Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade
Maarten, de toekomst zal ons het antwoord geven.
Ik denk dat veel toevallige, tijdelijke fenomenen iemand een afkeer (of omgekeerd) doen krijgen van een bepaalde bank. Maar zoals alles, is niks eeuwig.
Ik denk dat veel toevallige, tijdelijke fenomenen iemand een afkeer (of omgekeerd) doen krijgen van een bepaalde bank. Maar zoals alles, is niks eeuwig.
Dat klopt helemaal en als DB de komende jaren braafkes is dan zal ik mijn mening wel herzien. Spijtig genoeg hebben ze de laatste 2 jaren alleen maar mijn gedachten keer op keer bevestigd dus de argwanendheid blijft in mijn achterhoofd aanwezigrob schreef: Maarten, de toekomst zal ons het antwoord geven.
hallo,nieuw hier.
lees wel al een tijdje mee;
vraagje:wij hebben onlangs geleend bij landbouwkrediet waardoor we onze lonen daarop moeten laten storten.
altijd fintro klant geweest maar daar lening info gevraagd en een arrogant antwoord gekregen dat zij die wel wilden geven maar ze dat niet nodig hadden met een belachelijk hoge rente als gevolg.dus nu klant bij fintro en landbkrdt en wil dus zeker af van fintro gezien daling rente online rekening;landbkrdt is geen optie voor spaarboek daar je daar nog minder krijgt.
bij keytrade loondomicelering verplicht????betouwbaar gezien enkel online?of toch beter db,argenta of rabobank??loondomicelering bij deze verplicht??
vraagje:wij hebben onlangs geleend bij landbouwkrediet waardoor we onze lonen daarop moeten laten storten.
altijd fintro klant geweest maar daar lening info gevraagd en een arrogant antwoord gekregen dat zij die wel wilden geven maar ze dat niet nodig hadden met een belachelijk hoge rente als gevolg.dus nu klant bij fintro en landbkrdt en wil dus zeker af van fintro gezien daling rente online rekening;landbkrdt is geen optie voor spaarboek daar je daar nog minder krijgt.
bij keytrade loondomicelering verplicht????betouwbaar gezien enkel online?of toch beter db,argenta of rabobank??loondomicelering bij deze verplicht??
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Over Keytrade valt hier al genoeg te lezen op het forum dus ik ga niet in herhaling vallen.kibiru schreef: hallo,nieuw hier.
Overigens: bij Keytrade kan je niet lenen, dus is er zeker geen sprake van een verplichte loondomiciliëring. Voor meer info over hun producten, bekijk hun website eens.
Ik heb vandaag ook een rekening bij keytrade aangevraagd. Ik lees dat je geld kan afhalen bij één van hun kantoren maar als ik opzoek waar hun kantoren zijn vind ik enkel het adres van hun hoofdzetel in Brussel. Hoe zit dat juist? Waar kan je geld afhalen bij keytrade?
En hoe werkt het online banking systeem? Dat is me ook nog niet helemaal duidelijk...
En hoe werkt het online banking systeem? Dat is me ook nog niet helemaal duidelijk...
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Keytrade heeft maar 1 kantoor, juist hun hoofdzetel.Nightwolf schreef: Ik heb vandaag ook een rekening bij keytrade aangevraagd. Ik lees dat je geld kan afhalen bij één van hun kantoren maar als ik opzoek waar hun kantoren zijn vind ik enkel het adres van hun hoofdzetel in Brussel. Hoe zit dat juist? Waar kan je geld afhalen bij keytrade?
Wil je geld afhalen kan je een debetkaart aanvragen of geld overschrijven naar een andere bank waar je klant bent en het daar afhalen.
Hun platform werkt eenvoudig en snel en biedt de funtionaliteiten die je elders ook hebt. Het inloggen ligt wel iets anders maar geene stress, handiger dan met die stomme digipassen.
Een debetkaart heb ik meteen ook aangevraagd maar in welke kantoren kun je dan kostenloos geld afhalen? In die van het landbouwkrediet? Of hebben ze daar ook geen automaten?relativity schreef:Keytrade heeft maar 1 kantoor, juist hun hoofdzetel.Nightwolf schreef: Ik heb vandaag ook een rekening bij keytrade aangevraagd. Ik lees dat je geld kan afhalen bij één van hun kantoren maar als ik opzoek waar hun kantoren zijn vind ik enkel het adres van hun hoofdzetel in Brussel. Hoe zit dat juist? Waar kan je geld afhalen bij keytrade?
Wil je geld afhalen kan je een debetkaart aanvragen of geld overschrijven naar een andere bank waar je klant bent en het daar afhalen.
