KBC stop met uittreksels printen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC stop met uittreksels printen
Vergeet ook de inkt niet.
Met mijn printer doe ik niet veel bladzijden maar de inkt is wel duur... HP ENVY 5030.
11,50 voor een inktcartridge (zwart alleen nog maar) bij een goedkope online shop en daarmee doe je rond de 100 - 120 bladzijden.
Reken daar nog de kleurcartridge bij.
Met mijn printer doe ik niet veel bladzijden maar de inkt is wel duur... HP ENVY 5030.
11,50 voor een inktcartridge (zwart alleen nog maar) bij een goedkope online shop en daarmee doe je rond de 100 - 120 bladzijden.
das dan wel een super goedkope shop, 123 inkthaelewyn schreef: ↑22 februari 2021, 15:21 Vergeet ook de inkt niet.
Klopt.. 4 ml.. En dat is heel snel op.
Waarom moet je dat printen, ik bewaar dat gewoon op een USB stick voor het geval ik ooit een uittreksel zou nodig hebben wat zeer onwaarschijnlijk is.
Ik heb slechte ervaringen met randapparatuur als printers en scanners. Ik gebruik ze te weinig om ze te laten renderen, ik heb er geen plaats voor, ze staan in de weg, zijn lelijk en na enkele jaren zijn ze niet meer compatibel met het besturingssysteem van je computer en kun je ze weggooien hoewel ze nog in goede staat zijn.
Mijn HP Deskjet 840C heb ik al zeker 24 jaar, nog nooit probleem mee gehad en werkt op Win 10..Yaris schreef: ↑22 februari 2021, 17:27 Ik heb slechte ervaringen met randapparatuur als printers en scanners. Ik gebruik ze te weinig om ze te laten renderen, ik heb er geen plaats voor, ze staan in de weg, zijn lelijk en na enkele jaren zijn ze niet meer compatibel met het besturingssysteem van je computer en kun je ze weggooien hoewel ze nog in goede staat zijn.
Cartridges zijn super goedkoop bij tonershop.be, dus van mij mag hij het nog lang doen.. géén behoefte aan nieuw spul..
In die tijd heb ik er al een stuk of vijf gekocht... Ze gaan vaak zomaar ineens stuk zonder aanwijsbare reden, bv. Elektronica..
Of vroegtijdige slijtage van de papiergeleiders, dus één onderdeel zwak gemaakt.
Of vroegtijdige slijtage van de papiergeleiders, dus één onderdeel zwak gemaakt.
antwoord aan jan peeters:computers kunnen crashen, geen elektriciteit , virussen, technische problemen ,vandaag was een technische probleem bij Belfius, online niet bereikbaar..
- De automaten van de self-banking kunnen ook in panne vallen.
- Je moet door de regen, kou, ijsgang, ... om ze te bereiken.
- Je moet je beurt afwachten als er al iemand bezig is.
- Je moet de hele tijd blijven rechtstaan.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker

Wel grappig. Ik heb dezelfde en ook ongeveer zo oud. Bolt als een trein.
Die werkt niet alleen op Win 10 (niet dat ik dat zou kunnen weten) maar ook op 98, XP, Vista en Mac (dat weet ik weer wel).
Je kan er niet mee scannen, dus heb ik er een scanner naast staan die niet meer kan printen.
Hier wel een pak meer dan 5 op die tijd, wel een aantal jaren dat er heel veel geprint moest worden. Ben ik effe blij dat ik die 840c niet weggegooid heb, iedere keer een nieuwe de geest gaf die 840 eraan gehangen tot de vervanging er was en dan terug in het reserve vakje. 840 is enige printer die ik nog heb, samen met die kapotte scanner (die wel nog scant maar niet print). Niet dat er veel geprint wordt, maar aan een 200 pagina's per jaar kom ik toch nog steeds en zolang deze het doet koop ik geen nieuwe brol die me meteen de laatste 3 haartjes op mijn hoofd ook nog eens gaat kosten.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Ook ik heb nog een HP Deskjet 840-serie. Ik vermoed van 1998 (is deze bij mij, maar al wat minder intens wit:https://www8.hp.com/nl/nl/cartridges/hp ... -inkt.html) . Printer wordt nauwelijks gebruikt, maar print wel nog mooi, maar is zeer traag. Driver voor Windows 10 was moeilijk te vinden, maar is uiteindelijk wel gelukt. Inkt koop ik bij 123inkt. Inkt gekocht in eerste lockdown en gaat nu nog mee. Dus echt veel wordt er niet meer geprint.
