Keypack keytrade kredietkaart
Re: Keypack keytrade kredietkaart
even terzijde maar wél leuk : een tijdje geleden kon ik op mijn Keytrade app niet meer de mogelijkheid tot "herinner mijn logon" op "on" zetten ... alles geprobeerd, naar Keytrade gebeld, gemaild, enfin noem maar op .... tot ik plotseling tot de constatatie kwam dat het tactiele scherm net op die plaats niet meer werkt....
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Moeten de 12 transacties per jaar, in fysieke winkels gebeuren of tellen online aankopen ook mee?
Online aankopen tellen zeker mee. Je krijgt daarvoor zelfs een verzekering gratis erbij.
Ik dacht dat dat alleen met de betalende kredietkaart was (50 euro/jaar), of vergis ik mij ?
Kijk hier maar eens:
https://www.spaargids.be/sparen/masterc ... ijken.html
Visa Classic van Keytrade Bank. Gratis verzekering inbegrepen.
https://www.spaargids.be/sparen/masterc ... ijken.html
Visa Classic van Keytrade Bank. Gratis verzekering inbegrepen.
Tijdens een auto vakantie in het buitenland enkele malen voorbij een peage gepasseerd en daarbij de KT kaart gebruikt. Resultaat: in een paar dagen de 12 transacties voor dit jaar al volbracht
Wordt dit geregistreerd als een kredietopening bij de Nationale Bank van België?
Neen, wordt niet geregistreerd als kredietopening. Fungeert als soort van uitgestelde debetkaart.
Een kredietkaart wordt altijd geregistreerd bij de NBB als een kredietopening, tenzij het om een prepaid kredietkaart gaat.
Ik vraag mij af, wat drijft mensen om zulke stellige uitspraken te doen, die dan fout blijken. Dan zeg je toch beter "ik vermoed" of zwijg je tout court.caprese schreef:Een kredietkaart wordt altijd geregistreerd bij de NBB als een kredietopening, tenzij het om een prepaid kredietkaart gaat.
Bekijk de website van de NBB een keertje, daar staat vermeld dat kredietkaarten wél geregistreerd worden als kredietopeningen.anonymous schreef:Toch niet!
http://www.kredietkaarten-vergelijking. ... ietkaarten
Dit klopt dus langs geen kanten hé, volgens de NBB heb ik geen enkel kredietopening behalve de hypothekeire lening, ik heb toch enkele visa & masterkaarten.calzone schreef:
Bekijk de website van de NBB een keertje, daar staat vermeld dat kredietkaarten wél geregistreerd worden als kredietopeningen.
Ik dacht dat enkel kredietkaarten met een kredietlijn geregistreerd moesten bij de NBB.
Inderdaad, ik heb een VISA van Keytrade en een Mastercard van Europabank, en geen van beide is zichtbaar bij de NBB (alleen mijn hypothecaire lening).
Echte kredietkaarten met een kredietlijn wel ja, zoals Beobank, Carrefour, Cofidis, etc. De uitgestelde debetkaarten (van zowat alle andere aanbieders) met Visa- of Mastercardlogo daarentegen waar de meesten van ons mee rondlopen hebben geen kredietlijn en worden dus niet geregistreerd.calzone schreef:Bekijk de website van de NBB een keertje, daar staat vermeld dat kredietkaarten wél geregistreerd worden als kredietopeningen.