Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade
Moest Keytrade de 11--maanden regel voor de getrouwheidspremie toepassen dan zou rabobank inderdaad een probleem hebben.jawadde001 schreef:Hier ga ik mee akkoord.Campzie schreef: Ik vind de hele keytrade-hype op dit forum wat overdreven. Voor te beleggen is Binckbank gewoon veel beter en voor mijn gewone bankzaken is een internetbank onvoldoende.
Maar dat Keytrade een uitstekende combinatie is van allerlei bancaire activiteiten is zeker waar. Als extra bank zeker een aanrader. Ze zouden Rabo wel eens veel pijn kunnen doen.
Maar omdat de verschillen tussen beide banken te klein zijn gaan mensen afwahcten ivm die getrouwheidspremie.
buizerd schreef:Moest Keytrade de 11--maanden regel voor de getrouwheidspremie toepassen dan zou rabobank inderdaad een probleem hebben.jawadde001 schreef:
Hier ga ik mee akkoord.
Maar omdat de verschillen tussen beide banken te klein zijn gaan mensen afwahcten ivm die getrouwheidspremie.
Ik wil eigenlijk bedoelen dat je bij Keytrade ook een zichtrekening + bankkaart krijgt. Bij Rabobank heb je alleen een spaarrekening + fondsen en nu ook obligaties. Wel moet ik zeggen dat de fondsen bij Rabo van betere kwaliteit zijn dan bij Keytrade.
ik twijfel nog tussen Rabo en Keytrade.Eerst wou ik een rekening openen bij BKCP,maar die verlaagt de rente.Dus het zal Keytrade worden dink ik.( nu staat spaargeld bij ING )
Laatst gewijzigd door liesje op 31 december 2009, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom kiezen? Test ze alle twee en bepaal dan waar je verder mee wilt werken 

Bankzaken zoals in de oudheid.jafra schreef:Wat zijn "normale" bankzaken ?Sandra.V schreef: Voor normale bankzaken is Keytrade inderdaad niet geschikt.
Daar zal bvb. een Fortis altijd de bovenhand halen door hun kennis en internationale aanwezigheid.
Maar ik vermoed wel dat Keytrade voor héél veel personen een goed gratis alternatief is indien je enkel wat overschrijvingen wilt doen en af en toe een fonds koopt.
Internationale transacties, bankgaranties, tussenrekeningen, waarborgen, ...
Sluit ING niet af, veel veranderingen op komst volgend jaar. Vooral voor beursverrichtingen. Altijd handig nog een bank te hebben waar je geld in de muur kan steken.liesje schreef: ik twijfel nog tussen Rabo en Keytrade.Eerst wou ik een rekening openen bij BKCP,maar die verlaagt de rente.Dus het zal Keytrade worden dink ik.( nu staat spaargeld bij ING )
Klopt niet, je krijgt er ook een gratis zichtrekening, enkel geen bankkaart.Campzie schreef:buizerd schreef:
Moest Keytrade de 11--maanden regel voor de getrouwheidspremie toepassen dan zou rabobank inderdaad een probleem hebben.
Ik wil eigenlijk bedoelen dat je bij Keytrade ook een zichtrekening + bankkaart krijgt. Bij Rabobank heb je alleen een spaarrekening + fondsen en nu ook obligaties. Wel moet ik zeggen dat de fondsen bij Rabo van betere kwaliteit zijn dan bij Keytrade.
Maar voor overschrijvingen zijn ze bv. zeker niet slecht.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Roerende voorheffing op AZUR Spaarrekening werd afgehouden, niettegenstaande bedrag aan interest minder is dan het wettelijk vrijgestelde bedrag!!!!
Vorig jaar heeft Rabobank.be dit WEL gedaan en toen stond het forum binnen de korste tijd daarover vol. Nu niet.nbvcx schreef: Roerende voorheffing op AZUR Spaarrekening werd afgehouden, niettegenstaande bedrag aan interest minder is dan het wettelijk vrijgestelde bedrag!!!!
Zou het niet kunnen dat u zich vergist wat betreft die grens van RV ? Bv voor een gehuwde of wettelijk samenwonende moet de bank bepaalde formulieren krijgen of men krijgt NIET 2 keer de vrijstelling van 1730 euro.
Bij mijn ouders is ook roerende voorheffing afgehouden en ze zitten zo'n keer of 4 onder het toegelaten bedrag.paul schreef:Vorig jaar heeft Rabobank.be dit WEL gedaan en toen stond het forum binnen de korste tijd daarover vol. Nu niet.nbvcx schreef: Roerende voorheffing op AZUR Spaarrekening werd afgehouden, niettegenstaande bedrag aan interest minder is dan het wettelijk vrijgestelde bedrag!!!!
Zou het niet kunnen dat u zich vergist wat betreft die grens van RV ? Bv voor een gehuwde of wettelijk samenwonende moet de bank bepaalde formulieren krijgen of men krijgt NIET 2 keer de vrijstelling van 1730 euro.
Toevallig ex-Kaupthing ?
Bij mij is alles wel ok bij Keytrade.
Misschien enkel bij een bepaald aantal mensen ?
Is in ieder geval een fout van Keytrade
Zo net gaan kijken, er is inderdaad roerende voorheffing afgehouden en interesten < 300€, dus onder het wettelijk vrijgestelde bedragnbvcx schreef: Roerende voorheffing op AZUR Spaarrekening werd afgehouden, niettegenstaande bedrag aan interest minder is dan het wettelijk vrijgestelde bedrag!!!!

Hoe merken jullie dat er roerande voorheffing afgehouden is?
Bij mij staat enkel
Totaal zit onder de toegelaten maximum
Bij mij staat enkel
Code: Selecteer alles
Basisrente XXXX.XX Aangroeipremie XX.XX Totaal XXXX.XX
Dan zal het voor jou in orde zijn.sandra.v2 schreef: Hoe merken jullie dat er roerande voorheffing afgehouden is?
Bij mij staat enkel
Totaal zit onder de toegelaten maximumCode: Selecteer alles
Basisrente XXXX.XX Aangroeipremie XX.XX Totaal XXXX.XX
Als er roerende voorheffing is afgehouden dan staat het expliciet vermeld. Eerst geven ze je een bedrag, dan zeggen ze XX roerende voorheffing en dan houden ze dit af.
Bij mij ook in orde.
( Op de zichtrekening was nog wel geen intrestberekening. )
( Op de zichtrekening was nog wel geen intrestberekening. )
Geld verdienen doe je door te werken.
ONVOORSTELBAAR is dit... had zo'n super gevoel om bij KEYTRADE te zitten met ons geld (na de ellende van f*cking KAUPTHING)... en wat doen ze dan? even doodleuk ROERENDE VOORHEFFING aanrekenen !?!? Zit ook (ver) onder de grens van het maximum vrijgestelde bedrag, kan er echt niet bij hoe ze hier aan komen?????