Eigenlijk was die afgeschreven en stond op zolder tot mijn PIXMA canon 4250 de geest gaf. Koppen die blijven hangen en foutmeldingen. Ik durf wedden voorgeprogrammeerd. Zoop ook enorm veel inkt. Ik had nog veel inkt in reserve en toen gelijkaardig toestel gekocht. Na enkele jaren zelfde probleem. Toeval?
Inscannen lukt nu niet meer, want HP kan dit uiteraard niet. Als het echt nodig is neem ik een digitale foto, maar goede randapparatuur kost veel. Ik heb daarin nooit echt duur geïnvesteerd omdat ik dat als particulier niet nodig vind. Uittreksels probeer ik ook zoveel mogelijk op USB te bewaren. Trouwens niet alle banken zijn even gebruiksvriendelijk om die te vinden. Bij Medirect blijf ik mijn daar bij ergeren...
Eigenlijk was die afgeschreven en stond op zolder tot mijn PIXMA canon 4250 de geest gaf. Koppen die blijven hangen en foutmeldingen. Ik durf wedden voorgeprogrammeerd. Zoop ook enorm veel inkt. Ik had nog veel inkt in reserve en toen gelijkaardig toestel gekocht. Na enkele jaren zelfde probleem. Toeval?
Inscannen lukt nu niet meer, want HP kan dit uiteraard niet. Als het echt nodig is neem ik een digitale foto, maar goede randapparatuur kost veel. Ik heb daarin nooit echt duur geïnvesteerd omdat ik dat als particulier niet nodig vind. Uittreksels probeer ik ook zoveel mogelijk op USB te bewaren. Trouwens niet alle banken zijn even gebruiksvriendelijk om die te vinden. Bij Medirect blijf ik mijn daar bij ergeren...
Koop nooit inkt-printers, tenzij je een business versie koopt. Fabrikanten verkopen printers met verlies, en maken winst met het verkopen van inkt ver boven hun productieprijs.
Je bent altijd beter af met de laser printers van Brother. Een toner ("laser-inkt") kost ongeveer 60€ en je kan daar duizend pagina's mee afdrukken, dat is een groot verschil met inkt van 45€ dat maar 150 pagina's kan afdrukken.
Met Brother toestellen heb je ook geen toestanden met chips die bijhouden hoe vaak je de printer hebt gebruikt, HP en Epson hebben dit wel en halen gekke toeren uit buiten de garantie periode. Zoek maar naar "HP printer planned obsolescence" op google.
Je bent altijd beter af met de laser printers van Brother. Een toner ("laser-inkt") kost ongeveer 60€ en je kan daar duizend pagina's mee afdrukken, dat is een groot verschil met inkt van 45€ dat maar 150 pagina's kan afdrukken.
Met Brother toestellen heb je ook geen toestanden met chips die bijhouden hoe vaak je de printer hebt gebruikt, HP en Epson hebben dit wel en halen gekke toeren uit buiten de garantie periode. Zoek maar naar "HP printer planned obsolescence" op google.
Ik denk dat je toch overrdrijft, willekeurig voorbeeld:dat is een groot verschil met inkt van 45€ dat maar 150 pagina's kan afdrukken
https://www.mediamarkt.be/nl/product/_h ... 05395.html
13,99 euro voor 190 blz
Meeste nieuwe printers printen niet als één van de kleuren-inkt op is, je moet ook de kleuren inkt meerekenen.
Mijn Epson 29 inkt kostte 45€ en kon maar 150 pagina's doen volgens hun, maar behaalde max 75-100 pagina's. Misschien dat het bij HP iets anders zit met de beloofde aantal pagina's, maar ik blijf ver weg van hun met hun lelijke praktijken om de gebruiksleven van hun printers in te perken.