Keytrade dubbele registratie en afhouding betalingen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade dubbele registratie en afhouding betalingen
Wat ik mij vooral afvraag is of er mensen zijn bij andere banken of zelfs bij keytrade die dubbele ontvangsten (eventueel met vrij grote bedragen) hebben geboekt en gekregen en die dat vlug hebben uitgegeven. Was dat mogelijk? en zo ja, dan wordt dat toch een mooie administratieve (informaticatieve) rompslomp.
Mijn man kreeg intussen antwoord via e-mail. Ze laten weten dat "ze op de hoogte zijn van het probleem en dat ze het nodige doen om dit zo spoedig mogelijk recht te zetten, en hun excuses voor het ongemak".
@AJBS, Inloggen gaat hier bij ons zonder problemen.
@AJBS, Inloggen gaat hier bij ons zonder problemen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Toon nu eens dat een Vlaming niet naïef is maar bloed eerlijk. Wij maken uiteraard melding van ten onrechte dubbel uitgevoerde opdrachten, of het nu debiteren of krediteren betreft. Wij kunnen ook begrip opbrengen voor relatief kleine technische fouten bij een nieuwe fusie. Les Français moeten zich toch kunnen integreren en aanpassen aan de Vlaamse taal. Gelukkig heft een Vlaming geduld. Ik ben al tientallen jaren klant bij Keytrade " zonder één probleem ". Wat al eens fout zou gegaan zijn, werd steeds binnen de kortste keren geregulariseerd. Dus, don't worry, be happy .... als Keytrade-klant. Niet panikeren. In zo'n grvallen kan men beter e-mailen ipv telefoneren - is mijn ervaring. Dag.
Ik zie dat ze het op mijn rekening al gecorrigeerd hebben... Het is dus nog snel rechtgezet (al blijf ik het verwonderlijk vinden dat ze in staat waren om zo'n fout te maken...)
Had vanmorgen hetzelfde gezien bij 3 verschillende verrichtingen. Ondertussen werden ze allemaal gecorrigeerd
Hier ook via een
CORRECT.: Betaling Trans : xxx
alles weer in orde
Communicatie : OK maar in het vervolg iets vlugger, algemener en tenminste op de website.
CORRECT.: Betaling Trans : xxx
alles weer in orde
Communicatie : OK maar in het vervolg iets vlugger, algemener en tenminste op de website.
Hier gisteren ook een correctie gekregen.
Vermits er de week voordien ook al problemen waren met domiciliëringen die niet op tijd uitgevoerd werden (zie hun voorgaande nieuwsbericht), vermoed ik dat deze fouten te maken hebben met de overname(s) of fusie(s). De verschillende systemen op mekaar afstellen, of zo
Vermits er de week voordien ook al problemen waren met domiciliëringen die niet op tijd uitgevoerd werden (zie hun voorgaande nieuwsbericht), vermoed ik dat deze fouten te maken hebben met de overname(s) of fusie(s). De verschillende systemen op mekaar afstellen, of zo
Ik vermoed dat ze volop de software aan het aanpassen zijn. PSA en Fortuneo gaan over naar Keytrade. Of dit allemaal een goede zaak is voor de klanten, valt af te wachten.
neen in dergelijk geval ga je je blauw betalen aan debetintresten, je rekening gaat gewoon keiveel onder nul ( punt uit, en de intresten zal je wel betalen )Obby schreef:Wat ik mij vooral afvraag is of er mensen zijn bij andere banken of zelfs bij keytrade die dubbele ontvangsten (eventueel met vrij grote bedragen) hebben geboekt en gekregen en die dat vlug hebben uitgegeven. Was dat mogelijk? en zo ja, dan wordt dat toch een mooie administratieve (informaticatieve) rompslomp.
Als de fout door de bank gemaakt werd, mogen ze normaal gezien, de klant daar niet voor laten opdraaien.paul schreef:neen in dergelijk geval ga je je blauw betalen aan debetintresten, je rekening gaat gewoon keiveel onder nul ( punt uit, en de intresten zal je wel betalen )Obby schreef:Wat ik mij vooral afvraag is of er mensen zijn bij andere banken of zelfs bij keytrade die dubbele ontvangsten
.../... gekregen en die dat vlug hebben uitgegeven.....
Ze kunnen dan wel de klant vragen om de rekening zo snel mogelijk aan te zuiveren, maar zonder debet intresten aan te rekenen.
->Ikzelf vraag me dan bijvoorbeeld af, of Keytrade voor al de terugbetalingen van de dubbele boekingen ook nog eens 5 cent per verrichting zal geven.
Daarnet wou ik geld afhalen met keytradekaart bij Belfius; Kreeg na aanduiden bedrag en intypen code de melding: transactie werd wegens technische redenen gestopt. ook de andere automaten gaven hetzelfde. Dacht al, lap, nu daar ook problemen met keytrade, Wat later kon ik wel bij BNP paribas alsnog geld afhalen met mijn kaart
kan inderdaad een fout van de bank zijn, maar normaal kan men zien dat er dubbele betalingen gebeurd zijn
Er dan opzettelijk teveel geld afhalen, is dan toch ook niet "per vergissing" van de klant, dat is met voorbedachte raden
Er dan opzettelijk teveel geld afhalen, is dan toch ook niet "per vergissing" van de klant, dat is met voorbedachte raden