Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Full Member
- Contacteer:
Keytrade
Als je een spaarrekening wenst te openen bij Keytrade, is het dan ook aan te raden om een zichtrekening te openen, of kan je van die spaarrekening rechtstreeks overschrijven naar bv je eigen zicht bij een andere bank?
Re: Keytrade
Als je klant wordt bij keytrde krijg je automatisch 3 rekeningen:nestor1970 schreef: Als je een spaarrekening wenst te openen bij Keytrade, is het dan ook aan te raden om een zichtrekening te openen, of kan je van die spaarrekening rechtstreeks overschrijven naar bv je eigen zicht bij een andere bank?
- azur spaarrekening 2+0.5%
- zichtrekening 1.5% + de 5cent/ verrichting
- effectenrekening
Allen zijn ze gratis en hun zichtrekening levert behalve een hoge marktrente ook nog de 5cent actie op. Een echte aanrader dus.
Lees gewoon de info op hun site er op na, staat alles duidelijk op.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Alvast bedankt voor de info 

Ik ben nu ongeveer 6 weken Keytrade klant en heb tot nu toe alleen positieve ervaringen.
Ik vind de hele keytrade-hype op dit forum wat overdreven. Voor te beleggen is Binckbank gewoon veel beter en voor mijn gewone bankzaken is een internetbank onvoldoende.
Maar dat Keytrade een uitstekende combinatie is van allerlei bancaire activiteiten is zeker waar. Als extra bank zeker een aanrader. Ze zouden Rabo wel eens veel pijn kunnen doen.
Maar dat Keytrade een uitstekende combinatie is van allerlei bancaire activiteiten is zeker waar. Als extra bank zeker een aanrader. Ze zouden Rabo wel eens veel pijn kunnen doen.
Voor normale bankzaken is Keytrade inderdaad niet geschikt.
Daar zal bvb. een Fortis altijd de bovenhand halen door hun kennis en internationale aanwezigheid.
Maar ik vermoed wel dat Keytrade voor héél veel personen een goed gratis alternatief is indien je enkel wat overschrijvingen wilt doen en af en toe een fonds koopt.
Daar zal bvb. een Fortis altijd de bovenhand halen door hun kennis en internationale aanwezigheid.
Maar ik vermoed wel dat Keytrade voor héél veel personen een goed gratis alternatief is indien je enkel wat overschrijvingen wilt doen en af en toe een fonds koopt.
Wat zijn "normale" bankzaken ?Sandra.V schreef: Voor normale bankzaken is Keytrade inderdaad niet geschikt.
Fortis blinkt eigenlijk wel uit in internationale AFwezigheid, niet? BNP Paribas Fortis is ondertussen een Franse bank geworden

Ik ben uit nieuwsgierigheid toch ook eens gaan kijken op de site van Keytrade en ik moet toegeven: het lijkt me wel ok. Vooral voor beleggers is dit een interessante alternatieve bank, bv Forex vind je niet vlug bij andere banken, of vergis ik mij

De rente op de spaarrekening is goed maar wat betreft termijnrekeningen lopen ze dan wel achter op bv Rabobank.
Al bij al lijkt het me toch wel ok, ik twijfel om er nog een rekening bij te nemen

Ook de mogelijkheid om in te loggen met een lezer voor de elektronische id-kaart lijkt me wel goed.
Heeft er iemand al ervaringen mee
Heeft er iemand al ervaringen mee

jafra schreef:Wat zijn "normale" bankzaken ?Sandra.V schreef: Voor normale bankzaken is Keytrade inderdaad niet geschikt.
Fortis blinkt eigenlijk wel uit in internationale AFwezigheid, niet? BNP Paribas Fortis is ondertussen een Franse bank geworden
Ik ben uit nieuwsgierigheid toch ook eens gaan kijken op de site van Keytrade en ik moet toegeven: het lijkt me wel ok. Vooral voor beleggers is dit een interessante alternatieve bank, bv Forex vind je niet vlug bij andere banken, of vergis ik mij
De rente op de spaarrekening is goed maar wat betreft termijnrekeningen lopen ze dan wel achter op bv Rabobank.
Al bij al lijkt het me toch wel ok, ik twijfel om er nog een rekening bij te nemen![]()
De reden dat Keytrade minder goede rentevoeten geeft op de termijnrekeningen is logisch te verklaren want Keytrade is van oorsprong eigenlijk een broker. Geld dat vast staat kan niet in de beurs geïnvesteerd worden. Ze hebben liever dat je het geld op een spaarrekening laat staan zodat je wanneer je maar wil het in of uit de beurs kan pompen.
Ja natuurlijk, dat zal wel juist zijn: Keytrade bank, de "beste broker" van België.
Zo staat het ook bovenaan hun site!
Campzie schreef:jafra schreef:
Wat zijn "normale" bankzaken ?
Al bij al lijkt het me toch wel ok, ik twijfel om er nog een rekening bij te nemen![]()
De reden dat Keytrade minder goede rentevoeten geeft op de termijnrekeningen is logisch te verklaren want Keytrade is van oorsprong eigenlijk een broker. Geld dat vast staat kan niet in de beurs geïnvesteerd worden. Ze hebben liever dat je het geld op een spaarrekening laat staan zodat je wanneer je maar wil het in of uit de beurs kan pompen.
Ze mogen dat dan misschien wel bovenaan hun site zetten maar uit recent onderzoek is gebleken dat Binck de beste broker is en dat onderzoek heeft 100% gelijk.jafra schreef: Ja natuurlijk, dat zal wel juist zijn: Keytrade bank, de "beste broker" van België.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Hier ga ik mee akkoord.Campzie schreef: Ik vind de hele keytrade-hype op dit forum wat overdreven. Voor te beleggen is Binckbank gewoon veel beter en voor mijn gewone bankzaken is een internetbank onvoldoende.