Keytrade dubbele registratie en afhouding betalingen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade dubbele registratie en afhouding betalingen
Toen ik vanmorgen mijn keytrade zichtrekening opende, zag ik dat mijn laatste 2 betalingen bij 2 verschillende winkels dubbel werden afgehouden met 2 verschillende verrichtingsnummers. Ook bij mijn vrouw is de laatste verrichting dubbel uitgevoerd.
Keytrade telefoon blijft bezet, heb email gestuurd maar nog geen antwoord.
Hebben nog mensen het probleem?
Keytrade telefoon blijft bezet, heb email gestuurd maar nog geen antwoord.
Hebben nog mensen het probleem?
Re: Keytrade dubbele registratie en afhouding betalingen
Ik heb zelfde probleem (had topic geopend bij kroeg, nu maar verwijderd) en via telefoon geraak ik ook niet binnen. Ook met keytrade
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hier van het zelfde. Heb ook al een mail verstuurd met vraag voor rechtzetting.
Ben al blij dat er nog gedupeerden zijn. Dan zal het sneller opgelost worden, zonder dat ik veel moet doen :-)
Zijn er ook mensen met dubbele inkomsten, dat is natuurlijk interessanter?
Ze werken aan een oplossing staat op twitter...
Had al op hun website moeten staan: Keytrade Bank News of is hun webmaster in verlof? Twitter is maar Trumpachtig.
Bij mij is gelukkig alles normaal, maar ik had de laatste dagen dan ook geen uitgaven met mijn Keytrade-bankkaart.
Ik ben nieuwsgierig naar wat de bank als uitleg zal geven.
Ik ben nieuwsgierig naar wat de bank als uitleg zal geven.
Op de Keytrade zichtrekening van mijn man, werd er ook een betaling op 12/11/16 dubbel geregistreerd.
Intussen werd dit gemeld aan de bank via een online bericht. (automatische e-mail ontvangstbevestiging ontvangen)
Intussen werd dit gemeld aan de bank via een online bericht. (automatische e-mail ontvangstbevestiging ontvangen)
Ik kan dan weer niet inloggen. Hebben er hier nog mensen dat voor?
ja mijn loon hebben ze 2 keer gestort, zal het maar vlug overshrijven naar ee n andere rekening van mij zeker ?Obby schreef:Zijn er ook mensen met dubbele inkomsten, dat is natuurlijk interessanter?
Staat nu op de website:
Een aantal verrichtingen die u afgelopen weekend uitvoerde met de bankkaart werden meer dan 1x gedebiteerd op uw zichtrekening. We doen het nodige om dit zo spoedig mogelijk recht te zetten.
Onze excuses voor het ongemak.
En Paul, er is geen sprake van crediteringen dus dat dubbel loon, daar zal geen sprake van zijn
Een aantal verrichtingen die u afgelopen weekend uitvoerde met de bankkaart werden meer dan 1x gedebiteerd op uw zichtrekening. We doen het nodige om dit zo spoedig mogelijk recht te zetten.
Onze excuses voor het ongemak.
En Paul, er is geen sprake van crediteringen dus dat dubbel loon, daar zal geen sprake van zijn
die teveel hebben ontvangen gaan natuurlijk niet reclameren he, dat moet keytrade niet weten ssssssssssssssssssssssst
My lips are KEYed
Het lijkt het geval te zijn voor iedereen die in het weekend zijn/haar keytrade kaart gebruikte... Toch wel bijzonder amateuristisch, bijna niet te geloven dat zoiets mogelijk is.