KBC volgt nu ook…. (Na ING & Belfius)
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: KBC volgt nu ook…. (Na ING & Belfius)
Heb me via de app van kbc vanochtend ingeschreven voor de termijnrekening. Ben al klant van kbc.
Na het invullen van alle gegevens, keuze 13 maand, bedrag enz. werd mijn aanvraag aanvaard met de melding dat het bedrag tegen 16/9 op mijn zichtrekening moet staan wat nu al het geval is. Nu heb ik nergens een bevestiging van mijn inschrijving gekregen. Geen bericht, geen mail, niets.
Is dat normaal? Ik heb nu geen bewijs. Ze zouden zomaar mij toch geen termijnrek. kunnen geven en ik heb dus niets om mij daar tegen te 'verdedigen'.
Na het invullen van alle gegevens, keuze 13 maand, bedrag enz. werd mijn aanvraag aanvaard met de melding dat het bedrag tegen 16/9 op mijn zichtrekening moet staan wat nu al het geval is. Nu heb ik nergens een bevestiging van mijn inschrijving gekregen. Geen bericht, geen mail, niets.
Is dat normaal? Ik heb nu geen bewijs. Ze zouden zomaar mij toch geen termijnrek. kunnen geven en ik heb dus niets om mij daar tegen te 'verdedigen'.
Dat wordt een tijd zwaar op je nagels bijten van de zenuwen. En dan nog niet eens een bewijs ook. Dat krijg je als je dingen online doet i.p.v. langs kantoor gaan en een getekende kopie mee terug kunt nemen.GalacticNuke schreef: ↑5 september 2024, 10:42 Heb me via de app van kbc vanochtend ingeschreven voor de termijnrekening. Ben al klant van kbc.
Nu maar hopen dat het goed komt dan. En niet teveel koffie drinken i.v.m. de stress.
-
- Newbie
- Contacteer:
We zijn 2024, wie gaat er nog naar het kantoorFinny10 schreef: ↑5 september 2024, 10:53Dat wordt een tijd zwaar op je nagels bijten van de zenuwen. En dan nog niet eens een bewijs ook. Dat krijg je als je dingen online doet i.p.v. langs kantoor gaan en een getekende kopie mee terug kunt nemen.GalacticNuke schreef: ↑5 september 2024, 10:42 Heb me via de app van kbc vanochtend ingeschreven voor de termijnrekening. Ben al klant van kbc.
Nu maar hopen dat het goed komt dan. En niet teveel koffie drinken i.v.m. de stress.
Heb me net ook ingeschreven, als het goed is vind je hiervan ook een nieuw document in de app.GalacticNuke schreef: ↑5 september 2024, 10:42 Heb me via de app van kbc vanochtend ingeschreven voor de termijnrekening. Ben al klant van kbc.
Hoi,
als je al klant bent van kbc, dan kan je toch niet van bv spaarrekening naar termijnrekening storten , want moet "nieuw" geld zijn of wel?
En je geld even naar een andere bank overzetten en dan terug overschrijven telt dit als "nieuw" geld?
als je al klant bent van kbc, dan kan je toch niet van bv spaarrekening naar termijnrekening storten , want moet "nieuw" geld zijn of wel?
En je geld even naar een andere bank overzetten en dan terug overschrijven telt dit als "nieuw" geld?
Ik vind de 13 maanden termijnrekening nergens terug via KBC touch of de app.
Dan maar mijn private banker een mail gestuurd, die mens mag ook werken voor zijn geld (alle mijn geld eigenlijk)
Dan maar mijn private banker een mail gestuurd, die mens mag ook werken voor zijn geld (alle mijn geld eigenlijk)
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Hier lukt het ook niet met KBC-Touch, op die promo-pagina staat nochtans een link naar Touch.
Nu zie ik dat dit een link is naar een termijnrekening tegen standaardtarieven! ondanks de titel op die pagina "Tijdelijk aanbod voor nieuw geld"
... Naar kantoor, maar om een afspraak te maken moet je (dagen} geduld hebben.
Indien de actie vervroegd wordt afgesloten, dan vang je achter het net.
.
