen om vandaag de dag wat spaarcentjes opzij te kunnen zetten....en als ik dan zie en vooral besef wat KBC mij en al die anderen mensen heeft aangedaan, ja dan stel ik mij toch serieuze vragen hoor..... "praten helpt", of....."wij spreken uw taal"!!
Misschien zouden ze beter wat minder geld uitgeven aan die belachelijke en vooral "dure" reclamespots en hun klanten een beetje meer "au serieux" nemen, en misschien ook wat minder geld uitgeven aan "extra" premies aan al die verschillende directeurs en dergelijke dan hadden ze misschien wel het ganse bedrag kunnen terugbetalen!!!
Dus beste mensen laten we hopen dat we toch nog een positieve reactie krijgen....you never know

Fijne dag nog
KBC weet wel telkens zijn timing te kiezen. Zo ging ik vorige mijn afschriften gaan afdrukken. Zat er een afschriftje bij waarop stond dat de getrouwheidspremie op mijn spaarrekening die ik al minstens 25 jaar heb bij hen van 0,50 % => 0,25% zakt. Kom ik thuis, zet m'n pc en zie ik een mailtje van KBC staan. Daarop prijzen ze me hun Start-To-Save spaarrekening aan. Met een basisrente van 1% en een getrouwheidspremie van 1%! Om gek van te worden toch?
Daarop stuur ik hen een mailtje+bericht op Facebookpagina of dit de manier is om hun trouwe klanten te belonen. Als antwoord krijg ik terug dat deze spaarrekening er net is voor hun trouwe klanten. My ass. Met dit type spaarrekening is het de bedoeling dat je maandelijks een bedrag stort. Het bedrag mag niet groter zijn dan 500 euro per maand; Indien je meer zou storten wordt die rekening aanzien als een gewone spaarrekening en heb je terug die bescheten getrouwheidspremie van 0,25 %.... Kl--tz-kken!!!
Daarop stuur ik hen een mailtje+bericht op Facebookpagina of dit de manier is om hun trouwe klanten te belonen. Als antwoord krijg ik terug dat deze spaarrekening er net is voor hun trouwe klanten. My ass. Met dit type spaarrekening is het de bedoeling dat je maandelijks een bedrag stort. Het bedrag mag niet groter zijn dan 500 euro per maand; Indien je meer zou storten wordt die rekening aanzien als een gewone spaarrekening en heb je terug die bescheten getrouwheidspremie van 0,25 %.... Kl--tz-kken!!!
Ter informatie:
"Rechtsvordering tegen zogenaamde 'veilige' KBC-belegging"
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120511_115" onclick="window.open(this.href);return false;
"Rechtsvordering tegen zogenaamde 'veilige' KBC-belegging"
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120511_115" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben blij dat deze zaak nu toch de verdiende media aandacht krijgt.
Een beetje reklame voor KBC kan nooit geen kwaad...
Een beetje reklame voor KBC kan nooit geen kwaad...
wie gaat er nu mee in zee ? met investorprotector ...
?????????
groetjes,
nineke

groetjes,
nineke
Ik heb alles al opgestuurd en honorarium van 0,5% betaald
Ik hoop dat er velen zullen volgen
groeten Sultan
Ik hoop dat er velen zullen volgen
groeten Sultan