Keypack van Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keypack van Keytrade Bank
moet ik met of zonder schuine strepen via vrije mededeling overschrijven?
sent from my xperia z, using tapatalk 4
Iets als +++090/9337/55493+++
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gestructureerde_mededeling" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gestructureerde_mededeling" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij de facturen van Beobank staat wel:
Gebruik altijd het Beobank rekeningnummer BE** **** **** **** om een betaling uit te voeren. Dit nummer is uniek en
verbonden aan uw kaart. Vermeld hierbij de volgende gestructureerde mededeling : 5**/****/*****.
Denk toch dat ik geen proefkonijn zal spelen....
Gebruik altijd het Beobank rekeningnummer BE** **** **** **** om een betaling uit te voeren. Dit nummer is uniek en
verbonden aan uw kaart. Vermeld hierbij de volgende gestructureerde mededeling : 5**/****/*****.
Denk toch dat ik geen proefkonijn zal spelen....
Doe eens manueel een overschrijving met die gestructureerde mededeling tussen eigen rekeningen, en kijk wat er in de mededeling staat?
@ Zorba en Didymus, nu tevreden?
http://marketing.keytradebank.com/lz/lz ... 0&cValue=1
Keytrade Bank introduceert 3D Secure. Uw betalingen in alle webshops beter beschermd.
Veiligheid is voor Keytrade Bank altijd de eerste prioriteit. Daarom introduceert Keytrade Bank op 17/03/2014 3D Secure. Een bijkomende beveiliging waarmee uw betalingen online nog beter beschermd worden. Met 3D Secure hoeft u zich dus niet meer af te vragen of een bepaalde webwinkel wel te vertrouwen is. U betaalt immers in alle veiligheid.
Activeer nu al uw debet- en VISA kredietkaart. Zo shopt u vanaf 17 maart meteen 100% veilig op het internet. »
http://marketing.keytradebank.com/lz/lz ... 0&cValue=1
Keytrade Bank introduceert 3D Secure. Uw betalingen in alle webshops beter beschermd.
Veiligheid is voor Keytrade Bank altijd de eerste prioriteit. Daarom introduceert Keytrade Bank op 17/03/2014 3D Secure. Een bijkomende beveiliging waarmee uw betalingen online nog beter beschermd worden. Met 3D Secure hoeft u zich dus niet meer af te vragen of een bepaalde webwinkel wel te vertrouwen is. U betaalt immers in alle veiligheid.
Activeer nu al uw debet- en VISA kredietkaart. Zo shopt u vanaf 17 maart meteen 100% veilig op het internet. »
Heel erg. Ik lobby hier voor sinds ik twee jaar geleden klant ben geworden bij Keytrade.
ze doen dat niet voor 1 klant hoor. ;-) bancontact app werken ze ook niet mee (concurrentie met hun eigen systeem)
Bevestiging gekregen op Twitter dat de Bancontact app ergens vanaf mei ook door Keytrade ondersteund wordt
super, zit niet op twitter
Keytrade is en blijft een topbank. Wel bizar dat ze eigenlijk in hun eigen voet schieten met BC app te ondersteunen, want daarmee geven ze toe dat hun app niet gebruikt wordt?
Alhoewel, bc app ook nog nooit kunnen gebruiken in '-real-life' situatie, spijtig....
Keytrade is en blijft een topbank. Wel bizar dat ze eigenlijk in hun eigen voet schieten met BC app te ondersteunen, want daarmee geven ze toe dat hun app niet gebruikt wordt?
Alhoewel, bc app ook nog nooit kunnen gebruiken in '-real-life' situatie, spijtig....
Verbaast mij niets dat de Keycash app niet gebruikt wordt. De Bancontact app gebruik ik wel regelmatig en als deze manier binnenkort ook online of bij handelaars gebruikt wordt zou Keytrade een enorm nadeel hebben. Dus op dat vlak is het beter om nu Keycash 'af te voeren'.
Of beide gewoon in vrede naast elkaar laten bestaan?
Heeft weinig nut, aangezien je met de Bancontact app ook perfect naar Keytrade kan overschrijven. Bovendien moet Keytrade dan blijvende support bieden voor iets dat dan zeker niet gebruikt gaat worden.
Enfin ja, dat is mijn mening natuurlijk
Enfin ja, dat is mijn mening natuurlijk
Zonet een eerste online aankoop gedaan met Keytrade 3D secure (dus direct van de zichtrekening, niet met creditcard), dit werkt nu inderdaad. Mooi zo!
Ik deze namiddag ook. Eindelijk geen gezerver met allerhande bakjes. Gewoon mijn keytrade id en gaan!
Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Voor wie het interesseert: er is een update van de Keytrade app voor smartphone waarmee je kan inloggen zonder de key-id, en beperkt transacties kan uitvoeren (bv. overschrijven tussen eigen rekeningen of naar bekende begunstigden).
Ik vond het nu niet echt een belemmering met de key-id (hangt gewoon aan m'n sleutelbos) maar het is toch alweer iets eenvoudiger zo. Wel opmerkelijk dat de vereenvoudigde login niet beperkt is tot (of gelinkt aan) een individuele smartphone zoals bij andere banken. edit: niet waar; op de beveiligde website is er een extra tabje bijgekomen onder Wachtwoorden & veiligheid: "Easy Logon", waarmee je de geactiveerde toestellen kan blokkeren (bv. bij verlies van gsm).
Ik vond het nu niet echt een belemmering met de key-id (hangt gewoon aan m'n sleutelbos) maar het is toch alweer iets eenvoudiger zo. Wel opmerkelijk dat de vereenvoudigde login niet beperkt is tot (of gelinkt aan) een individuele smartphone zoals bij andere banken. edit: niet waar; op de beveiligde website is er een extra tabje bijgekomen onder Wachtwoorden & veiligheid: "Easy Logon", waarmee je de geactiveerde toestellen kan blokkeren (bv. bij verlies van gsm).