Keytrade VISA debet kaart, geen payconiq?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade VISA debet kaart, geen payconiq?
Ik kan wel een QR-code regenereren in de Payconiq app, maar nadat de tegenpartij ze heeft gescand, faalt de betaling.
Je kon al altijd de QR code genereren, maar het faalde altijd.
Ook contacten betalen met Payconiq werkt niet bij mij, terwijl ze beweren dat het wel moet werken.
Het enige dat hier wel werkt is een QR code genereren om door te sturen. Blijkbaar gebruikt dit in de achtergrond "toch nog iets anders".
Uit pure frustratie dan maar wat geld gezet op mijn Argenta rekening en Argenta toegevoegd aan Payconiq. Op die manier kan ik alsnog kleine bedragen betalen aan mensen.
Ik ken natuurlijk de situatie van Keytrade zelf niet, maar vind het raar dat ze dit maar niet implementeren. Ik geloof dat dit echt wel een showstopper is voor mensen om Keytrade hun hoofdbank te maken.
Ook contacten betalen met Payconiq werkt niet bij mij, terwijl ze beweren dat het wel moet werken.
Het enige dat hier wel werkt is een QR code genereren om door te sturen. Blijkbaar gebruikt dit in de achtergrond "toch nog iets anders".
Uit pure frustratie dan maar wat geld gezet op mijn Argenta rekening en Argenta toegevoegd aan Payconiq. Op die manier kan ik alsnog kleine bedragen betalen aan mensen.
Ik ken natuurlijk de situatie van Keytrade zelf niet, maar vind het raar dat ze dit maar niet implementeren. Ik geloof dat dit echt wel een showstopper is voor mensen om Keytrade hun hoofdbank te maken.
Het is duidelijk dat niet voor iedereen dezelfde situatie geldt:
Sinds ik de VISA debet kaart heb kreeg ik altijd een rode melding voordat ik een QR-code kon genereren.
Nu zie ik dat ik deze melding niet meer heb, en juist wel een QR-code kan maken. Maar heb nog niet kunnen verifiëren of deze QR-code werkt.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik kan ook terug een QR-code aanmaken zonder melding dat dit met mijn Keytrade-VD niet zou werken.
De test gedaan met mijn vriendin, de betaling faalt nog steeds...
De test gedaan met mijn vriendin, de betaling faalt nog steeds...
-
- Full Member
- Contacteer:
Wellicht nog altijd niet gefixed. Ik betaal nu meer met andere kaarten en dergelijk... vraag is of ze er wat aan gaan doen...
Dat hun nieuwe kaarten niet langer compatibel zijn met Payconiq. Wie keurt zoiets goed binnen de bank??? De Franse aandeelhouder heeft vermoedelijk geen benul dat daardoor veel klanten en sympathisanten zulen afhaken. Bad publiciteit = publiciteit?
Msch biedt Keytrade binnenkort terug papieren cheques aan? De Franse aandeelhouder zal zeker voor stemmen...
Verder is de klantendienst ondermaats geworden. U krijgt zeker reactie binnen de 2 a 3 weken... en dan een antwoord waar je niks mee bent...
Voor mij een eindig verhaal aan het worden... up to you keytrade...
Msch biedt Keytrade binnenkort terug papieren cheques aan? De Franse aandeelhouder zal zeker voor stemmen...
Verder is de klantendienst ondermaats geworden. U krijgt zeker reactie binnen de 2 a 3 weken... en dan een antwoord waar je niks mee bent...
Voor mij een eindig verhaal aan het worden... up to you keytrade...
Is het iemand gelukt om zijn bankkaart van Keytrade toe te voegen aan Google Wallet/Pay?
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer: