Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade
Op wie mikt Keytrade om nieuwe klanten te werven.
Mensen die nog nooit op een zwarte lijst hebben gestaan blijkbaar niet.
Heden op pensioen zijn is blijkbaar niet hun doel publiek.
Hun gratis Visa kaarten beperken ze voor de een tot 2000 € per maand , voor de partner 1250 €.
Hoe men dan een deftige reis via visa kan betalen en zo van hun visa pakket genieten
???
Dus voel u maar welkom.
Men vraagt een visa kaart aan en daarna volgt mail dat ze de goedkoopste aanbieden.
Wetende dat mensen dan soms geen kaart krijgen wegens verleden als wanbetaler. ( wordt soms als reden opgegeven)
Hoe kunnen ze dan bovenstaande bedragen aan wie nooit wanbetaler is geweest toekennen.
Over het contacteren en meer dan uur een wachtmuziek buiten beschouwing gelaten.
Meld op zo een manier van werken maar eens een dringend probleem.
DE aanvraag kan digitaal , het digitaal ondertekenen lukt niet , hallo postbode.
Eenmaal zijn Id kaart kopie opsturen is te makkelijk.
3 keer deze vraag geen uitzondering. ( zouden ze daar nog geen pc 's hebben om dit op te slaan bij de relatie )
Een formulier opsturen dat is geen probleem , maar daarna de vraag om die id kaart ( waarom staat het niet op het formulier dat dit moet bijgevoegd worden).
Dus na 4 weken is eindelijk de rekening geopend.
En dan komt het Visa verhaal ter sprake.
Het stopzetten van de relatie het formulier staat klaar om te verzenden. ( 4 maal kopie id kaart bijgevoegd ge weet maar nooit )
Anno 2020 wees welkom nieuwe klant.
het gratis rekening verhaal en 5 cent verhaal ten top.
Mensen die nog nooit op een zwarte lijst hebben gestaan blijkbaar niet.
Heden op pensioen zijn is blijkbaar niet hun doel publiek.
Hun gratis Visa kaarten beperken ze voor de een tot 2000 € per maand , voor de partner 1250 €.
Hoe men dan een deftige reis via visa kan betalen en zo van hun visa pakket genieten

Dus voel u maar welkom.
Men vraagt een visa kaart aan en daarna volgt mail dat ze de goedkoopste aanbieden.
Wetende dat mensen dan soms geen kaart krijgen wegens verleden als wanbetaler. ( wordt soms als reden opgegeven)
Hoe kunnen ze dan bovenstaande bedragen aan wie nooit wanbetaler is geweest toekennen.
Over het contacteren en meer dan uur een wachtmuziek buiten beschouwing gelaten.
Meld op zo een manier van werken maar eens een dringend probleem.
DE aanvraag kan digitaal , het digitaal ondertekenen lukt niet , hallo postbode.
Eenmaal zijn Id kaart kopie opsturen is te makkelijk.
3 keer deze vraag geen uitzondering. ( zouden ze daar nog geen pc 's hebben om dit op te slaan bij de relatie )
Een formulier opsturen dat is geen probleem , maar daarna de vraag om die id kaart ( waarom staat het niet op het formulier dat dit moet bijgevoegd worden).
Dus na 4 weken is eindelijk de rekening geopend.
En dan komt het Visa verhaal ter sprake.
Het stopzetten van de relatie het formulier staat klaar om te verzenden. ( 4 maal kopie id kaart bijgevoegd ge weet maar nooit )
Anno 2020 wees welkom nieuwe klant.
het gratis rekening verhaal en 5 cent verhaal ten top.
Estate Guru believer.
Re: Keytrade
Het eerste bericht dat ik in één keer heb kunnen ontcijferen.
Denk ik toch.
Nooit te oud om te leren.
Soms is er vooruitgang.
Soms ook niet.
Doe zo verder, Platin.
Komt nog dik in orde.
Denk ik toch.
Nooit te oud om te leren.
Soms is er vooruitgang.
Soms ook niet.
Doe zo verder, Platin.
Komt nog dik in orde.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb me al vaak bedacht dat hier waarschijnlijk een generationeel verschil speelt. Wij die nog op school zaten toen de aanvallen van 9/11 plaats vonden, en die in het hoger onderwijs met RyanAir van hot naar her hosden, zijn opgegroeid met het feit dat je, hoewel enerzijds veel vrijer dan de oudere generaties, desondanks op de achtergrond constant beoordeeld en veroordeeld wordt door ondoorzichtige algoritmen en andere onpersoonlijke besluitvormingsprocessen waar niet mee te discussiëren valt. Enerzijds wegens veiligheidsredenen (in de nasleep van 9/11), anderzijds omwille van het feit dat alles veel goedkoper kan als het individu allerhande regeltjes en instructies stipt opvolgt en perfect in de procedurele hokjes van het bedrijf past. E.g. RyanAir, waar je enorme bedragen mag betalen voor het aanpassen van een verkeerd gespelde naam, omdat ze je anders niet mogen laten boarden, en RyanAir de kosten van de persoon die deze aanpassingen doorvoert niet wil verhalen op de andere klanten die zich wel aan de regeltjes houden en alles van de eerste keer perfect invullen. Zo ook dus met banken. Elke bank heeft zijn criteria om iemand als een interessante klant aan te merken, maar het is perfect mogelijk dat jij een interessante klant bent die desondanks niet binnen de toepasselijke hokjes van de bank past om je als zodanig aan te merken.
De oudere generatie stamt nog uit een tijd dat het economisch haalbaar was om in de loop van procedures een concrete mens van vlees en bloed gratis te laten tussenkomen om een mouw te passen aan de soms betwistbare of ronduit absurde resultaten van onpersoonlijke besluitvormingsprocessen. "De computer zegt X, maar we weten eigenlijk dat het Y is, dus a.u.b. mijnheer, uw rekening, uw kredietkaart, uw boarding pass, whatever." Die tijd is al lang voorbij, maar men begrijpt dat niet en gaat dan zijn gal spuien op internetfora. "Bank zus of zo slecht!" Tsja, vast, maar dat lost ten gronde niks op. Ofwel kom je met een manier om het belang van onpersoonlijke besluitvormingsprocessen terug te dringen, ofwel doe je zoals de jongere generaties en zoek je een manier om er omheen te routen. Er zijn tegenwoordig genoeg manieren om een gratis VISA of MasterCard te krijgen als er geen kredietlijn moet achter zitten.
De oudere generatie stamt nog uit een tijd dat het economisch haalbaar was om in de loop van procedures een concrete mens van vlees en bloed gratis te laten tussenkomen om een mouw te passen aan de soms betwistbare of ronduit absurde resultaten van onpersoonlijke besluitvormingsprocessen. "De computer zegt X, maar we weten eigenlijk dat het Y is, dus a.u.b. mijnheer, uw rekening, uw kredietkaart, uw boarding pass, whatever." Die tijd is al lang voorbij, maar men begrijpt dat niet en gaat dan zijn gal spuien op internetfora. "Bank zus of zo slecht!" Tsja, vast, maar dat lost ten gronde niks op. Ofwel kom je met een manier om het belang van onpersoonlijke besluitvormingsprocessen terug te dringen, ofwel doe je zoals de jongere generaties en zoek je een manier om er omheen te routen. Er zijn tegenwoordig genoeg manieren om een gratis VISA of MasterCard te krijgen als er geen kredietlijn moet achter zitten.
Gaat hier niet om de kaart. ( maar de extra's bij de kaart )
Maar bla bla van reclame met extra's.
Zet men de stap dan gaat men de regeltjes plots eenzijdig aanpassen ( misleidende reclame ? )
Het zou eenvoudig duidelijk kunnen zijn.
Toekennen van een kaart is gebaseerd op ..........
Toekennen voor dat type kaart is gebaseerd op .......
Dat men aan ieder niet iets zomaar toekent geen probleem maar zet op voorhand op papier.
En heb altijd onthouden nieuwe klanten pamperen , bij problemen kordaat ingrijpen.
Vertrouwen moet verdient worden maar niet langs een kant ( de klant alleen)
Het is heel duidelijk jan en alleman die hopt is hun doelpubliek niet.
Hun doelpubliek is klanten die niet veel vragen stellen en liefst bereid met een paar tienduizenden direct naar hun over te stappen.
Hun klantvriendelijkheid en hun telefoon opnemen nog zoiets dat vertrouwen geeft. ( 1 uurtje wacht geen probleem men zal maar bellen met een prepaid he)
Men zal maar iets moeten melden dat misloopt ( topic van die onbekende overschrijvingen als vb van een aantal weken terug )
In een reply op mail iets vragen dat ze dag voordien al hebben ontvangen nog zoiets.
Niet eenmaal , maar meerdere malen.
Zet men de stap dan gaat men de regeltjes plots eenzijdig aanpassen ( misleidende reclame ? )
Dat men aan ieder niet iets zomaar toekent geen probleem maar zet op voorhand op papier.
En heb altijd onthouden nieuwe klanten pamperen , bij problemen kordaat ingrijpen.
Hun doelpubliek is klanten die niet veel vragen stellen en liefst bereid met een paar tienduizenden direct naar hun over te stappen.
Hun klantvriendelijkheid en hun telefoon opnemen nog zoiets dat vertrouwen geeft. ( 1 uurtje wacht geen probleem men zal maar bellen met een prepaid he)
Men zal maar iets moeten melden dat misloopt ( topic van die onbekende overschrijvingen als vb van een aantal weken terug )
In een reply op mail iets vragen dat ze dag voordien al hebben ontvangen nog zoiets.
Estate Guru believer.
Ik ben klant bij Keytrade (en niet met een paar 10000€), wat mij betreft eigenlijk geen klagen. Het is gratis, we krijgen iedere maand enkele € cadeau & er is een gratis visa-kaart. Voor ons is die gratis visa-kaart wel voldoende.
Ik ondervind ook wel wat nadelen aan Keytrade (maar dan eerst de kleine bugjes in hun online webbanking), maar op zich is de eindbalans voor mij wel positief over alle banken die ik al heb gebruikt (ING, Belfius, Argenta, Keytrade, Hello bank).
Mijn aanvraag voor een VISA gold is wel goedgekeurd, maar ik moet wel zeggen dat ik voor hen geen slechte klant ben. Mijn lening, dagelijks bankieren, pensioensparen (niet actief) en actieve beleggingsportefeuille (enkele €10.000'den) zitten bij hen.
Uiteindelijk denk ik ook dat het voor hen bedoeld is voor klanten te lokken en de betere varianten over te houden aan zij die hen ook wat geld opbrengt.
Een nieuwe klant die meteen een VISA kaart zal aanvragen is duidelijk uit op de gratis spullen en zal eerst wat moeten werken aan klantenbinding.
Misschien kan iemand het tegenspreken en heeft iemand als nieuwe klant meteen een VISA Gold of beter in zijn handen gekregen. Ik vrees echter dat niet veel mensen recht zullen staan.
Mijn aanvraag voor een VISA gold is wel goedgekeurd, maar ik moet wel zeggen dat ik voor hen geen slechte klant ben. Mijn lening, dagelijks bankieren, pensioensparen (niet actief) en actieve beleggingsportefeuille (enkele €10.000'den) zitten bij hen.
Uiteindelijk denk ik ook dat het voor hen bedoeld is voor klanten te lokken en de betere varianten over te houden aan zij die hen ook wat geld opbrengt.
Een nieuwe klant die meteen een VISA kaart zal aanvragen is duidelijk uit op de gratis spullen en zal eerst wat moeten werken aan klantenbinding.
Misschien kan iemand het tegenspreken en heeft iemand als nieuwe klant meteen een VISA Gold of beter in zijn handen gekregen. Ik vrees echter dat niet veel mensen recht zullen staan.
Een echte besparingstip, er is weer een 50 euro actie.
Ik krijg wel de rekening niet geopend omdat hij de foto's van mijn paspoort niet wil opladen
Ik krijg wel de rekening niet geopend omdat hij de foto's van mijn paspoort niet wil opladen
Veel plezier met het telkenmale doormailen id kaarten.
Nu ja hoe werkt het .
Digitaal ondertekenen werkt niet.
Dus aanvraag uitprinten en ondertekenen.
dan eventueel opsturen of mailen met de id kaart.
Als de bedragen die ingevuld zijn achter de komma niet juist , krijgt ge vraag om aan te passen.
Uw antwoord dan mailen en nogmaals uw id kaart.
Telkenmale bij een vraag en antwoord id kaart meesturen.
En na een kleine week is dan uw rekening geopend en wachten op de online login.
Zogezegd als nieuwe klant kennen ze uw inkomen niet maar vallen wel over cijfers achter de komma.
Was bij ons toch het geval.
Een rekening terug afsluiten doen ze ook een week of meer over .
Estate Guru believer.
Adverteer dan niet met gratis visa kaart , maar vertel dan wel de voorwaarden.SMGGM schreef: ↑6 september 2020, 11:52 Ik ondervind ook wel wat nadelen aan Keytrade (maar dan eerst de kleine bugjes in hun online webbanking), maar op zich is de eindbalans voor mij wel positief over alle banken die ik al heb gebruikt (ING, Belfius, Argenta, Keytrade, Hello bank).
Aan de telefoon was het allemaal geen probleem.
Maar eens de aanvraag was het wel een probleem.
Correcte info over voorwaarden is toch niet moeilijk om te adverteren me dunkt. bvb minimum saldo 5000 € op sr.
Estate Guru believer.
- Er zijn blijkbaar nog steeds leden die van een low-cost bank dezelfde service verwachten dan van een full-service bank waar je betaalt voor de rekening/kaart/service
- Banken hebben nooit (en zullen nooit) de criteria voor een kaart/lening/... openbaar maken, dat zou tegenstrijdig zijn met hun belangen.
- Als een dienst gratis is ben jij het product. Zorg ervoor dat je "intressant product" bent voor de bank en je zal de dienst krijgen.
- Banken hebben nooit (en zullen nooit) de criteria voor een kaart/lening/... openbaar maken, dat zou tegenstrijdig zijn met hun belangen.
- Als een dienst gratis is ben jij het product. Zorg ervoor dat je "intressant product" bent voor de bank en je zal de dienst krijgen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Iemand van een helpdesk is (meer dan waarschijnlijk) niet diezelfde persoon dat ook nagaat of je de VISA kaart wel degelijk zal krijgen.platin schreef: ↑6 september 2020, 17:28 Adverteer dan niet met gratis visa kaart , maar vertel dan wel de voorwaarden.
Correcte info over voorwaarden is toch niet moeilijk om te adverteren me dunkt. bvb minimum saldo 5000 € op sr.
Dat neemt niet weg dat die persoon aan de helpdesk eerlijk moest zijn en zeggen dat er voorwaarden geleden waarvan zij niet specifiek weten welke dat zijn en bijgevolg niet kan zeggen of jij die zou krijgen.
Maar goed ik heb ook dichtbij een helpdesk gewerkt, het is eenvoudiger te zeggen dat het wel gaat. Je sluit je call zeer snel af, je hebt op zich een conflict vermeden (want hoe zou je reageren als je hoort van de medewerker "ik weet het niet, wordt klant en vraag ze aan en dan weet je het

Daarnaast is het een beetje een verkoper. Je bent nu klant, niet? In het andere geval was je waarschijnlijk nooit klant geworden en nu zullen er behoorlijk wat gevallen zijn die alsnog klant blijven.
Ja, de helpdesk van Keytrade. Dat is mij wel een van de nadelen van de bank.
Je kan gerust een self service bank zijn, maar daarachter hoort eigenlijk wel een degelijke support te zitten die je verder kan helpen als het self service gedeelte de mist in gaat.
Overigens, een helpdesk leest typisch gewoon de FAQ
Het is dus een geheim algoritme en ik ga er vanuit dat je relatie met de bank een criteria is (of beter gezegd, hoeveel verdienen ze nu al aan jou of kunnen ze aan jou verdienen want zoals al gezegd, niets is gratis).Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om een kaart te kunnen aanvragen?
U moet meerderjarig zijn om een kredietkaart te kunnen aanvragen bij Keytrade Bank.
Keytrade Bank zal bovendien uw kredietwaardigheid beoordelen en op basis van deze beoordeling de aanvraag goedkeuren of weigeren.
In geval van goedkeuring van uw kredietkaart door Keytrade Bank en zodra er 1000 EUR op een van uw Keytrade Bank rekeningen staat, ontvangt u uw kredietkaart per post.
