Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade
Natuurlijk wel.
Zo heb ik bij een vroegere gelijkaardige actie mijn echtgenoot (die er toen nog geen klant was) aangebracht, en dus voor beiden een bonus binnengehaald (de bedragen waren toen wél kleiner).
Let wel: er zijn bepaalde voorwaarden aan verbonden, zoals een tijd klant blijven en/of een aantal verrichtingen doen (of zoiets) alvorens de bonussen gestort worden.
https://welcome.keytradebank.be/images/ ... &utm_term=
... Voor de cliënt-peter zal de premie van €50 toegekend worden op zijn zichtrekening bij de Bank binnen de 10 werkdagen volgend op de bankrelatieopening van het petekind.
...
De aanvragen tot het openen van een bankrelatie die de Bank na 15/11/2020 bereiken zullen niet in
aanmerking komen.
...
Een petekind heeft na ontvangst van de aanvraag door de Bank maximaal 10 weken de tijd om ontbrekende of gevraagde documenten naar de Bank op te sturen. Neemt dat van de kant van het petekind meer dan 10 weken in beslag, dan vervalt de promotiecode.
...
Het petekind dient minimum 5 betaalverrichtingen uit te voeren gedurende de eerste 3 maanden alvorens de €50 gestort zal worden. ...
Ik sluit me maar bij jullie aan.
Hier ook een code.
PM graag.
Hier ook een code.
PM graag.
Indien nog iemand interesse heeft heb ik ook nog een code.
Geef gerust een seintje.
Geef gerust een seintje.
Laatst gewijzigd door Lnsp op 5 november 2020, 10:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedem hier
.

Hadden jullie gisteren ook inlogproblemen bij keytrade?
Indien nog iemand een code wenst, laat maar weten.
't is raar e, 50 EUR ligt gewoon voor het rapen.
En toch zijn mensen waaraan ik 't vraag om zich ook klant te maken en 50 EUR te verdienen achterdochtig, betrouwen het niet, hebben het niet nodig etc...
Hier dus een ongebruikte code....
En toch zijn mensen waaraan ik 't vraag om zich ook klant te maken en 50 EUR te verdienen achterdochtig, betrouwen het niet, hebben het niet nodig etc...

Iemand die een peterschapscode wil gebruiken? Open een gratis rekening en ontvang 50 EUR van Keytrade. Ikzelf ontvang ook 50 EUR en stort daarvan 25 EUR door naar jou, m.a.w. je krijgt dus 75 EUR. Nog tot 15/11. Interesse? - > privébericht.
De codes liggen hier voor het rapen. 50 euro om een bankrekening te openen die je niet nodig hebt? En dan nog eens de administratieve rompslomp er rond, ook om ze weer af te sluiten...Maryline schreef: ↑5 november 2020, 23:30 Indien nog iemand een code wenst, laat maar weten.
En toch zijn mensen waaraan ik 't vraag om zich ook klant te maken en 50 EUR te verdienen achterdochtig, betrouwen het niet, hebben het niet nodig etc...![]()
Het zijn die 5 betaalverrichtingen die het addertje onder het gras zijn. Die moeten binnen de 3 maanden gebeuren zonder dat je een betaalkaart hebt. Hoe lang duurt het vooraleer je die ontvangt?Nefertari schreef: ↑19 oktober 2020, 11:52 https://welcome.keytradebank.be/images/ ... &utm_term=
... Voor de cliënt-peter zal de premie van €50 toegekend worden op zijn zichtrekening bij de Bank binnen de 10 werkdagen volgend op de bankrelatieopening van het petekind.
...
De aanvragen tot het openen van een bankrelatie die de Bank na 15/11/2020 bereiken zullen niet in
aanmerking komen.
...
Een petekind heeft na ontvangst van de aanvraag door de Bank maximaal 10 weken de tijd om ontbrekende of gevraagde documenten naar de Bank op te sturen. Neemt dat van de kant van het petekind meer dan 10 weken in beslag, dan vervalt de promotiecode.
...
Het petekind dient minimum 5 betaalverrichtingen uit te voeren gedurende de eerste 3 maanden alvorens de €50 gestort zal worden. ...
Daarvoor heb je toch geen kaart nodig? Je kan ook gewoon 5 online overschrijvingen doen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
LOL ik heb een aanvraag gedaan vor een rekening. Heb geen rekening geen kaart en geen inlogmethode maar ik heb wel een vriend code

Om één of andere reden kan ik je geen privéberichten sturen. Stuur je mij een bericht met je code en hoe we verder afspreken? Veel dank alvast!
...aangezien blijkbaar iedereen hier een Keytrade-code zit aan te bieden; me too.
Ik heb ook een code voor wie nieuwe klant wil worden met 50 euro bonus voor ons beide.
Bonus;
Ik beloof dat ik die 50 euro van Keytrade zal uitgeven aan een goed doel. En goed doel is betalen voor een betalende zichtrekening van NewB met het geld van Keytrade, een bank u daarentegen gaat betalen (5 cent per verrichting) om hun rekening te gebruiken én een bonus geeft om zich in te schrijven én een gratis debitkaart geeft én een gratis kredietkaart (wel 12x gebruiken per jaar). Oja, en ze geven ook een gratis hardkey (digipass) om in te loggen. Dat doet ook niet iedereen.
Aanvulling; ik geloof dat cash afhalen met die Keytrade-debitkaart ook nog gratis is trouwens.
Ik heb ook een code voor wie nieuwe klant wil worden met 50 euro bonus voor ons beide.
Bonus;
Ik beloof dat ik die 50 euro van Keytrade zal uitgeven aan een goed doel. En goed doel is betalen voor een betalende zichtrekening van NewB met het geld van Keytrade, een bank u daarentegen gaat betalen (5 cent per verrichting) om hun rekening te gebruiken én een bonus geeft om zich in te schrijven én een gratis debitkaart geeft én een gratis kredietkaart (wel 12x gebruiken per jaar). Oja, en ze geven ook een gratis hardkey (digipass) om in te loggen. Dat doet ook niet iedereen.
Aanvulling; ik geloof dat cash afhalen met die Keytrade-debitkaart ook nog gratis is trouwens.