Hun platform werkt eenvoudig en snel en biedt de funtionaliteiten die je elders ook hebt. Het inloggen ligt wel iets anders maar geene stress, handiger dan met die stomme digipassen.
aan een automaat van gelijk welke bankNightwolf schreef:Een debetkaart heb ik meteen ook aangevraagd maar in welke kantoren kun je dan kostenloos geld afhalen? In die van het landbouwkrediet? Of hebben ze daar ook geen automaten?relativity schreef:
Keytrade heeft maar 1 kantoor, juist hun hoofdzetel.
Of betaal met je kaart in een winkel en vraag daar ook cash op, levert het je nog 5cent op.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
ja, maar dan betaal je toch extra kosten? Ik haal nu altijd geld af in het kantoor van de bank zelf.BartVW schreef:aan een automaat van gelijk welke bankNightwolf schreef:
Een debetkaart heb ik meteen ook aangevraagd maar in welke kantoren kun je dan kostenloos geld afhalen? In die van het landbouwkrediet? Of hebben ze daar ook geen automaten?
ok, da's wel een goeie tip!cp1234 schreef: Of betaal met je kaart in een winkel en vraag daar ook cash op, levert het je nog 5cent op.
Neen. Bij een aantal banken is dit inderdaad zo. Bij Keytrade dient u niet te betalen als u geld afhaalt bij een andere bank. Of dat nu een Fortis, Dexia, KBC, ING of andere automaat is, of dit nu een automaat binnen een kantoor of buiten een kantoor is, speelt allemaal geen rol. Het is met je Keytrade kaart altijd gratis.Nightwolf schreef:ja, maar dan betaal je toch extra kosten? Ik haal nu altijd geld af in het kantoor van de bank zelf.BartVW schreef:
aan een automaat van gelijk welke bank
Copy paste van hun site:
1. Debetkaart
Het meest praktische middel voor dagelijks gebruiken is uw debetkaart. Deze wordt u GRATIS aangeboden door Keytrade Bank en bovendien worden er geen extra kosten aangerekend voor het gebruik van Bancontact/ MisterCash/ Maestro/ Proton.
- Opnemen van contant geld zowel in België als in het buitenland.
- Het betalen van uw aankopen in de verkooppunten.
- Het raadplegen van uw saldi en uw bankverrichtingen via de geldautomaten.
- De Proton functie, geïntegreerd in de kaart, dient als elektronische portemonnee voor al uw kleine uitgaven
Wacht maar af tot als de banken mét automaten hun tarieven eens fors optrekken voor het gebruik van het automaten. Het zal dan rap gedaan zijn met al die "gratis" banken. En die tijd komt ooit wel hoor. Hoe meer marktaandeel de kleintjes van de groten afnemen, hoe sneller de groten zullen reageren.
Geld afhalen via bvb de kassa van een warenhuis is ook een optie. En een bankkaart met 'elektronisch' geld erop ipv tastbare bankbriefjes in je portefeuille wordt toch al langs om belangrijker.Campzie schreef: Wacht maar af tot als de banken mét automaten hun tarieven eens fors optrekken voor het gebruik van het automaten. Het zal dan rap gedaan zijn met al die "gratis" banken. En die tijd komt ooit wel hoor. Hoe meer marktaandeel de kleintjes van de groten afnemen, hoe sneller de groten zullen reageren.
Pecunia non olet
Dat is helemaal interessant. Bedankt voor de info!BartVW schreef:Neen. Bij een aantal banken is dit inderdaad zo. Bij Keytrade dient u niet te betalen als u geld afhaalt bij een andere bank. Of dat nu een Fortis, Dexia, KBC, ING of andere automaat is, of dit nu een automaat binnen een kantoor of buiten een kantoor is, speelt allemaal geen rol. Het is met je Keytrade kaart altijd gratis.Nightwolf schreef:
ja, maar dan betaal je toch extra kosten? Ik haal nu altijd geld af in het kantoor van de bank zelf.
Copy paste van hun site:
1. Debetkaart
Het meest praktische middel voor dagelijks gebruiken is uw debetkaart. Deze wordt u GRATIS aangeboden door Keytrade Bank en bovendien worden er geen extra kosten aangerekend voor het gebruik van Bancontact/ MisterCash/ Maestro/ Proton.
- Opnemen van contant geld zowel in België als in het buitenland.
- Het betalen van uw aankopen in de verkooppunten.
- Het raadplegen van uw saldi en uw bankverrichtingen via de geldautomaten.
- De Proton functie, geïntegreerd in de kaart, dient als elektronische portemonnee voor al uw kleine uitgaven