Nu zie ik dat dit een link is naar een termijnrekening tegen standaardtarieven! ondanks de titel op die pagina "Tijdelijk aanbod voor nieuw geld"
.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Normaal lukt het enkel via de app om online in te tekenen, bellen naar kantoor en dan sturen ze link door via de app.rudallen schreef: ↑10 september 2024, 12:18 Hier lukt het ook niet met KBC-Touch, op die promo-pagina staat nochtans een link naar Touch.
.
Denk niet dat de actie vervroegd zal afgesloten worden.
Het staat toch op uw screenshot?
Eerst heb je de tijdelijke promo en de knop "contacteer KBC"
en daaronder de normale termijnrekening met de standaardtarieven.
Dus je moet op de eerste knop drukken en contact nemen met een medewerker, was op 5min geregeld bij mij
Eerst heb je de tijdelijke promo en de knop "contacteer KBC"
en daaronder de normale termijnrekening met de standaardtarieven.
Dus je moet op de eerste knop drukken en contact nemen met een medewerker, was op 5min geregeld bij mij
Ik had begin deze week ook een rekening geopend bij KBC om in te tekenen op hun termijnrekening.
Online via itsme zou de rekening meteen geopend worden. Maar nee hoor, na alle stappen doorlopen te hebben kreeg ik een melding dat ze me zouden bellen. De volgende dag kreeg ik een vragenlijst per e-mail, met onder andere de vraag "Hebt u een familielid dat klant is bij KBC/KBC Brussels? Zo ja, wat is zijn/haar klantnummer?"
En ook de duidelijke waarschuwing "Stap 1: Beantwoord de bovenstaande vragen zodat we u beter kunnen leren kennen en uw aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken. Als u deze e-mail niet beantwoordt, blijft je verzoek in behandeling. "
Ik heb hier uiteraard niet op geantwoord. Heeft nog iemand voor gehad dat een bank naar familieleden vraagt?
Online via itsme zou de rekening meteen geopend worden. Maar nee hoor, na alle stappen doorlopen te hebben kreeg ik een melding dat ze me zouden bellen. De volgende dag kreeg ik een vragenlijst per e-mail, met onder andere de vraag "Hebt u een familielid dat klant is bij KBC/KBC Brussels? Zo ja, wat is zijn/haar klantnummer?"
En ook de duidelijke waarschuwing "Stap 1: Beantwoord de bovenstaande vragen zodat we u beter kunnen leren kennen en uw aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken. Als u deze e-mail niet beantwoordt, blijft je verzoek in behandeling. "
Ik heb hier uiteraard niet op geantwoord. Heeft nog iemand voor gehad dat een bank naar familieleden vraagt?
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb 2 weken geleden ingetekend op de termijnrekening van 13 maanden bij KBC. Vandaag zou de termijnrekening ingaan en het geld van de zichtrekening gaan. Dit is tot nu toe nog niet gebeurd. Nog iemand waarbij dit het geval is?
Net gekeken, bij mij is het er ook nog niet af.
Bij mij ook niet
Bij mij idem.
Heb vorige vrijdag gebeld naar helpdesk want er is nergens een spoor van mijn inschrijving. Geen bevestigingsmail of zoiets.
Maar helpdesk bevestigde dat mijn inschrijving in orde was en vandaag zou worden uitgevoerd.
Ik vermoed dat vanavond de 'dagverwerking' zal starten waarbij op de informatica al de taken die niet instant werden uitgevoerd maar wel voor vandaag gepland zijn, worden uitgevoerd.
antwoord op ander vraag : En nee, nooit werd er mij naar familieleden gevraagd.
Heb vorige vrijdag gebeld naar helpdesk want er is nergens een spoor van mijn inschrijving. Geen bevestigingsmail of zoiets.
Maar helpdesk bevestigde dat mijn inschrijving in orde was en vandaag zou worden uitgevoerd.
Ik vermoed dat vanavond de 'dagverwerking' zal starten waarbij op de informatica al de taken die niet instant werden uitgevoerd maar wel voor vandaag gepland zijn, worden uitgevoerd.
antwoord op ander vraag : En nee, nooit werd er mij naar familieleden gevraagd.
-
- Newbie
- Contacteer:
Vorige week telefonisch ingeschreven. Toen is gezegd dat e.e.a. pas woensdag zichtbaar zou zijn (of misschien al morgen).