keyplan
TIP
keyplan
Aangezien de spaarrekeningen tegenwoordig bijna niets meer opbrengen lijkt het mij geen slecht idee om een klein deel van mijn spaargeld in een keyplan te steken.
Wat moet ik allemaal weten voor ik hier aan begin?
Ik ben een totale beginner en weet absoluut niets over beleggen.
Alvast bedankt
Wat moet ik allemaal weten voor ik hier aan begin?
Ik ben een totale beginner en weet absoluut niets over beleggen.
Alvast bedankt
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: keyplan
Keyplan, Medirect plan, Binck plan, keus genoeg.
Aan een beleggingsplan met ETF's ga je veelal minder kosten betalen dan aan beleggingen in fondsen. De winst is voor jou.
Natuurlijk kan je de kost van het beleggingsplan ook volledig vermijden door zelf te beleggen in ETF's of direct in aandelen.
Natuurlijk kan je de kost van het beleggingsplan ook volledig vermijden door zelf te beleggen in ETF's of direct in aandelen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Als eerste stappen in de beurswereld ben ik ook een keyplan gestart bij Keytrade. Er zijn ook andere aanbieders waarbij je dergelijk plan kunt opstarten. Voor mij was dit een beter alternatief dan de fondsen bij de grootbanken omdat de kosten toch een pak lager zijn. Direct in aandelen of ETF's beleggen vond ik nog iets te snel. Al zijn de kosten hierbij nog een pak lager.
Lees wel eerst eens de posts op mijnportefeuille.be betreffende de fondsen van het Keyplan. Hieruit heb ik toch wat nuttige informatie gehaald bij het samenstellen van mijn Keyplan.