Keyplan alternatief voor ETF's
TIP
Re: Keyplan alternatief voor ETF's
Ja de oude die op zijn geld zit.
Niet iedere oude is voor zijn dood vrijgevig.
Al eens afgevraagd hoe dat komt.
Voor langs de kassa hebben ze tijd, af en toe eens binnen springen of helpen, ja geen tijd.
Kan je die oude ongelijk geven?
Sommigen springen eens binnen en gaat dan enkel over zal je niet beginnen met schenken.
Kan je die oude ongelijk geven?
Blijft natuurlijk de andere oude die denkt dat hij nog 100 j gaat leven.
Estate Guru believer.
We wijken wat af van het topic, maar ik vind het wel interessant dat er iemand eens op wijst dat er toch ook stevige nadelen zijn aan veel van de (buitenlandse) online banken. Spijtig genoeg.
Ik ben zelf absoluut geen fan van de grootbanken, maar ook alsmaar minder van de service van veel online banken. En dan heb ik gelukkig nog niet te maken gehad met een ingewikkeld probleem zoals een erfenis bij een buitenlandse online bank.
Ik ben zelf absoluut geen fan van de grootbanken, maar ook alsmaar minder van de service van veel online banken. En dan heb ik gelukkig nog niet te maken gehad met een ingewikkeld probleem zoals een erfenis bij een buitenlandse online bank.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Misschien moet er ook een onderscheid gemaakt worden tussen banken/brokers die in België registreerd zijn of niet en/of maatschappelijke zetel in België hebben of niet. Lijkt me trouwens ook van belang in geval van gerechtelijke stappen los va overlijden.
Memex lijkt mij dus een heel ander verhaal dan Medirect/Keytrade/Santander/...
Memex lijkt mij dus een heel ander verhaal dan Medirect/Keytrade/Santander/...