In geval van weigering van een kredietkaart, moet Keytrade Bank deze weigering niet motiveren.
https://www.keytradebank.be/nl/support/faq#1_65-439
No offense, maar mogen we misschien de vraag stellen waarom het altijd de lieden zijn die niet in paragrafen kunnen schrijven, en geen analytische redenering schriftelijk kunnen weergeven, die problemen lijken te hebben met procedures?platin schreef: ↑6 september 2020, 10:30 Gaat hier niet om de kaart. ( maar de extra's bij de kaart )
Dat is allemaal waar, maar je uitleg gaat het besef van de oudere generatie over hedendaagse bedrijfsorganisatie ver te boven. Toen had je wel hiërarchie, zelfs veel uitdrukkelijker dan vandaag, maar kon informatie omtrent het commercieel beleid veel vrijer door het bedrijf circuleren, en sprak iedereen dus in principe voor het bedrijf. Vandaar de frustratie van platin. Iemand van Keytrade heeft hem X verteld, dus platin dacht dat X de positie van Keytrade is. Nu blijft X uiteindelijk toch niet het geval te zijn, met frustratie als gevolg. <40 jaar weet daarentegen dat iedereen waar je als gemiddelde klant, zelfs als gemiddelde professionele klant, mee in contact kan komen functioneel een Felicity in een call center in de Filipijnen is. En maakt daar ook geen spel van.SMGGM schreef: ↑6 september 2020, 20:17Iemand van een helpdesk is (meer dan waarschijnlijk) niet diezelfde persoon dat ook nagaat of je de VISA kaart wel degelijk zal krijgen.platin schreef: ↑6 september 2020, 17:28 Adverteer dan niet met gratis visa kaart , maar vertel dan wel de voorwaarden.
Dat neemt niet weg dat die persoon aan de helpdesk eerlijk moest zijn en zeggen dat er voorwaarden geleden waarvan zij niet specifiek weten welke dat zijn en bijgevolg niet kan zeggen of jij die zou krijgen.
Maar goed ik heb ook dichtbij een helpdesk gewerkt, het is eenvoudiger te zeggen dat het wel gaat. Je sluit je call zeer snel af, je hebt op zich een conflict vermeden (want hoe zou je reageren als je hoort van de medewerker "ik weet het niet, wordt klant en vraag ze aan en dan weet je het") en de kans dat ze het naar die persoon van de helpdesk leiden is zeer klein.
Daarnaast is het een beetje een verkoper. Je bent nu klant, niet? In het andere geval was je waarschijnlijk nooit klant geworden en nu zullen er behoorlijk wat gevallen zijn die alsnog klant blijven.
Ja, de helpdesk van Keytrade. Dat is mij wel een van de nadelen van de bank.
Je kan gerust een self service bank zijn, maar daarachter hoort eigenlijk wel een degelijke support te zitten die je verder kan helpen als het self service gedeelte de mist in gaat.
Overigens, een helpdesk leest typisch gewoon de FAQHet is dus een geheim algoritme en ik ga er vanuit dat je relatie met de bank een criteria is (of beter gezegd, hoeveel verdienen ze nu al aan jou of kunnen ze aan jou verdienen want zoals al gezegd, niets is gratis).Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om een kaart te kunnen aanvragen?
U moet meerderjarig zijn om een kredietkaart te kunnen aanvragen bij Keytrade Bank.
Keytrade Bank zal bovendien uw kredietwaardigheid beoordelen en op basis van deze beoordeling de aanvraag goedkeuren of weigeren.
In geval van goedkeuring van uw kredietkaart door Keytrade Bank en zodra er 1000 EUR op een van uw Keytrade Bank rekeningen staat, ontvangt u uw kredietkaart per post.
In geval van weigering van een kredietkaart, moet Keytrade Bank deze weigering niet motiveren.
https://www.keytradebank.be/nl/support/faq#1_65-439
De opzeg is vertrokken met nog maar eens een kopij van de id kaarten.
de code van debet kaarten ondertussen ontvangen , de debet kaarten zal iets voor vandaag zijn.
Dus allemaal recht de vuilbak in.
de code van debet kaarten ondertussen ontvangen , de debet kaarten zal iets voor vandaag zijn.
Dus allemaal recht de vuilbak in.
Estate Guru believer.
Het zal een generatieprobleem zijn, Platin.
Ik vond Keytrade ook Knudde om dezelfde redenen.
Het is er overigens niet de vraag welke relatie je wil opbouwen maar welke je al hebt.
Algoritmes.... Ik mis de bank van vroeger waar een mens ja of neen zei.
Die bestaat niet meer
Ik vond Keytrade ook Knudde om dezelfde redenen.
Het is er overigens niet de vraag welke relatie je wil opbouwen maar welke je al hebt.
Algoritmes.... Ik mis de bank van vroeger waar een mens ja of neen zei.
Die bestaat niet meer