Keytrade: hoe overschrijvingen groeperen om te tekenen?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade: hoe overschrijvingen groeperen om te tekenen?
Ik sukkel er al een tijdje mee en ik vind maar niet hoe dit mogelijk is bij Keytrade. Hoe kan je meerdere overschrijvingen groeperen met je bevestigingscode?
Als ik eerst op bewaren druk, dan vind ik die overschrijving totaal niet meer terug. Ik moet iets fout doen, of over iets kijken. Ik kan mij ook niet voorstellen dat dit niet mogelijk zou zijn bij Keytrade.
Als ik eerst op bewaren druk, dan vind ik die overschrijving totaal niet meer terug. Ik moet iets fout doen, of over iets kijken. Ik kan mij ook niet voorstellen dat dit niet mogelijk zou zijn bij Keytrade.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Keytrade: hoe overschrijvingen groeperen om te tekenen?
bij nationale overschrijvingen hebje onderaan een vinkje "Voeg een nieuwe overschrijving toe na het bewaren", vervolgens klikken op "bewaren" en zo verder tot je gedaan hebt. dan ga je naar "Multi-overschrijving" en zie je ze allemaal staan. Dan selecteer je ze allemaal en geef je de bevestigingscode in.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt! Ok zo moeilijk was dat nu ook weer niet
vaganzza[at]spaargids[punt]be
het heeft bij mij ook wele en paar overschrijvingen geduurd voor ik het door had.
Kan je interne en nationale overschrijvingen groeperen? Dat lukt gelijk niet bij mij. Maar mogelijk zie ik ook iets over het hoofd
Kan je interne en nationale overschrijvingen groeperen? Dat lukt gelijk niet bij mij. Maar mogelijk zie ik ook iets over het hoofd