Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
Dat heb ik haar ook proberen uit te leggen, maar ze zij dat ik ongelijk had, en dat ik de verstuurde e-mail goed moest lezen.
Is dat volgende mail?
Wel, waar staat dat de hogere getrouwheidspremie voor alle gedane stortingen en voor iedereen is? Die dame van Keytrade weet niet hoe de getrouwheidspremie werkt.Rente op uw spaarrekening "Azur" stijgt vanaf 1/12/2022
Beste Yaris,
We hebben uitstekend nieuws voor u en uw spaargeld. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, we gaan de rente op uw spaarrekening 'Azur' gevoelig optrekken vanaf 1 december 2022.
Zo maken we sparen bij uw bank eindelijk opnieuw terug aantrekkelijker.
Basisrente
T.e.m 30/11/22 0,01%
Vanaf 1/12/22 0,50%
Getrouwheidspremie
T.e.m. 30/11/22 0,10%
Vanaf 1/12/22 0,20%
Kijk gerust rond op de markt, dan zal u merken dat we bij Keytrade Bank uw spaargeld echt wel waarderen.
Lees zeker ook eens onze essentiële spaardersinformatie.
Met vriendelijke groeten,
Het Keytrade Bank-team
-
- Full Member
- Contacteer:
Heel erg, maar de dame weet het idd niet..
Ik weet het, heb net een mailtje naar Keytrade gestuurd voor meer uitleg, de gesprekken worden opgenomen, dus als ze willen kunnen ze horen wat voor onzin hun medewerkers uitkramen. Volgens haar wou ik het maar niet begrijpen, maar zou ik het wel zien als de rente wordt uitbetaald.
Keytrade meer op uw rekening, maar als je probleem hebt??
Ben nu meer dan 1 maand bezig, via klantendienst
Ze hebben ooit 2 spaarrekeningen van PSA overgenomen, gezamenlijke rekeningen naam!
Wij wilden dit op naam van mij en echtgenotes naam!
3 nov 22 mail
4 nov 22 antwoord ! snel dus !
Iemand enig idee? Kan iemand die klant is eens uitproberen? Dank u
21 nov 22
nieuwe mail van mij
29 nov 22 nog geen antwoord?
7 dec 22 opnieuw gestuurd, en we wachten!
Dus meer dan 1 maand en geen reactie meer?
Wat als er iets serieus moet gebeuren?
Iemand ook contact problemen?
Heeft iemand de email van de echte klachtendienst, want via de gewone klantendienst hopeloos!
Dank u
Ben nu meer dan 1 maand bezig, via klantendienst
Ze hebben ooit 2 spaarrekeningen van PSA overgenomen, gezamenlijke rekeningen naam!
Wij wilden dit op naam van mij en echtgenotes naam!
3 nov 22 mail
4 nov 22 antwoord ! snel dus !
Maar dit lukt niet bij mij?U kan steeds de benamingen van de rekeningen wijzigen indien nodig door u te verbinden via uw gebruikersnaam en links in de grijze balk rekeningen te selecteren en vervolgens rechts boven het wieltje (tool icoon) te klikken waarna u met de potlood kan wijzigen.
Iemand enig idee? Kan iemand die klant is eens uitproberen? Dank u
21 nov 22
nieuwe mail van mij
29 nov 22 nog geen antwoord?
7 dec 22 opnieuw gestuurd, en we wachten!
Dus meer dan 1 maand en geen reactie meer?
Wat als er iets serieus moet gebeuren?
Iemand ook contact problemen?
Heeft iemand de email van de echte klachtendienst, want via de gewone klantendienst hopeloos!
Dank u
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kijk ... als je op dergelijke manier met de helpdesk communiceert, dan verschiet ik er niet van dat je probleem niet opgelost geraakt ...
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
https://www.keytradebank.be/nl/contacteer-ons
Misschien eens bellen ipv mailen en met het nodige geduld op een rustige en duidelijke manier je probleem/vraag voorleggen.
P.S.: de houder(s) van een rekening is nog iets anders dan de "naam" van een rekening die je kan instellen
Welke manier van communicatie?EarthNvstr1 schreef: ↑7 december 2022, 19:46Kijk ... als je op dergelijke manier met de helpdesk communiceert, dan verschiet ik er niet van dat je probleem niet opgelost geraakt ...![]()
https://www.keytradebank.be/nl/contacteer-ons
Misschien eens bellen ipv mailen en met het nodige geduld op een rustige en duidelijke manier je probleem/vraag voorleggen.
P.S.: de houder(s) van een rekening is nog iets anders dan de "naam" van een rekening die je kan instellen
Waar ben ik onbeleefd?
Als iemand op zijn werk meer dan 1 maand iets niet oplost?
Geduld, denk dat meer dan 1 maand genoeg is, trouwens getelefoneerd is er ook 1 keer!
