Keytrade: transacties niet raadpleegbaar?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
- Contacteer:
Keytrade: transacties niet raadpleegbaar?
Goedemorgen,
Sinds enkele dagen is het lastig om de transacties van mijn zichtrekening te raadplegen op zowel de Keytrade app als via webbrowser. Als ik deze wil bekijken heb ik gedurende enkele minuten een wit scherm voordat de transacties zichtbaar worden.
Deze ochtend echter blijft het transactiescherm blanco (via webbrowser). In de app krijg ik de melding "geen data beschikbaar".
Zijn er anderen die ook dit probleem hebben?
Sinds enkele dagen is het lastig om de transacties van mijn zichtrekening te raadplegen op zowel de Keytrade app als via webbrowser. Als ik deze wil bekijken heb ik gedurende enkele minuten een wit scherm voordat de transacties zichtbaar worden.
Deze ochtend echter blijft het transactiescherm blanco (via webbrowser). In de app krijg ik de melding "geen data beschikbaar".
Zijn er anderen die ook dit probleem hebben?
Re: Keytrade: transacties niet raadpleegbaar?
Ja, heb vanmorgen hetzelfde probleem vastgesteld.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Net ook eens gecheckt en hier ook hetzelfde, zowel op zicht- als spaarrekeningen het geval en één enkele keer kreeg ik op de zichtrekening onderaan in het rood de melding 'Error 500'.
ook gemerkt. Het is echt heel traag en dat cirkeltje blijft maar draaien. Om na enkele minuten dan toch data te tonen.
Keytrade R.I.P.
met hun nieuwe dingens allemaal volgende week
ongedekte opties veel grotere margins
met hun nieuwe dingens allemaal volgende week
ongedekte opties veel grotere margins
tis precies opgelost . bij mij marcheert het terug.
Ze schakelen volgend WE ook over naar een andere beursadministratie....misschien ligt het hieraan? Dat ze met van alles bezig zijn?
-
- Newbie
- Contacteer:
Blijkbaar werkt het nu weer.
De transacties zijn nu direct zichtbaar.
Heeft misschien te maken gehad met overgang naar andere beursadministratie zoals mouche suggereert.
De transacties zijn nu direct zichtbaar.
Heeft misschien te maken gehad met overgang naar andere beursadministratie zoals mouche suggereert.
Kan zijn maar zou mij verbazen dat ze de voorbereidingen met mogelijke downtime inplannen tijdens de openingstijden van de belangrijkste beurzen.
Lijkt mij eerder dat ze iets onvoorzien technisch voor hadden. een 500 melding wijst ook op een internal server error. Slecht voor het vertrouwen. Zeker als internet only bank.
update: hier staat de planning https://www.keytradebank.be/nl/hulp/nie ... inistratie
Lijkt mij eerder dat ze iets onvoorzien technisch voor hadden. een 500 melding wijst ook op een internal server error. Slecht voor het vertrouwen. Zeker als internet only bank.
update: hier staat de planning https://www.keytradebank.be/nl/hulp/nie ... inistratie
Laatst gewijzigd door Jamesken op 13 april 2023, 13:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Waarom R.I.P., Paul?
Ben wel benieuwd wat dit gaat geven :"Als gevolg van de gewijzigde beursadministratie zal Keytrade Bank niet meer zelf instaan voor de uitvoering van orders. "
VEEL hogere margins voor ongedekte opties
-
- Verbannen Gebruiker
Hopelijk is dat ook voor obligaties want nu is Keytrade een ramp. Je moet bellen naar de algemene helpdesk. Na lang wachten krijg je iemand aan de lijn. Je zegt wat je wilt kopen. Daarna wordt het gesprek beëindigd. Daarna moet je wachten. Na lang wachten belt een trader jou terug: we kunnen deze obligatie niet aankopen.
Dat was misschien modern in 1970 maar nu niet meer.