Keyplan promotiecode
TIP
Keyplan promotiecode
zoek een promotiecode om met Keyplan te starten.
Enig idee hoe er aan te geraken ?
Enig idee hoe er aan te geraken ?
Re: Keyplan promotiecode
Blijf van key plan weg en doe wat het plan doet zelf.
Eventueel bij Me.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Snap ik ook niet? Is automatisch en kost geen geld, waarom dan zelf doen. Leg eens uit platin?
Vreeld dat niemand gewoon een promotiecode geeft?
bij deze: --KNIP--
huidige actie (50€ voor wie rekening opent + 50€ voor eigenaar code) is geldig geldig 19/09/2022 - 31/10/2022. De code dient op het openingsformulier te worden vermeld
bij deze: --KNIP--
huidige actie (50€ voor wie rekening opent + 50€ voor eigenaar code) is geldig geldig 19/09/2022 - 31/10/2022. De code dient op het openingsformulier te worden vermeld
--KNIP--
Wat voor nut hebben die promotiecodes als ze gewoon op internet staan? Zouden ze dan niet beter 50 euro geven aan iedereen die een Keyplan opstart, promotiecode of niet? Want nu zijn er een paar die er veel geld mee verdienen en anderen die geen promotiecode vinden krijgen niets.
Sommige mensen zijn nu eenmaal gretig, en een promocode heeft iets speciaals, denkende dat het maar tjdelijk is, . Is de macht van reklame..
Mij lijkt het dat codes worden gegeven wanneer de beurzen hoog genoteerd staan en de mensen te weinig aankopen doen om ze toch maar over de streep te trekken. Mijn ervaring bij MeDirect.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben goede klant bij Keytrade (zo heb ik o.a. al meer dan 4 jaar verschillende Keyplans) en heb pas vandaag een mail gekregen met mijn persoonlijke promo-code voor nieuwe klanten.
Wellicht zullen vele bestaande klanten niet eerder een mail ontvangen hebben, vandaar dat niemand iets poste.
Bij interesse stuur personal message of gebruik de code --KNIP--.
Veel succes!
Wellicht zullen vele bestaande klanten niet eerder een mail ontvangen hebben, vandaar dat niemand iets poste.
Bij interesse stuur personal message of gebruik de code --KNIP--.
Veel succes!
Vandaag heb ik de mail ook mogen ontvangen. Al ben ik daar toch wel een goede klant : spaarrekening, aandelen, 2 keyplannen,... Mijn promotiecode is --KNIP--.
Momenteel ben ik klant bij 4 banken/brokers, maar mijn voorkeur gaat hoe langer hoe meer uit naar KT.
Momenteel ben ik klant bij 4 banken/brokers, maar mijn voorkeur gaat hoe langer hoe meer uit naar KT.
Allen dank voor de vele reacties.
Heb zelf een rekening bij Keytrade, maar beleg nog niet via Keyplan.
Wanneer je een plan opstelt krijg je een veld te zien voor een promotiecode, dit is een andere promotiecode dan deze voor het openen van een rekening mijns inziens.
Vandaag kreeg ik trouwens zelf zo een mail van Keytrade om nieuwe klanten te werven voor een rekening waarbij je elk 50 euro krijgt. Ik antwoordde dat ik een code zocht specifiek voro Keyplan. Als antwoord kreeg ik dat er momenteel geen acties lopende zijn voor Keyplan.
Heb zelf een rekening bij Keytrade, maar beleg nog niet via Keyplan.
Wanneer je een plan opstelt krijg je een veld te zien voor een promotiecode, dit is een andere promotiecode dan deze voor het openen van een rekening mijns inziens.
Vandaag kreeg ik trouwens zelf zo een mail van Keytrade om nieuwe klanten te werven voor een rekening waarbij je elk 50 euro krijgt. Ik antwoordde dat ik een code zocht specifiek voro Keyplan. Als antwoord kreeg ik dat er momenteel geen acties lopende zijn voor Keyplan.
Goeiemiddag,
Vandaag blijkbaar ook eencode ontvangen. Wie hiervan wil genieten, kan volgende code gebruiken :
--KNIP--
Groeten,
Christ
Vandaag blijkbaar ook eencode ontvangen. Wie hiervan wil genieten, kan volgende code gebruiken :
--KNIP--
Groeten,
Christ
Hier, nog een code: --KNIP--
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
- Newbie
- Contacteer:
Iemand die een rekening bij Keytrade Bank wil openen? Geef mijn code in en we ontvangen beide 50 euro op onze rekening. Ik wil gerust 5 euro overschrijven. Jij krijgt dan 55euro en ik 45 euro.
Dit is mijn code: --KNIP--
Dit is mijn code: --KNIP--