Denk dat jij voor KT werkt
Ik ga mij over dit geval niet uitspreken. Ik heb het ook maar vluchtig bekeken. Maar ik heb ook de ervaring dat Keytrade heel slecht communiceert. NIET antwoorden op mails, onbeleefd zijn aan de telefoon. Zij stellen stricte deadlines voor ons, antwoorden niet op vragen, vinden dat doodnormaal want ze hebben het druk. Ze beloven de dag dat je belt een mail te sturen, doen het niet. De volgende keer dat je belt, blijkt het niet eens doorgegeven te zijn. Hun diensten communiceren blijkbaar ook niet met mekaar. Zo kan je maanden aan een stuk van verschillende diensten weer dezelfde vraag krijgen. Kortom, het is echt onduidelijk wie nog de klant is en wie voor wie werkt. Dat soort geduld kan ik eerlijk gezegd ook niet opbrengen en ik vind het ook niet normaal dat je dat zou moeten kunnen opbrengen. Ik heb ze al een paar keer scherp gezegd wat ik er van vind. Maar ik vind ze behoorlijk hardleers. Lijkt mij een zeer slecht en inefficiënt draaiende boel daar.
@ jempi25 "Heeft iemand de email van de echte klachtendienst, want via de gewone klantendienst hopeloos!"
Vroeger hielp het al eens om legal@keytradebank.com erbij te zetten. Nu heb ik de indruk dat je gelijk hoe geen reactie krijgt. Ze sturen dikwijls alarmistische berichten over iets dat jij als klant moet aanpassen, oplossen, in orde brengen ... Heb jij als klant zelf vragen of wil je iets signaleren, dan heb je gewoon pech, want ze geven niet thuis. Aan de telefoon moeten ze natuurlijk antwoorden, maar daar krijg je alleen te horen dat ze ook maar een doorgeefluik zijn. Lijkt nergens op. En volgens mij niet alleen de klantendienst.
Vroeger hielp het al eens om legal@keytradebank.com erbij te zetten. Nu heb ik de indruk dat je gelijk hoe geen reactie krijgt. Ze sturen dikwijls alarmistische berichten over iets dat jij als klant moet aanpassen, oplossen, in orde brengen ... Heb jij als klant zelf vragen of wil je iets signaleren, dan heb je gewoon pech, want ze geven niet thuis. Aan de telefoon moeten ze natuurlijk antwoorden, maar daar krijg je alleen te horen dat ze ook maar een doorgeefluik zijn. Lijkt nergens op. En volgens mij niet alleen de klantendienst.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Deze manier van communicatie ;-)
Heb ik gezegd dat je onbeleefd was ? Wat nut heeft het suggereren dat ik voor KT werkt ?
Als je nu eens duidelijk je vraag/probleem zou formuleren ...
Bv.: zie hier een screenshot van mijn aangepaste rekening naam:
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/3RW7QMTv/rename-account-keytrade.png)
Mijn eigen ervaringen met Keytrade een fiasco.
Elke klant dezelfde ervaringen was maar erg ?
Maar wanneer klanten het zelfde ervaren .......
Zie mijn eigen ervaringen met Keytrade hier op forum.
In France gaat het allemaal wat trager.
DE CHEF, en het peuple.
Leuke werksfeer up to top.
Onze Hollanders dachten ook (Rabo, Nicb) dacchten ook die Belgische spaarders het summum.
Het grote probleem zijn nogal honkvast tegen beter weten in.
Klagen geen probleem, actie nemen.....
Weeral een zure post.
Beauvent 12/12/12 uur amai.
DE CHEF, en het peuple.
Onze Hollanders dachten ook (Rabo, Nicb) dacchten ook die Belgische spaarders het summum.
Weeral een zure post.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mocht ik helpdesk medewerker zijn en dergelijke support mail krijgen, ik zou die ook nooit beantwoorden.platin schreef: ↑7 december 2022, 22:22 Mijn eigen ervaringen met Keytrade een fiasco.
DE CHEF, en het peuple.
Weeral een zure post.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Spijtig genoeg heb ik dezelfde ervaring, mails worden niet behandeld ondanks dat het over eenvoudige vragen gaat. Reminders hebben geen impact. Transferkosten terugbetaling duurt een eeuwigheid, ooit zal ik het wel ontvangen neem ik aan…
De helpdesk medewerkers zijn behulpzaam maar zijn ook maar een doorgeefluik, de back Office is het probleem. Ik heb besloten om niet verder meer op te bouwen bij Keytrade!!!
Grts
Gunther
De helpdesk medewerkers zijn behulpzaam maar zijn ook maar een doorgeefluik, de back Office is het probleem. Ik heb besloten om niet verder meer op te bouwen bij Keytrade!!!
Grts
Gunther
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Jammer voor jullie.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Keytrade.
Op 5 jaar tijd zo'n 3 keer gebeld en 2 keer gemaild en telkens snel en adequaat geholpen.
Mijn "issues" waren echter ook niet bijzonder ingewikkeld, of dat denk ik dan toch, dat kan ook de reden zijn.![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Op 5 jaar tijd zo'n 3 keer gebeld en 2 keer gemaild en telkens snel en adequaat geholpen.
Mijn "issues" waren echter ook niet bijzonder ingewikkeld, of dat denk ik dan toch, dat kan ook de reden zijn.
Idem... als het goed is, mag het ook gezegd worden.EarthNvstr1 schreef: ↑7 december 2022, 22:53 Jammer voor jullie.
Nog nooit langer dan 48u moeten wachten op antwoord, alles zeer correct afgehandeld, handige app. Kapitaalverhoging van VGP onlangs met 2 klikken op de knop afgehandeld, dat leek me bij de goedkopere brokers wel een zwaardere bevalling te zijn.