Keypack keytrade kredietkaart
Keypack keytrade kredietkaart
Bij Keytrade is Visa Classic sinds de lancering van KeyPack blijkbaar gratis geworden.
edit: typo
edit: typo
Laatst gewijzigd door Didymus op 18 november 2013, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Waar gratis kredietkaarten?
Bij beobank kan je kiezen....manueel, domiciliëring minimum bedrag (wat ze mss. Graag hebben) en volledig bedrag. Ik doe nog manueel zodat ik kan kiezen om enkele dagen vr uiterste vervaldatum te storten...:-)
sent from my xperia z, using tapatalk 4
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Klopt, is nieuwDidymus schreef:Bij Keytrade is Visa Classic is sinds de lancering van KeyPack blijkbaar gratis geworden.
https://www.keytradebank.com/nl/banking" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Dus bestaande klanten worden omgeschakeld naar keypad? Soit, met 2 kaarten beobank voldoende....raak nu al niet aan de 200 EUR cashback....ondanks veel internetaankopen.
Ik heb even gekeken naar dat van Keytradebank (ben momenteel geen keytrade klant).
Het is nogal verwarrend, vind ik:
* Ik was op zoek naar de details van de VISA kaart:
- hoe gebeurt de afrekening (overschrijving, domiciliatie, in 1 keer betalen,...)
- in buitenland, de wisselcommisie
- andere voorwaarden?
=> Deze vond ik dan in de tarievenlijst, maar daar stond dan nog wel in dat het 25€/jaar is. Op de homepage staat gratis visa kaart
* Als ik op openen rekening klik, kan je aangeven of je een gratis visa wil (hier staat dan ook bij dat het de classic versie is)
Maar daar staat dan bij:
(Minimum 12 transacties/jaar met uw VISA kaart om gratis te blijven)
alsook:
De VISA kaart zal enkel verstuurd worden zodra er minimum 1000 EUR cash op uw rekeningen staat.
Het is nogal verwarrend, vind ik:
* Ik was op zoek naar de details van de VISA kaart:
- hoe gebeurt de afrekening (overschrijving, domiciliatie, in 1 keer betalen,...)
- in buitenland, de wisselcommisie
- andere voorwaarden?
=> Deze vond ik dan in de tarievenlijst, maar daar stond dan nog wel in dat het 25€/jaar is. Op de homepage staat gratis visa kaart
* Als ik op openen rekening klik, kan je aangeven of je een gratis visa wil (hier staat dan ook bij dat het de classic versie is)
Maar daar staat dan bij:
(Minimum 12 transacties/jaar met uw VISA kaart om gratis te blijven)
alsook:
De VISA kaart zal enkel verstuurd worden zodra er minimum 1000 EUR cash op uw rekeningen staat.
Re: Keypack keytrade kredietkaart
'k Zal maar bij mijn renderende Beo kaarten blijven.
Dat zijn toch echt standaard voorwaarden imo. Als je aan geen 12 verrichtingen komt heb je hem duidelijk niet nodig.
Heel mooi van Keytrade dat ze een gratis geven
Heel mooi van Keytrade dat ze een gratis geven
Die minimum 12 transacties/jaar lijken mij nogal logisch.anonymous schreef: (Minimum 12 transacties/jaar met uw VISA kaart om gratis te blijven)
alsook:
Maar die minimum 1000 EUR : is dat eenmalig bij de aanvraag, of moet dat er het ganse jaar blijven opstaan ?
(Bij Argenta- moest ik indertijd 2500 EUR op een rekening hebben om recht te hebben op een gratis kredietkaart, maar dat bedrag mocht er eventueel later terug afgehaald worden.)
En vooral : is dit alleen voor nieuwe klanten, of kunnen bestaande klanten vanaf nu ook een gratis kredietkaart krijgen bij Keytrade ? Ik werd namelijk niet op de hoogte gebracht van deze nieuwe voorwaarden.
1000 euro is eenmalig bij aanvraag.
http://www.test-aankoop.be/geld/zichtre ... trade-bank" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.test-aankoop.be/geld/zichtre ... trade-bank" onclick="window.open(this.href);return false;
Er wordt nergens vermeld dat het beperkt is tot nieuwe klanten. Daarnaast is de tarieflijst is nog niet geüpdatet, dus ik veronderstel dat de uitrol nog volop bezig is en dat bestaande klanten binnenkort officieel op de hoogte worden gebracht.Nefertari schreef:En vooral : is dit alleen voor nieuwe klanten, of kunnen bestaande klanten vanaf nu ook een gratis kredietkaart krijgen bij Keytrade ? Ik werd namelijk niet op de hoogte gebracht van deze nieuwe voorwaarden.
Dank voor de antwoorden.
Intussen had ik het nieuwsbericht op de website van Test-Aankoop ook al gelezen.
Blijft alleen nog de vraag over "bestaande klanten".
Dus nog even afwachten.
Intussen had ik het nieuwsbericht op de website van Test-Aankoop ook al gelezen.
Blijft alleen nog de vraag over "bestaande klanten".
Dus nog even afwachten.
Wie zegt dat?Zorba schreef:Dat zijn toch echt standaard voorwaarden imo. Als je aan geen 12 verrichtingen komt heb je hem duidelijk niet nodig.
Hier in België gebruik ik mijn VISA kaart niet veel. Die is vooral gemakkelijk als ik naar het buitenland ga. Dus ja, soms wordt die "intensief" gebruikt, en dan soms weer een aantal maanden niet.
ik kom ook niet aan 12 verrichtingen per jaar denk ik. Heb ik ze daarom niet nodig? Ik dacht het niet eigenlijk. Maar bij Argenta nog gratis zonder die voorwaarden, dus blijf ik daar.
Goed voor jou, maar voor mensen die nog geen Argenta Mastercard hebben is dit toch een interessanter aanbod dan, zoals we in het actieve topic over Argenta kunnen lezen, je te schikken naar de grillen van Argenta.
Er zijn genoeg alternatieven (ook gratis) waarbij je je zichtrekening zelfs kan kiezen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be