Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Keytrade
Mijn USD zijn vandaag van bij Keytrade tot bij Bolero geraakt. De overschrijving moet vanaf de zichtrekening gebeuren die hoort bij de beursrekening waar de USD staan.
Als mededeling heb ik opgegeven: enkel de cijfers van mijn gestructureerde mededeling van bolero, dus zonder * en / maar wel met spaties.
Geld weg bij Keytrade: gisteren
Geld bij Bolero: vandaag
Dus 1 dag. Sterk.
Kost bij Keytrade: 25€ + 0,1% met max van 125€
Kost bij Bolero: 22€
(Ook DB hanteert kost van 25€ bij binnenkomende USD betalingen)
Als mededeling heb ik opgegeven: enkel de cijfers van mijn gestructureerde mededeling van bolero, dus zonder * en / maar wel met spaties.
Geld weg bij Keytrade: gisteren
Geld bij Bolero: vandaag
Dus 1 dag. Sterk.
Kost bij Keytrade: 25€ + 0,1% met max van 125€
Kost bij Bolero: 22€
(Ook DB hanteert kost van 25€ bij binnenkomende USD betalingen)
Zou het niet goedkoper ( makkelijker en veiliger zeker niet) zijn de USD af te halen en cash te storten?
Cash afhalen van een zichtrekening in USD is gratis bij Bolero, dacht ik.
Cash afhalen van een zichtrekening in USD is gratis bij Bolero, dacht ik.
-
- Verbannen Gebruiker
Het heeft bij mij wat voeten in de aarde gehad omdat ik zelf fouten had gemaakt. Nu ik weet hoe het gaat, is het simpel. En de kosten zijn eenmalig.
Ik weet niet of ze cash zouden aanvaarden ivm de anti-witwas controles indien het over niet-kleine bedragen gaat. En er zouden ook wel kosten zijn aangezien zij manueel werk zouden hebben.
Ik weet niet of ze cash zouden aanvaarden ivm de anti-witwas controles indien het over niet-kleine bedragen gaat. En er zouden ook wel kosten zijn aangezien zij manueel werk zouden hebben.
KBC en cash is idd een probleem. Maar als je een afschrift ( van een cash-afhaling) van een andere bank toont, zouden ze het niet mogen/kunnen weigeren. Soit, overschrijven blijft het makkelijkste. En over wat zijn we in wezen bezig? Enkele euri op een bedrag met veel nullen...